abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45362317
Een vriend van mij heeft het vaak over zijn ex met wie het uitging anderhalf jaar terug. Sinds van de zomer heeft zijn ex weer contact met hem gekocht. Ze zijn al weer 's samen uit geweest, en hij is nog steeds gek op deze ex maar durft 't niet te laten blijken. Nu heeft hij die ex ook weer in msn sindsdien.. En vanavond werd ik zat van zn gezeur over zn ex , heb zn ex gemaild met een beetje ironisch toontje dat voordat ik mn vriend wat aandoe, ik hem de groeten doe van * naam* 'bij wijze van stille hint voor Valentijn, hoewel hij (die vriend) mij dan wat zal aandoen', blabla .

Eerst was die vriend van me boos, nu is ie wel uitgelaten en benieuwd naar de reactie van zn ex

Nu is m'n vraag, zou deze manier van 'koppelen' kunnen werken?

Eerlijk zijn, waarom deed je het nou vroeg m'n vriend? M'n antwoord, ik zou 't gewoon gaaf vinden als je weer zo is als vroeger tussen jullie . Dat kon ie dus zeker wel waarderen, alleen.. zou 't effect kunnen hebben...
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
  maandag 15 januari 2007 @ 01:30:25 #2
106355 Topmaat
Ja toch? Niet dan?
pi_45362434
Natuurlijk werkt dat niet. Denk nou eens na
Zo niet, dan toch...
  maandag 15 januari 2007 @ 01:33:33 #3
69147 Zzyzx
Wie dit leest is gek.
pi_45362464
Zou het kunnen werken? Ja.
Denk ik dat het in dit geval gaat werken? Nee.
Waarom? Zie Topmaat.
pi_45362467
quote:
Op maandag 15 januari 2007 01:30 schreef Topmaat het volgende:
Natuurlijk werkt dat niet. Denk nou eens na
Als 't niet werkt, heeft ie wel een koude douche ...

We wachten af, zou 't echt gaaf vinden voor 'm
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
pi_45363250
contact kopen

geef je weinig kans
pi_45363261
nee dat werkt niet
zowieso werkt koppelen niet... *ervaring*
pi_45363340
quote:
Op maandag 15 januari 2007 03:26 schreef SickBitch het volgende:
nee dat werkt niet
zowieso werkt koppelen niet... *ervaring*
Ah. Omdat jij er ervaring mee hebt werkt het niet?

Wat een logische redenering toch weer.
I'm celebrating my love for you, with a pint of beer and a new tattoo
pi_45363536
quote:
Op maandag 15 januari 2007 03:48 schreef nozem het volgende:

[..]

Je ziet er als enige op 't moment heil in
pi_45364541
quote:
Op maandag 15 januari 2007 05:35 schreef Ludger het volgende:

Je ziet er als enige op 't moment heil in
waarom ga jij jezelf niet eerst koppelen dan?
dan heb je geen tijd meer voor dit soort dingen..
pi_45366129
Koppelen kan werken (mijn vriend en ik hebben op een gegeven moment een half flauw bedoelde poging gedaan om zijn broer en mijn zusje te koppelen, ze hebben nu al weer zo'n driekwart jaar of zo een serieuze relatie) ,maar dit is een geval waarin het gaat om twee mensen die elkaar al goed kennen. Als er echt nog wat in zit, dan hebben ze daar echt geen hulp meer bij nodig. Ik denk zelfs dat het best een afknapper kan zijn als een vent niet het lef heeft om zelf zijn gevoelens op tafel te leggen.
Arseen (As), atoomnummer 33
  maandag 15 januari 2007 @ 10:44:52 #11
160346 Mavro
Black & Red
pi_45366286
Koppelen kan idd werken. Ligt er wel aan door wie het gebeurd. Goede vrienden/familie kennen je gewoon beter dan bv. je collega's. Ik ben ooit een keer aan een ex gekoppeld onder het motto: jullie houden allebei van voetbal, jullie hebben dezelfde flauwe humor en jullie zijn allebei gestoord.
Twerkte wel voor een hele poos En het is nog steeds de leukste ex in het rijtje!
"If you can fake sincerity, you can fake pretty much anything."
pi_45366537
mijn exvriend zei af en toe: "ga jij maar *insert naam huidige vriend* lastig vallen, ik heb er nu geen zin in...duvel es op..."
ook een soort van koppelen? nu zijn we bijna 2 en een half jaar samen
pi_45366667
Blind koppelen is lastig, je weet nooit of twee mensen chemie hebben. Maar koppelen in de situatie die jij beschrijft, als ze elkaar al kennen en leuk vinden, kan heel goed uitpakken.

Voorbeeldje uit eigen ervaring:
Ik had een tijdje gedate met een jongen, maar dat liep op een gegeven moment mis. In de jaren daarna kwam ik telkens zijn beste vriend tegen, maar hem nooit. Ik vroeg altijd hoe het met hem ging aan die vriend en andersom ook. En kennelijk zo vaak dat het hem ging vervelen. Op een gegeven moment heeft ie mij het nieuwe nummer van die jongen gegeven met de mededeling "Bel hem alsjeblieft, ik weet zeker dat ie het heel leuk zou vinden". Ik heb toen alle moed bij elkaar verzameld en hem gebeld en in de eerste minuut vroeg hij "ik wil graag met je afspreken, wanneer kun je?". We zijn vervolgens 5 jaar samen geweest
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_45394066
quote:
Op maandag 15 januari 2007 03:48 schreef nozem het volgende:

[..]

uhu heel logisch
pi_45394091
quote:
Op maandag 15 januari 2007 10:54 schreef kyraaa het volgende:
mijn exvriend zei af en toe: "ga jij maar *insert naam huidige vriend* lastig vallen, ik heb er nu geen zin in...duvel es op..."
ook een soort van koppelen? nu zijn we bijna 2 en een half jaar samen
hahaha wat vond je ex ervan?
  dinsdag 16 januari 2007 @ 03:10:43 #16
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_45395717
Tuurlijk werkt koppelen, je moet alleen wel iemand hebben die je goed kent om je te koppelen. En ach, niet geschoten is zovaak gemist, hoe vaker je schiet hoe sneller je prijs hebt
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_45395726
Eigen ervaring is nee, maar inderdaad niet geschoten is altijd mis.
pi_45397290
Koppelen werkt vaak niet, je moet mensen gewoon met rust laten, als ze iets willen zorgen ze daar zelf wel voor.
"The night of the living dead is on it's way,
with a credit report for duty call"
  dinsdag 16 januari 2007 @ 10:36:34 #19
121234 Fjolle
Bij twijfel, niet doen!
pi_45399169
Alleen de juiste omstandigheden scheppen, zoals 'toevallig' ergens afspreken waar ze beiden een gesprek kunnen beginnen. Bijvoorbeeld met een hele groep mensen in een kroeg afspreken. Zie hoe en of er iets ontwikkelt en vooral je er verder buiten houden.

Tenzij 2 mensen beiden duidelijke signalen naar jou afgeven en niet naar elkaar. Dan kan je een ontmoeting plannen, met medeweten van beiden.

Heb ooit een geval gehad van een vriendin, die hier een weekend logeerde (woonde zo'n 100 km verderop). Ze ontmoette een man in de lokale kroeg en later vertelde ze mij dat ze hem wel leuk vond. Toen ik die man later weer ontmoette gaf hij ook aan dat hij haar wel leuk vond. Dus hebben wij telefoonnummers uitgewisseld, zodat ik kon laten weten als ze weer eens kwam. 's Avonds belde mijn vriendin en ze wilde graag zijn nummer hebben, maar voordat ik dat gegeven heb, heb ik eerst contact met hem opgenomen of het goed was dat ik zijn nummer doorgaf. Dit is in principe ook zo'n gevalletje koppelen, maar wel met medeweten van beiden.

Dus het kan, maar blijf wel heel voorzichtig.
Schaapjes aller landen verenigt u.
Veni, vidi, pavi (We came, we saw and we ate grass)
pi_45403004
kan werken kan niet werken. 50% kans
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  dinsdag 16 januari 2007 @ 13:05:46 #21
140724 Zyggie
Geweldenaar.
pi_45403049
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 13:03 schreef het.ismij het volgende:
Onbreekbare logica van de hoogste plank.
Zyggie.
pi_45403542
Tis een leuke poging en ik hoop het wel voor je. Maar denk niet dat ze zo 1, 2, 3 op hem gaat reageren door die koppelpoging. Straks denkt ze dat het een misselijk geintje van iemand is ofzo... Dat komt er nou van als de man zelf niet het lef heeft om zn gevoelens te tonen aan dr.
Always look on the bright side of life :-)
pi_45403658
In de meeste gevallen werkt het niet, simpelweg omdat de personen in kwestie misschien wel heel andere ideeen hebben over hoe leuk/mooi/interessant iemand is.
Nu wordt de keuze gemaakt door een derde, een beetje vergelijkbaar met de redenatie dat ik appelmoes lekker vind bij spruiten en dus hoop dat twee andere mensen dat ook lekker vinden. Terwijl ik niet eens weet of ze appelmoes of spruiten lekker vinden.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
pi_45403865
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 13:05 schreef Zyggie het volgende:

[..]

Onbreekbare logica van de hoogste plank.
dat dacht k ook
Op vrijdag 18 mei 2007 11:31 schreef miss_sly het volgende:
Ik was allang overtuigd van jouw wijsheid O+
  dinsdag 16 januari 2007 @ 14:09:07 #25
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_45404747
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 13:03 schreef het.ismij het volgende:
thanx Captain Obvious !
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_45439709
Neen.

Geforceerde dingen werken doorgaans niet
Verbaal terrorist
  woensdag 17 januari 2007 @ 15:55:30 #27
135430 Sargon
Canes latrantes non mordent
pi_45440473
en al reactie?
  donderdag 18 januari 2007 @ 11:26:41 #28
94676 Garisson72
weten is weten dat je nix weet
pi_45465208
ik zou me er verder niet druk om maken.
Je had de beste bedoelingen, bij die vriend van je is het iig goed gevallen - en wat je je ook kunt afvragen: zou er uberhaupt iets vanuit hemzelf gebeurd zijn, als jij geen actie had ondernomen? zo komt er iig duidelijkheid (hopelijk dan... )
Breasts! helping men to avoid eye contact since 1865.
pi_45468668
In mijn vriendengroep is het slechts 1 keer gelukt. Toen had ik een vriendin van mij aan een vriend van mn danspartner gekoppeld. Samen met hulp van mn danspartner natuurlijk. En die leven nog steeds lang en gelukkig samen.
Always look on the bright side of life :-)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')