een ontplofte molquote:Op maandag 15 januari 2007 16:21 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
![]()
Dit is aan mij voorbij gegaan, ik denk dat ik toen ff niet aanwezig was. Maar ik moest hard lachen
![]()
De coentunnelWat ben je toch een apart tiepje
![]()
Ik kende alleen de uitdrukking dat sommige vrouwen een 'hamster' tussen hun benen hebben zitten (een stevig behaarde dame dus)
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:15 schreef Mirage het volgende:
[..]
remember de foto van mij waar twee feedbacktopics over vol geluld zijn ?
Volgens sommigen was er een flamoes zichtbaar, anderen waren meer onthutst over " de coentunnel"
enn kipfilet.... sommige dames hebben kipfiletjes tussen de benen... anderen kalkoenflapjes schijnt het
da's na een bevalling toch?quote:Op maandag 15 januari 2007 16:24 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
een ontplofte mol
ik zeg altijd maar: furred, not shaven.
De flamoes van miragequote:Op maandag 15 januari 2007 16:23 schreef Marietje_34 het volgende:
Ik gooide 'm dicht...op ga ik later opleuken
je bent er wel trots op hequote:Op maandag 15 januari 2007 16:25 schreef Mirage het volgende:
[..]
De flamoes van mirage
en
De flamoes van Mirage deel II
het was een geslaagde stangactie iddquote:Op maandag 15 januari 2007 16:27 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
je bent er wel trots op he
zou ik ook zijn
Niet meerquote:Op maandag 15 januari 2007 16:31 schreef Mirage het volgende:
[..]
het was een geslaagde stangactie idd
maar marietje voelde zich geloof ik gepasseerd
lolquote:Op maandag 15 januari 2007 16:28 schreef Mirage het volgende:
ik heb genoten !!
En heb een drol gepost in een ander topic (die ik gefabriceerd had van gebruikt koffiedik, stroop en nog wat zaken)
Dat had zeker het gewenste effect
je hebt gelijk, ik zei het verkeerd!! Een vriendin van mij had het over een cavia, maar ik maak er nu net hamster vanquote:Op maandag 15 januari 2007 16:34 schreef nokwanda het volgende:
Maar Marietje... een hamster is maar een klein beestje
Als ik jouw baas was was het daaropvolgende commentaar:quote:Op maandag 15 januari 2007 16:38 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
je hebt gelijk, ik zei het verkeerd!! Een vriendin van mij had het over een cavia, maar ik maak er nu net hamster van![]()
Ik zit net dus echt met een grote grijns op m'n gezicht, komt baas binnen: wat zit jij te lachen? Ikke: ik kreeg een leuk mailtje binnen![]()
![]()
Dan zou je een wel erg nieuwsgierige baas zijnquote:Op maandag 15 januari 2007 16:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als ik jouw baas was was het daaropvolgende commentaar:
O laat eens zien dan![]()
![]()
dan had ik gezegd 'nee mag niet, is prive' en dan was ie afgedropenquote:Op maandag 15 januari 2007 16:41 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Als ik jouw baas was was het daaropvolgende commentaar:
O laat eens zien dan![]()
![]()
ffe zoeken of ie nog online staat...quote:Op maandag 15 januari 2007 16:33 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Niet meer![]()
Maar ik moet erg lachen, 2 feebacktopics vol maar liefst![]()
En het originele topic? Nou wil ik die foto zien ook![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 16:57 schreef Mirage het volgende:
toch wel een juist email adres gebruikt he
er zit een p en een 4 in het emailadres, de provider is cquote:Op maandag 15 januari 2007 16:58 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
naar huis of werk? Ik heb hier niets ontvangen iig
![]()
Zou ik er vrij snel mee heen want dat hoort inderdaad niet!quote:Op maandag 15 januari 2007 16:58 schreef Mirage het volgende:
hmmmm ik geloof dat ik zo terug naar het ziekenhuis moet ??
mijn vingers worden iets blauwig en ze zijn nog steeds ijskoud.
OS vond het ook al.
ohjee, wel snel mee naar de dokter dan, dalijk sterft er wat afquote:Op maandag 15 januari 2007 16:58 schreef Mirage het volgende:
OS vond het ook al.
Je zou ook gewoon hebben kunnen doen wat je werd aangeraden!!!!!!!!! Arm in mitella houden en zoquote:Op maandag 15 januari 2007 16:58 schreef Mirage het volgende:
OS vond het ook al.
kloptquote:Op maandag 15 januari 2007 17:00 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zou ik er vrij snel mee heen want dat hoort inderdaad niet!
(was ergens tegen gekomen dat je in gips zat oid)
ow ok, da's thuis, ben benieuwdquote:Op maandag 15 januari 2007 16:59 schreef Mirage het volgende:
[..]
er zit een p en een 4 in het emailadres, de provider is c
quote:Op maandag 15 januari 2007 17:03 schreef Mirage het volgende:
ik bel idd over een half uurtje.
het is nog niet paars ofzo
en nu val ik precies tussen huisarts en avond arts en wordt het een langer drama dan als ik gewoon over 30 minuten bel.
laat ik hem gewoon hier naartoe komen.
precies. Het gemak dient de mensquote:Op maandag 15 januari 2007 17:03 schreef Mirage het volgende:
ik bel idd over een half uurtje.
het is nog niet paars ofzo
en nu val ik precies tussen huisarts en avond arts en wordt het een langer drama dan als ik gewoon over 30 minuten bel.
laat ik hem gewoon hier naartoe komen.
geen nood !quote:Op maandag 15 januari 2007 19:57 schreef draculettetje het volgende:
kom even binnen vallen om te kijken of er nieuws is van mir....
ben een klein beetje geschrokken zeg maar, ik hou niet van blauw en dik enzo![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:58 schreef Dromenvanger het volgende:
Haar hoofd zal er echt niet vanaf vallen
Misschien een ontsteking ? Tuurlijk niet fijn maar dat krijg je wel eens bij een ontsteking dat blauwe.
Net zoals je dat krijgt wanneer je je teen stoot.
Mirage komt het helemaal goed mee
Mirage overleeft zelfs een nuclaire aanslag naast haar deur Draculettje
Mirage is een krijgster.
Mirage is niet zomaar kapot te krijgen.
Je zal het vast wel vertellen maar hoe kwam 't ?quote:Op maandag 15 januari 2007 17:01 schreef Mirage het volgende:
[..]
klopt
mijn rechter hand, twee vingers en 2/3 onderarm
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:19 schreef Bastard het volgende:
[..]
Je zal het vast wel vertellen maar hoe kwam 't ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |