Ik ben hiervoor al een paar keer bij de dokter geweest, maar omdat ik een tienermeisje ben schijnt het normaal te zijn dat ik een lage bloeddruk heb, en daardoor ook last van mijn evenwicht..
Nou dat vind ik echt niet grappig, die dokter heeft er geen last van!! En ik wel..
Een vriendin van mij (die er ook last van had) is naar de homeopaat geweest, en die heeft haar een of ander groen drankje geadviseerd, het heet convalesco-fluid en is zonder recept bij de apotheek te krijgen.
Het is alleen wel duur, en ik kan je niet gaganderen dat het werkt.. bij mij merk ik namelijk niet echt verschil.
Bij die vriendin van me heeft het wel heel goed geholpen, die heeft er nu bijna geen last meer van.
Ik weet niet of je het wil proberen, als het niet werkt is het namelijk een duur grapje geweest.. (kost ongeveer FL50,-).
Magoed, das wel homeopatisch..
Sterkte nog!
Heb je oorsuizingen? Dan kan het de ziekte van Meniere zijn. Dat hebben mijn moeder & opa, dat kun je ineens krijgen en dan suizen/piepen je oren steeds en word je duizelig. In dat geval komt het dus niet van dat ongeluk van je, maar gewoon "vanzelf". Het mooie van deze ziekte is dat het net zo plotseling weer weg kan gaan als het gekomen was, en het KAN daarna weer een keer terugkomen, maar dat hoeft niet.
Hij kan daardoor niet actief aan sport doen en heeft niet zo'n goede uithoudingsvermogen.
Succes
Maar onlangs liep ze hier nog steeds met datzelfde karretje voorbij, ze past namelijk op het huis hiernaast.
Ik zou het wel serieus nemen als ik jou was, want het lijkt me geen pretje om ook zo te moeten eindigen. Wellicht helpt het als je gezond gaat eten en een beetje aan sport gaat doen?
Ik las verder nog iets over duizelig worden als je plotseling overeind komt. Ja.... dat heb ik ook, maar da's geen ziekte, want er zijn er zoveel die dat hebben. Dat is normaal, omdat je bloedsomloop dan weer op gang komt. En een ruis/piep in je oor.... ja die hoor ik ook wel eens als ik in m'n eentje op de badkamer zit en alles helemaal stil is. Da's gewoon je eigen bloedsomloop.
Da's niks om over in te zitten dus.
quote:Galadriel, dat het voor jou niet werkt kan kloppen. Homeopathie kijkt namelijk naar de wat voor type je bent als persoon en daar worden de medicijnen op aangepast. Dus als jij naar de homeopaat gaat met dezelfde klachten dan schrijft hij jou misschien wel iets heel anders voor wat bij jou wel werkt. En dat geldt dus ook voor de topic-openenr (naam kwijt, sorry). Probeer het eens, het kan zeker geen kwaad. Misschien kost het je wat centen, maar dat zou ik wel inzetten om van een heel vervelende klacht af proberen te komen.
Op maandag 23 juli 2001 22:07 schreef galadriel het volgende:Een vriendin van mij (die er ook last van had) is naar de homeopaat geweest, en die heeft haar een of ander groen drankje geadviseerd, het heet convalesco-fluid en is zonder recept bij de apotheek te krijgen.
Het is alleen wel duur, en ik kan je niet gaganderen dat het werkt.. bij mij merk ik namelijk niet echt verschil.
Bij die vriendin van me heeft het wel heel goed geholpen, die heeft er nu bijna geen last meer van.
Ik weet niet of je het wil proberen, als het niet werkt is het namelijk een duur grapje geweest.. (kost ongeveer FL50,-).
Magoed, das wel homeopatisch..Sterkte nog!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |