Ja, ik ken er ook een paarquote:Op maandag 29 oktober 2007 00:13 schreef Tommeh het volgende:
[..]
Dat dus, er zijn meer mensen die gewoon 20 van die dingen hebben gekocht aan het begin.
Jups. Was door 'mijn' eBay verkoper gedaan dmv iUnlock.quote:Op maandag 29 oktober 2007 10:56 schreef CraZaay het volgende:
Hey Jarno, je 1.0.2 was ook al geunlocked voordat je 'm verginizede?
sorry maar ik heb er geen 500 voor betaald hoor 400 en hij belde zelf niet met een iphone hij had een nokia. Maarjah het zal best een goede bij verdienste zijnquote:Op zondag 28 oktober 2007 23:15 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Als ik er nu 500 winst op kan maken verkoop ik 'm nog niet (tenzij je er meer dan 1 hebt uiteraard)
Die 500 euro ging over mij, niet over jouw situatiequote:Op maandag 29 oktober 2007 19:07 schreef Clannif het volgende:
[..]
sorry maar ik heb er geen 500 voor betaald hoor 400 en hij belde zelf niet met een iphone hij had een nokia. Maarjah het zal best een goede bij verdienste zijn![]()
Hele goede tutorial, maar echt beter is het er niet op geworden imo (slechter ook niet), m.u.v. de SMS'jes met alphanumerieke afzenders inderdaad.quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:28 schreef Jarno het volgende:
Via een Mac, ik heb deze guide gebruikt:
http://www.modmyiphone.com/forums/showthread.php?t=11984
En het feit dat ik nu wel Postbank TAN codes kan ontvangen maakt het voor mij al een onmisbare update.
Ziet er duidelijk uit, mar dat Virginizen, ben je dan alle smsjes, instellingen, en alles wat je verder aan die iPhone hebt aangepast kwijt? Contacten en muziek en zo kan ie wel opnieuw syncen, maar de rest is wat lastiger..quote:Op maandag 29 oktober 2007 13:28 schreef Jarno het volgende:
Via een Mac, ik heb deze guide gebruikt:
http://www.modmyiphone.com/forums/showthread.php?t=11984
En het feit dat ik nu wel Postbank TAN codes kan ontvangen maakt het voor mij al een onmisbare update.
Ik ben (op het APN voor GPRS na) geloof ik niks kwijt geraakt. Stond ik ook een beetje van te kijken. Kennelijk betekent virginizen niet hetzelfde als 'formatteren en opnieuw beginnen', het gaat vooral om de staat van je baseband software geloof ik.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:25 schreef De_Hertog het volgende:
[..]
Ziet er duidelijk uit, mar dat Virginizen, ben je dan alle smsjes, instellingen, en alles wat je verder aan die iPhone hebt aangepast kwijt? Contacten en muziek en zo kan ie wel opnieuw syncen, maar de rest is wat lastiger..
hij komt van ellen... doet die er altijd een aankoopbon bij??quote:Op woensdag 31 oktober 2007 11:56 schreef Jarno het volgende:
Zat er een aankoopbon in je pakketje? Dan kunnen ze het zo inklaren.
Geen idee, ik had hem van eBay. Maar met een bon is iig je kans het grootst dat het het snelst gaat.quote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:48 schreef gtsmrt het volgende:
[..]
hij komt van ellen... doet die er altijd een aankoopbon bij??
Same here. Nog steeds geen T-Mobile voicemail SMS trouwensquote:Op woensdag 31 oktober 2007 12:38 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik ben (op het APN voor GPRS na) geloof ik niks kwijt geraakt.
Mazzelpikquote:Op vrijdag 2 november 2007 16:51 schreef ChOas het volgende:
Woei! Kreeg gister een iPhone van mijn baas
Nu heb ik een iPhone en iPod Touch
Dus
Blijven deze wel in je oor zitten en hebben ze goede kwaliteit?quote:Op dinsdag 6 november 2007 13:25 schreef Jarno het volgende:
Sinds vrijdag heb ik dus deze jongens voor bij mijn iPhone:
[ afbeelding ]
(V-Mode Vibe Duo w/playback control)
Heerlijk doppen, zeker ivm de meegeleverde doppen een verademing. Belangrijk voor mij was dat ze standaard een iPhone aansluiting (langere 3,5mm plug) hadden, een mic voor handsfree bellen en playback control a la de doppen van Apple. Erg fijn setje dit! Absolute aanrader (wel vanuit de VS bestellen, in NL heb ik ze nog niet gezien!).
Als je wat avontuurlijk ingesteld bent: eBay, anders via een inkoopactie ofzo. Maar eBay is goed te doen.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:14 schreef dj_ko het volgende:
Als ik nu een iPhone zou willen hebben in NL met een NL telprovider wat is dan de beste manier om aan een iPhone te komen?
8 gig?quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:28 schreef Jarno het volgende:
De mijne komt dus van eBay, ik was 350 euro kwijt voor een geunlockte brand-new 1.0.2 iPhone die ik later zelf heb ge-upgrade naar 1.1.2.
Een kennis mee laten nemen uit NY voor 300 euriquote:Op dinsdag 6 november 2007 15:27 schreef dj_ko het volgende:
en waar hebben jullie je iPhone vandaan en wat heb je er voor betaald?
Mee laten nemen uit Boston, 280 euro ongeveer en vervolgens hier zelf unlocked.quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:27 schreef dj_ko het volgende:
en waar hebben jullie je iPhone vandaan en wat heb je er voor betaald?
Ja. Zelf unlocken en je NL simkaart erin en klaarquote:Op dinsdag 6 november 2007 16:23 schreef dj_ko het volgende:
of kan je in de USA de iPhone ook al als los toestel kopen?
1.1.2 al? Gewoon unlocked neem ik aan?quote:Op dinsdag 6 november 2007 15:28 schreef Jarno het volgende:
De mijne komt dus van eBay, ik was 350 euro kwijt voor een geunlockte brand-new 1.0.2 iPhone die ik later zelf heb ge-upgrade naar 1.1.2.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |