abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 6 november 2007 @ 23:50:33 #251
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_54419070
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 23:49 schreef -CRASH- het volgende:

[..]

Dynabyte
Iphone 8gig 299,--
Dat is een iPod Touch, geen iPhone..
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
pi_54419273
quote:
Op dinsdag 6 november 2007 23:50 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Dat is een iPod Touch, geen iPhone..
AAARRRGGGG f*kc
<a href="http://www.vwkweb.nl/" rel="nofollow" target="_blank">[b]Vereniging voor weerkunde en klimatologie[/b]</a>
<a href="http://www.estofex.org/" rel="nofollow" target="_blank">[b]ESTOFEX[/b]</a>
pi_54428417
http://www.iphoneclub.nl/push-imap-mogelijk-op-iphone/#more-2739

Leuke ontwikkeling. Alleen vraag ik me af wat de hele dag GPRS aan met je battery life doet. .
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
It seems to me to be the road toward freedom. - Jim Morrison"
pi_54429544
quote:
Op woensdag 7 november 2007 13:53 schreef Jarno het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/push-imap-mogelijk-op-iphone/#more-2739

Leuke ontwikkeling. Alleen vraag ik me af wat de hele dag GPRS aan met je battery life doet. .
Zakelijke gsm`s hebben meestal gprs continu aan. Mijn iphone moet elke dag op de lader.
pi_54430240
Gisterenavond eindelijk mijn 1.0.2 en baseband en seczone kunnen virginizen en upgraden naar 1.1.1.
Jailbreakme was wel effe lachen (not dus) om via safari toestel te activaten en unlocken. Met indepence ging het een aantal keer niet goed omdat mijn baseband niet goed was. Dan maar ouderwets met putty werken
pi_54436337
Kun/kan je de iPhone niet als toestel in duitsland kopen?
pi_54503186
http://www.1dayfly.nl zag ik net, misschien voor iemand interessant...
.
pi_54503213
dat is best een aardig bedrag. Voor iets meer dan 300 (of 350 als je em aangeeft op het vliegveld) heb je er 1.

Dan moet je wel toevallig naar Amerika gaan of iemand kennen die dat gaat.
  zaterdag 10 november 2007 @ 13:25:09 #259
67174 Dos37
Come on Twente
pi_54503264
Agh die Iphone is echt handel voor mensen die winst willen maken, maar wel een risico'tje willen lopen. Ik zou er niet aan beginnen.
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_54512195
Ik wacht nog wel even tot hij hier te koop is....
pi_54577783
Inmiddels ook een Iphone via ebay gekocht.
Alleen nog ff wachten voordat die binnen is
pi_54618302
Okay vraagje ik ga over 4 weken naar amerika, maar kan je iPhones nog steeds contant kopen?
Op vrijdag 22 juli 2011 00:30 schreef yvonne het volgende:
Ja DE Ik houd nog heel veel van je
pi_54618325
Nope. Credit card only, en ik las op GoT zelfs iets over ID tonen enzo. Alhoewel het ook weer per verkooppunt lijkt te schelen.
"I'm interested in anything about revolt, disorder, chaos, especially activity that appears to have no meaning.
pi_54618407
quote:
Op donderdag 15 november 2007 08:19 schreef Jarno het volgende:
Nope. Credit card only, en ik las op GoT zelfs iets over ID tonen enzo. Alhoewel het ook weer per verkooppunt lijkt te schelen.
Is er nog een andere manier dat ik hem niet te duur kan bemachtigen
pi_54618467
quote:
Op donderdag 15 november 2007 08:31 schreef DutchErrorist het volgende:

[..]

Is er nog een andere manier dat ik hem niet te duur kan bemachtigen
Ik denk dat eBay op het moment één van de goedkoopste en veilige opties is, mits je een betrouwbare verkoper treft/weet. Ik las net op GoT zelfs dat iemand zich moest legitimeren voor iPhone toebehoren zoals hoesjes! . Erg suf allemaal, maar Apple wil gewoon écht alleen maar iPhone aan US residents verkopen en ze gooien daarvoor alles in de strijd.
pi_54618470
Ik kan hierbij bevestigen dat de headphones van een iPhone een rondje in de wasmachine overleven.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
pi_54618532
quote:
Op donderdag 15 november 2007 08:37 schreef Jarno het volgende:

[..]

Ik denk dat eBay op het moment één van de goedkoopste en veilige opties is, mits je een betrouwbare verkoper treft/weet. Ik las net op GoT zelfs dat iemand zich moest legitimeren voor iPhone toebehoren zoals hoesjes! . Erg suf allemaal, maar Apple wil gewoon écht alleen maar iPhone aan US residents verkopen en ze gooien daarvoor alles in de strijd.
Saai.... en bij ebay lopen ze makkelijk op tot 500 dollar
pi_54618674
Ik heb mijne van een oom uit de VS die overkwam naar Nederland. Onwetende held die ie is heeft ie gewoon 2 iPhones meegekregen bij een AT&T store zonder abonnement af te sluiten.
En dat terwijl ie desgevraagd nog even liet weten dat ze niet voor hem zelf waren.
Toen flipten ze wel, en wilden z'n Social Security Number en al z'n gegevens weten, maar hij heeft ze toch meegekregen.
Op dinsdag 23 augustus 2011 23:18 schreef problematiQue het volgende:
Mensen die zomaar claimen dat A beter is dan B moet je gewoon negeren. Internetruis.
  donderdag 15 november 2007 @ 08:53:43 #270
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_54618693
Benieuwd of de VS iPhones ook al met nw. bootloader worden uitgeleverd, waardoor unlocken voorlopig niet mogelijk is?
Haters everywhere but I don't really care.
pi_54737295
quote:
Op donderdag 15 november 2007 08:53 schreef matthijst het volgende:
Benieuwd of de VS iPhones ook al met nw. bootloader worden uitgeleverd, waardoor unlocken voorlopig niet mogelijk is?
Met nadruk op voorlopig
  dinsdag 20 november 2007 @ 13:53:27 #272
28167 matthijst
pi_54737682
Hoop je
pi_54737737
Maja lekker boeiend, hopelijk heb/krijg ik volgende week mijn iphone binnen
Deze is al ge-unlocked
  dinsdag 27 november 2007 @ 09:24:45 #274
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_54864276
Damn khad afgelopen vrijdag een verhitte discussie bij de garderobe van een lokale uitgaansgelegenheid.
Die gozer vond dat ik een HTC had en hij werd boos omdat ik NIET wist watvoor telefoon dat ik had... dat wist ik uiteraard wel maar hij was nogal verbaasd dat ik "nee" antwoordde op z'n vraag ofdat het een HTC was...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_54865229
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 09:24 schreef nils7 het volgende:
Damn khad afgelopen vrijdag een verhitte discussie bij de garderobe van een lokale uitgaansgelegenheid.
Die gozer vond dat ik een HTC had en hij werd boos omdat ik NIET wist watvoor telefoon dat ik had... dat wist ik uiteraard wel maar hij was nogal verbaasd dat ik "nee" antwoordde op z'n vraag ofdat het een HTC was...
haha lol, iemand trouwens ervaringen met installer.app? werkt dat een beetje goed?
pi_54865823
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 10:15 schreef dj_ko het volgende:

[..]

haha lol, iemand trouwens ervaringen met installer.app? werkt dat een beetje goed?
Denk dat iedereen die hier wel erop heeft staan aangezien je die zowat als essentieel kan beschouwen.
  dinsdag 27 november 2007 @ 11:51:11 #277
28167 matthijst
pi_54866999
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 10:15 schreef dj_ko het volgende:

[..]

Nee, werkt niet
pi_54867045
Iemand hier die MobileScrobbler aan de praat krijgt? Hij installeert bij mij, ik kan inloggen op Last.fm en de muzieknoot verschijnt in m'n statusbalk, maar ik zie recent gespeelde tracks niet verschijnen op Last.fm helaas.

Iemand?
pi_54867749
tvp.
pi_54924131
http://www.iphoneclub.nl/(...)iphone-20-voor-2008/

In vind hem wel erg snel komen als je het mij vraagt.

Ze zeggen niets over de GPS
pi_54924225
quote:
Op dinsdag 27 november 2007 11:51 schreef matthijst het volgende:

[..]

Nee, werkt niet
Daar heb ik gelukkig geen problemen mee. Ik zit nogal te kloten met die SSH verbinding. Krijg niet netjes dat # maar -sh-3.2# in de terminal waarna hij geen commands meer pakt.

Mijn eigen toestel ging grandioos en daarna de 2 volgenden van kennissen lukken zeer moeizaam door maar SSH te uninstallen en te reinstallen. Op een of andere manier lukt het soms wel ineens. Snap er geen kont van. Schijnt iets te doen te hebben met 2 SSH clients tegelijkertijd.
  donderdag 29 november 2007 @ 22:45:13 #282
28167 matthijst
pi_54932753
quote:
Op donderdag 29 november 2007 17:57 schreef jpjedi het volgende:
Daar heb ik gelukkig geen problemen mee.
ik ook niet hoor, maar vond de vraag of Installer werkte wel heel onbenullig
Zo'n beetje les in in elke tutorial: zorg dat je Installer erop hebt
pi_54968261
Vraagje: Kun je met de iPhone ook foto's oversturen via bluetooth?
En hoe zit het met ringtones en smstones? Kun je gewoon je eigen gebruiken?

Ik ben er nog niet helemaal uit of ik van een iPod Touch 16GB naar een iPhone moet overgaan.
pi_54968320
quote:
Op donderdag 29 november 2007 17:57 schreef jpjedi het volgende:

[..]

Daar heb ik gelukkig geen problemen mee. Ik zit nogal te kloten met die SSH verbinding. Krijg niet netjes dat # maar -sh-3.2# in de terminal waarna hij geen commands meer pakt.

Mijn eigen toestel ging grandioos en daarna de 2 volgenden van kennissen lukken zeer moeizaam door maar SSH te uninstallen en te reinstallen. Op een of andere manier lukt het soms wel ineens. Snap er geen kont van. Schijnt iets te doen te hebben met 2 SSH clients tegelijkertijd.
http://www.iphoneclub.nl/(...)-geeft-sh-3-2-a.html
  zaterdag 1 december 2007 @ 16:44:45 #285
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_54969880
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:23 schreef super-muffin het volgende:
Vraagje: Kun je met de iPhone ook foto's oversturen via bluetooth?
En hoe zit het met ringtones en smstones? Kun je gewoon je eigen gebruiken?

Ik ben er nog niet helemaal uit of ik van een iPod Touch 16GB naar een iPhone moet overgaan.
Foto's over BT gaat niet... en een ringtone kan je wel instellen met 3rd party sw...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_54969975
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 16:44 schreef nils7 het volgende:

[..]

Foto's over BT gaat niet... en een ringtone kan je wel instellen met 3rd party sw...
Hm, dat is wel een beetje jammer. Maar je kan ze wel syncen met iPhoto neem ik aan?
pi_54971294
quote:

Man heb partij zitten speuren en dit gewoon niet gevonden!

Toppie, bedankt!
pi_54979920
Best zonde.. zit hier nu met een veel te dure ipod touch. Hopelijk lukt het snel om de boel te unlocken. Anders moet ik het toch ook maar op de turbosim manier gaan doen. Maar goed.. Kan dr voorlopig wel mee spelen.
pi_54986272
En hoe zit het nu als je als Nederlander in Amerika een iPhone wilt kopen, kan dat nog? Of moet je een smoesje gebruiken oid?
pi_54986296
Volgens mij is Turbo SIM wel upgrade proof, of niet? Op zich niet verkeerd hoor dan, om daar een keer in te investeren dan.
pi_54987118
quote:
Op zondag 2 december 2007 12:13 schreef super-muffin het volgende:
En hoe zit het nu als je als Nederlander in Amerika een iPhone wilt kopen, kan dat nog? Of moet je een smoesje gebruiken oid?
Ja het kan wel, maar dan moet je inderdaad een smoesje verzinnen zoals dat je voor je werk daar een langere tijd moet blijven en dus een telefoon nodig hebt ofzo.
quote:
Op zondag 2 december 2007 12:15 schreef Jarno het volgende:
Volgens mij is Turbo SIM wel upgrade proof, of niet? Op zich niet verkeerd hoor dan, om daar een keer in te investeren dan.
Ja dat is ook wel zo, maar op een of andere manier vind ik het zelf gewoon fijner om het softwarematig te doen ipv in de hardware te gaan lopen rommelen.
  zondag 2 december 2007 @ 17:51:05 #292
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_54994801
quote:
Op zondag 2 december 2007 12:13 schreef super-muffin het volgende:
Die van mij kregen mijn Nederlandse vrienden zonder problemen mee in de Apple Store aan 5th Avenue in NY.
Unlocken was ook piece of cake.

iPhone
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_54994925
Kan ik m nu al fatsoenlijk updaten eigenlijk? en zo ja, waar vind ik de uitleg

Hoop dat de update toch wat bugs eruit haalt; tevaak ben ik nu ineens al m'n icoontjes kwijt
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_54995311
quote:
Op zaterdag 1 december 2007 15:23 schreef super-muffin het volgende:
Dat moest je gewoon even kwijt he?
pi_54996176
quote:
Op zondag 2 december 2007 17:56 schreef FJD het volgende:
Kan ik m nu al fatsoenlijk updaten eigenlijk? en zo ja, waar vind ik de uitleg

Hoop dat de update toch wat bugs eruit haalt; tevaak ben ik nu ineens al m'n icoontjes kwijt
modmyifone.com en dan een geschikte guide uitzoeken afhankelijk van je OS...werkelijk eitje.
pi_55001695
http://iphone.unlock.no/

Werkte perfect Modmyifone had zo snel geen PC versie staan
Eerste beste voetbalkenner binnen BoF!
[b]Winnaar van de Band of FOK!kers Michael Rasmussen Award[/b]
Alpe d'Huez (1:16), Col du Telegraphe (0:56) & Col du Galibier (1:20)
pi_55007856
quote:
Op zondag 2 december 2007 18:15 schreef Roeni3 het volgende:

[..]

Dat moest je gewoon even kwijt he?
Tuurlijk, waarom niet?

Maar goed, ik ga het gewoon doen. Dus na Kerst heb ik een iPhone als het goed is.
pi_55008335
Groot gelijk, Muffin

175 voor de 16Gb iPod!
Calmer than you are
pi_55010021
gisteravond mijn OTB 1.1.2 met nieuwe bootloader succesvol aan de praat gekregen dmv de turbosim. Werkt super! Het is even een klus, maar dan heb je ook wat
pi_55010115
quote:
Op maandag 3 december 2007 11:45 schreef nicomart het volgende:
gisteravond mijn OTB 1.1.2 met nieuwe bootloader succesvol aan de praat gekregen dmv de turbosim. Werkt super! Het is even een klus, maar dan heb je ook wat
Great! . Je moet ook flashen enzo he, met Turbosim? Dat hoeft met Stealthsim niet geloof ik, maar die is nog niet (goed) verkrijgbaar ofzo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')