AAARRRGGGG f*kcquote:Op dinsdag 6 november 2007 23:50 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Dat is een iPod Touch, geen iPhone..
Zakelijke gsm`s hebben meestal gprs continu aan. Mijn iphone moet elke dag op de lader.quote:Op woensdag 7 november 2007 13:53 schreef Jarno het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/push-imap-mogelijk-op-iphone/#more-2739
Leuke ontwikkeling. Alleen vraag ik me af wat de hele dag GPRS aan met je battery life doet..
Is er nog een andere manier dat ik hem niet te duur kan bemachtigenquote:Op donderdag 15 november 2007 08:19 schreef Jarno het volgende:
Nope. Credit card only, en ik las op GoT zelfs iets over ID tonen enzo. Alhoewel het ook weer per verkooppunt lijkt te schelen.
Ik denk dat eBay op het moment één van de goedkoopste en veilige opties is, mits je een betrouwbare verkoper treft/weet. Ik las net op GoT zelfs dat iemand zich moest legitimeren voor iPhone toebehoren zoals hoesjes!quote:Op donderdag 15 november 2007 08:31 schreef DutchErrorist het volgende:
[..]
Is er nog een andere manier dat ik hem niet te duur kan bemachtigen
Saai.... en bij ebay lopen ze makkelijk op tot 500 dollarquote:Op donderdag 15 november 2007 08:37 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik denk dat eBay op het moment één van de goedkoopste en veilige opties is, mits je een betrouwbare verkoper treft/weet. Ik las net op GoT zelfs dat iemand zich moest legitimeren voor iPhone toebehoren zoals hoesjes!. Erg suf allemaal, maar Apple wil gewoon écht alleen maar iPhone aan US residents verkopen en ze gooien daarvoor alles in de strijd.
Met nadruk op voorlopigquote:Op donderdag 15 november 2007 08:53 schreef matthijst het volgende:
Benieuwd of de VS iPhones ook al met nw. bootloader worden uitgeleverd, waardoor unlocken voorlopig niet mogelijk is?
haha lol, iemand trouwens ervaringen met installer.app? werkt dat een beetje goed?quote:Op dinsdag 27 november 2007 09:24 schreef nils7 het volgende:
Damn khad afgelopen vrijdag een verhitte discussie bij de garderobe van een lokale uitgaansgelegenheid.
Die gozer vond dat ik een HTC had en hij werd boos omdat ik NIET wist watvoor telefoon dat ik had... dat wist ik uiteraard wel maar hij was nogal verbaasd dat ik "nee" antwoordde op z'n vraag ofdat het een HTC was...
Denk dat iedereen die hier wel erop heeft staan aangezien je die zowat als essentieel kan beschouwen.quote:Op dinsdag 27 november 2007 10:15 schreef dj_ko het volgende:
[..]
haha lol, iemand trouwens ervaringen met installer.app? werkt dat een beetje goed?
Nee, werkt nietquote:Op dinsdag 27 november 2007 10:15 schreef dj_ko het volgende:
[..]
haha lol, iemand trouwens ervaringen met installer.app? werkt dat een beetje goed?
Daar heb ik gelukkig geen problemen mee. Ik zit nogal te kloten met die SSH verbinding. Krijg niet netjes dat # maar -sh-3.2# in de terminal waarna hij geen commands meer pakt.quote:
ik ook niet hoor, maar vond de vraag of Installer werkte wel heel onbenulligquote:Op donderdag 29 november 2007 17:57 schreef jpjedi het volgende:
Daar heb ik gelukkig geen problemen mee.
http://www.iphoneclub.nl/(...)-geeft-sh-3-2-a.htmlquote:Op donderdag 29 november 2007 17:57 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Daar heb ik gelukkig geen problemen mee. Ik zit nogal te kloten met die SSH verbinding. Krijg niet netjes dat # maar -sh-3.2# in de terminal waarna hij geen commands meer pakt.
Mijn eigen toestel ging grandioos en daarna de 2 volgenden van kennissen lukken zeer moeizaam door maar SSH te uninstallen en te reinstallen. Op een of andere manier lukt het soms wel ineens. Snap er geen kont van. Schijnt iets te doen te hebben met 2 SSH clients tegelijkertijd.
Foto's over BT gaat niet... en een ringtone kan je wel instellen met 3rd party sw...quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:23 schreef super-muffin het volgende:
Vraagje: Kun je met de iPhone ook foto's oversturen via bluetooth?
En hoe zit het met ringtones en smstones? Kun je gewoon je eigen gebruiken?
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik van een iPod Touch 16GB naar een iPhone moet overgaan.
Hm, dat is wel een beetje jammer. Maar je kan ze wel syncen met iPhoto neem ik aan?quote:Op zaterdag 1 december 2007 16:44 schreef nils7 het volgende:
[..]
Foto's over BT gaat niet... en een ringtone kan je wel instellen met 3rd party sw...
quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:26 schreef Jarno het volgende:
[..]
http://www.iphoneclub.nl/(...)-geeft-sh-3-2-a.html
Ja het kan wel, maar dan moet je inderdaad een smoesje verzinnen zoals dat je voor je werk daar een langere tijd moet blijven en dus een telefoon nodig hebt ofzo.quote:Op zondag 2 december 2007 12:13 schreef super-muffin het volgende:
En hoe zit het nu als je als Nederlander in Amerika een iPhone wilt kopen, kan dat nog? Of moet je een smoesje gebruiken oid?
Ja dat is ook wel zo, maar op een of andere manier vind ik het zelf gewoon fijner om het softwarematig te doen ipv in de hardware te gaan lopen rommelen.quote:Op zondag 2 december 2007 12:15 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij is Turbo SIM wel upgrade proof, of niet? Op zich niet verkeerd hoor dan, om daar een keer in te investeren dan.
Die van mij kregen mijn Nederlandse vrienden zonder problemen mee in de Apple Store aan 5th Avenue in NY.quote:Op zondag 2 december 2007 12:13 schreef super-muffin het volgende:
En hoe zit het nu als je als Nederlander in Amerika een iPhone wilt kopen, kan dat nog? Of moet je een smoesje gebruiken oid?
Dat moest je gewoon even kwijt he?quote:Op zaterdag 1 december 2007 15:23 schreef super-muffin het volgende:
Ik ben er nog niet helemaal uit of ik van een iPod Touch 16GB naar een iPhone moet overgaan.
modmyifone.com en dan een geschikte guide uitzoeken afhankelijk van je OS...werkelijk eitje.quote:Op zondag 2 december 2007 17:56 schreef FJD het volgende:
Kan ik m nu al fatsoenlijk updaten eigenlijk? en zo ja, waar vind ik de uitleg![]()
Hoop dat de update toch wat bugs eruit haalt; tevaak ben ik nu ineens al m'n icoontjes kwijt
Tuurlijk, waarom niet?quote:
Great!quote:Op maandag 3 december 2007 11:45 schreef nicomart het volgende:
gisteravond mijn OTB 1.1.2 met nieuwe bootloader succesvol aan de praat gekregen dmv de turbosim. Werkt super! Het is even een klus, maar dan heb je ook wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |