Kan zeggen wat je wil maar Alexxxxxxxxxxxxxx is een van de weinige mods die met zijn hersenen mod ipv mijn zijn epeen en regelboekjequote:
Dat is hetzelfde als een ewortel.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
en wat is epeen.
en waarom denk je dat ik mn hersens gebruik
dit is de enige plek waar ie ze kan gebruikenquote:Op maandag 15 januari 2007 19:44 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kan zeggen wat je wil maar Alexxxxxxxxxxxxxx is een van de weinige mods die met zijn hersenen mod ipv mijn zijn epeen en regelboekje
Hmm dat klinkt wel erg positief, dan maar ff zo:
Alexxxxxxxxx kut fries![]()
![]()
![]()
Kut boer
![]()
![]()
![]()
![]()
Zo dat is ook weer in balans
World of Warcraft termquote:Op maandag 15 januari 2007 19:45 schreef Alexxxxx het volgende:
en wat is epeen.
Ach ja ik denk doe eens aardig is het weer niet goedquote:en waarom denk je dat ik mn hersens gebruik
jij hoort ziek te zijn, niet bijdehandquote:
Nou die is nieuw zegquote:Op maandag 15 januari 2007 19:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[afbeelding]
Kijk BazzieK, je bent niet het enige varkentje bij de politie
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:47 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Tegenwoordig bijgesloten in een bepaalde .rar
quote:
nutteloos vooral ookquote:Op maandag 15 januari 2007 19:49 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dacht het zelf ook toen ik het poste netMaarja editten is ook zo laf he
* vlad roggelt er even een flinke groene uit, om samen met ijsmeis te delenquote:
*smakt* Mmmmmm!!quote:Op maandag 15 januari 2007 19:50 schreef vlad het volgende:
[..]
* vlad roggelt er even een flinke groene uit, om samen met ijsmeis te delen![]()
ik doe lief meemop
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mag je al meelopen met de stadswacht?
quote:Op maandag 15 januari 2007 19:51 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Mag je al meelopen met de stadswacht?
hmm piramide vorm.... dus weinig hersens en meer wielen........ * lipje checkt iq Richboyquote:Op maandag 15 januari 2007 15:28 schreef Richboy het volgende:
[..]
Inverted U.
Ik zal het even voor je vertalen: Omgekeerde U.
Nog meer uitleg nodig?
je roept de toorn van Richboy over je afquote:Op maandag 15 januari 2007 19:57 schreef lipje het volgende:
[..]
hmm piramide vorm.... dus weinig hersens en meer wielen........ * lipje checkt iq Richboy
Jep KJ je stelling klopt![]()
Hou het netjes hier.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:43 schreef Alexxxxx het volgende:
wat doe ik nou weer verkeerd?
Ga je mysterieuze olieverbruik opsporen. Of je vorkpoten polijsten....quote:Op maandag 15 januari 2007 19:56 schreef BazzieK het volgende:
Te veel vrije tijd hebben.
zie ik daar een boek over materiaalkunde?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Hou het netjes hier.![]()
![]()
[..]
Ga je mysterieuze olieverbruik opsporen. Of je vorkpoten polijsten....
[afbeelding]
![]()
Hoequote:Op maandag 15 januari 2007 20:01 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ga je mysterieuze olieverbruik opsporen.
Hoequote:
Egwel... precies zo een elke-crx-boy-mag-mij-aan-zijn-paal-rijgen-chick.quote:Op maandag 15 januari 2007 19:54 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Verkapte Kijk-mij-eens-meepraten-maar-ik-weet-eigenlijk-niet-waar-het-over-gaat post
ze blijft een muisje natuurlijkquote:Op maandag 15 januari 2007 20:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Egwel... precies zo een elke-crx-boy-mag-mij-aan-zijn-paaltje-rijgen-chick.![]()
Ikben papiergrootverbruikerquote:Op maandag 15 januari 2007 19:59 schreef vlad het volgende:
[..]
je roept de toorn van Richboy over je af![]()
nu wordt je straks in een adem genoemd met Bojo en mij, als de papierinkopers![]()
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:05 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Egwel... precies zo een elke-crx-boy-mag-mij-aan-zijn-paal-rijgen-chick.![]()
werkverschafferquote:
Yep de 27e en de 28e weer op pad door NL, dus Lexie kan de koffie klaar zettenquote:Op maandag 15 januari 2007 20:09 schreef vlad het volgende:
[..]
werkverschafferik koop het alleen maar in
![]()
is de ar al spotklaar?![]()
ik mag hem niet spottenquote:Op maandag 15 januari 2007 20:13 schreef lipje het volgende:
[..]
Yep de 27e en de 28e weer op pad door NL, dus Lexie kan de koffie klaar zetten
28e zit ik in eindhoven (met oa PNGquote:Op maandag 15 januari 2007 20:13 schreef lipje het volgende:
[..]
Yep de 27e en de 28e weer op pad door NL, dus Lexie kan de koffie klaar zetten
met muziek, als t meezitquote:Op maandag 15 januari 2007 20:17 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
28e zit ik in eindhoven (met oa PNG)
vlad doe ff adres en telefoonnr mailen voor bezoekjequote:
doen ikquote:Op maandag 15 januari 2007 20:24 schreef lipje het volgende:
[..]
vlad doe ff adres en telefoonnr mailen voor bezoekje
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:02 schreef vlad het volgende:
zie ik daar een boek over materiaalkunde?![]()
![]()
1100 cc .. en jij.quote:
Is dat tegen mij?quote:Op maandag 15 januari 2007 20:35 schreef Alexxxxx het volgende:
boh gek de mijne heeft 652 cc IK WIN
quote:Op maandag 15 januari 2007 20:36 schreef Alexxxxx het volgende:
Waarom heb je dat LZ-SP-67 zo vaag gemaakt trouwens?
trustequote:Op maandag 15 januari 2007 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
bedtijd
Laat Richboy dat maar niet horenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:08 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Het is niet mijn foto.Ik was al van school toen ik 15 was.
![]()
Fristiquote:
Mooooooooj en IJsmeis is ziek. Dus baggertijd.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:04 schreef Alexxxxx het volgende:
bedtijd
Ach ja, veel selfmade rijke mensen zijn nou niet de meest gestudeerde.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:09 schreef lipje het volgende:
Laat Richboy dat maar niet horenDan val je nog verder weg in zijn aanzien
Of gewoon helemaal niet rijk en is het een puisterige schijtpuberquote:Op maandag 15 januari 2007 21:17 schreef lipje het volgende:
och t is maar een kindje van een nouveau riche.
die mag bij mij verdergaanquote:
baggeren doe je maar als alexxxxx online isquote:Op maandag 15 januari 2007 21:11 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Mooooooooj en IJsmeis is ziek. Dus baggertijd.![]()
![]()
[..]
LURKERquote:Op maandag 15 januari 2007 21:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
baggeren doe je maar als alexxxxx online is![]()
ah het is onze sneaky modquote:Op maandag 15 januari 2007 21:30 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
baggeren doe je maar als alexxxxx online is![]()
je hebt geen afwas machine?quote:
Ha!quote:
Stop de persen!quote:Op maandag 15 januari 2007 21:30 schreef ThaFreak het volgende:
Baggeren doe je maar als alexxxxx online is![]()
Kansloosquote:Op maandag 15 januari 2007 21:46 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Ha!
En mij krijgt niemand op de kast. Untouchable.![]()
![]()
[..]
Stop de persen! [afbeelding]
[afbeelding]
99.9% is bagger heH?![]()
Jammer dat jullie zo'n hekel hebben aan tweewielers..![]()
[afbeelding]
Anders poste ik pic nummer twee van deze dame ook hier.![]()
Okee. onder een linkje.. moet kunnen he ThaFreak.![]()
Uiteraardquote:Op maandag 15 januari 2007 21:47 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die heeft gewoon internet is finland toch?
Daar komt al de wasmachinequote:Op maandag 15 januari 2007 21:49 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Die ken je toch best een kopen voor in dat pc hok van je?![]()
Dat is best verrot, ik hoop dat dr in finland ook eentje in de keuken zitquote:
Redelijk belangrijk punt jaquote:Op maandag 15 januari 2007 21:51 schreef BoJo het volgende:
[..]
Daar komt al de wasmachine
Maar als ik eerlijk ben is het goed zonder afwas machine te doen, maar je moet het alleen wel doen he![]()
ik lig er niet wakker van hoor, mijn ouders hebben er ook geen 1.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is best verrot, ik hoop dat dr in finland ook eentje in de keuken zit
Ik was gisteren wel eerder weg bij het stoplicht tussen 2 Q4s inquote:
Wij hebben al een afwasmachine sinds ik 10 was ofso, t enige wat ik thuis deed was dat ding af en toe inpakkenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:52 schreef BoJo het volgende:
[..]
ik lig er niet wakker van hoor, mijn ouders hebben er ook geen 1.
koude motor he.......... dan ga ik niet trappen.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:56 schreef BoJo het volgende:
[..]
Ik was gisteren wel eerder weg bij het stoplicht tussen 2 Q4s in![]()
![]()
ik werd alleen daarna aan snot gereden door Paul![]()
mijne was nog warm toenquote:Op maandag 15 januari 2007 21:57 schreef Alfisti het volgende:
[..]
koude motor he.......... dan ga ik niet trappen.
m'n pa heeft ooit als afwasser gewerkt in zijn pubertijd dus hij vond het altijd onzin om zo'n ding aan te schaffen. Resultaat was dan ook dat ik nooit de afwas deed thuis.quote:Op maandag 15 januari 2007 21:57 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wij hebben al een afwasmachine sinds ik 10 was ofso, t enige wat ik thuis deed was dat ding af en toe inpakken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |