hmm piramide vorm.... dus weinig hersens en meer wielen........ * lipje checkt iq Richboyquote:Op maandag 15 januari 2007 15:28 schreef Richboy het volgende:
[..]
Inverted U.
Ik zal het even voor je vertalen: Omgekeerde U.
Nog meer uitleg nodig?
je roept de toorn van Richboy over je afquote:Op maandag 15 januari 2007 19:57 schreef lipje het volgende:
[..]
hmm piramide vorm.... dus weinig hersens en meer wielen........ * lipje checkt iq Richboy
Jep KJ je stelling klopt![]()
Hou het netjes hier.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
wat doe ik nou weer verkeerd?
Ga je mysterieuze olieverbruik opsporen. Of je vorkpoten polijsten....quote:Op maandag 15 januari 2007 19:56 schreef BazzieK het volgende:
Te veel vrije tijd hebben.
zie ik daar een boek over materiaalkunde?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hou het netjes hier.![]()
![]()
[..]
Ga je mysterieuze olieverbruik opsporen. Of je vorkpoten polijsten....
[afbeelding]
![]()
Hoequote:Op maandag 15 januari 2007 20:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ga je mysterieuze olieverbruik opsporen.
Hoequote:
Egwel... precies zo een elke-crx-boy-mag-mij-aan-zijn-paal-rijgen-chick.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Verkapte Kijk-mij-eens-meepraten-maar-ik-weet-eigenlijk-niet-waar-het-over-gaat post
ze blijft een muisje natuurlijkquote:Op maandag 15 januari 2007 20:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Egwel... precies zo een elke-crx-boy-mag-mij-aan-zijn-paaltje-rijgen-chick.![]()
Ikben papiergrootverbruikerquote:Op maandag 15 januari 2007 19:59 schreef vlad het volgende:
[..]
je roept de toorn van Richboy over je af![]()
nu wordt je straks in een adem genoemd met Bojo en mij, als de papierinkopers![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Egwel... precies zo een elke-crx-boy-mag-mij-aan-zijn-paal-rijgen-chick.![]()
werkverschafferquote:
Yep de 27e en de 28e weer op pad door NL, dus Lexie kan de koffie klaar zettenquote:Op maandag 15 januari 2007 20:09 schreef vlad het volgende:
[..]
werkverschafferik koop het alleen maar in
![]()
is de ar al spotklaar?![]()
ik mag hem niet spottenquote:Op maandag 15 januari 2007 20:13 schreef lipje het volgende:
[..]
Yep de 27e en de 28e weer op pad door NL, dus Lexie kan de koffie klaar zetten
28e zit ik in eindhoven (met oa PNGquote:Op maandag 15 januari 2007 20:13 schreef lipje het volgende:
[..]
Yep de 27e en de 28e weer op pad door NL, dus Lexie kan de koffie klaar zetten
met muziek, als t meezitquote:Op maandag 15 januari 2007 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
28e zit ik in eindhoven (met oa PNG)
vlad doe ff adres en telefoonnr mailen voor bezoekjequote:
doen ikquote:Op maandag 15 januari 2007 20:24 schreef lipje het volgende:
[..]
vlad doe ff adres en telefoonnr mailen voor bezoekje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |