Inderdaad.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Als jet hetzelfde geld uitgeeft aan hardware is een "windows" pc altijd krachtiger, klaar.
Ja, en als je het uitgeeft aan een laptop merk Hatseflats ook als een IBM/Levono of Dell notebookquote:Op woensdag 17 januari 2007 11:57 schreef HeatWave het volgende:
Die post slaat idd nergens op.
Als jet hetzelfde geld uitgeeft aan hardware is een "windows" pc altijd krachtiger, klaar.
En een OS en gewoon persoonlijke voorkeur, geen vaste wet oid.
Mjah, ik was toch een windows super user, en zal ook zeker vista gaan installeren op mijn windows bak, maar OSX is toch echt 'beter' dan xp. En daar is niets subjectiefs aan.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:19 schreef Jarno het volgende:
[..]
Er zullen ongetwijfeld verschillen zijn en die zullen door iedereen anders ervaren worden. 'Beter' is zo'n rare term als je 2 verschillende werelden gaat vergelijken.
Ik was zojuist bij een kennis, en op een fujitsu siemens staat een norton versie die compleet met xp verweven is. Hij is gewoon niet te de-installeren. Bizar gewoon.quote:Op woensdag 17 januari 2007 11:42 schreef Tijn het volgende:
Zelf je PC bouwen is natuurlijk fijn als je een beetje tech savvy bent, maar je buurman of je moeder raad je zoiets niet aan. Hun enige optie is om een HP bij de Media Markt te halen en tsja, het is dan toch een beetje een zooitje als je het voor het eerst aan zet.
Ik heb net m'n PC geupgrade, dus ik wacht nog ff. Maar ik sluit niet uit dat het er ooit nog van komt hoor. Heb al serieus een imac overwogen ipv deze PC upgrade maar het is 'm toch niet geworden ivm bovenstaande argumenten. Het heeft m'n interesse zeker, en ik ken ze ook 'van dichtbij' omdat er hier een paar van die dingen staan en ik daar wel eens op zit te kloten.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:00 schreef Swetsenegger het volgende:
Zo niet, koop een goedkoop 2e hands appeltje en zet hem ernaast. Bv een ibook om tijdens het zappen een beetje te fokken ofzo.
quote:Op zondag 14 januari 2007 23:56 schreef Houtspeer het volgende:
ik zag in een winkeltje een apple pc, het bestond uit een beeldscherm en een toetsenbord met muisdat was alles
het overige hardware enzo zit vast in de beeldscherm, maar kan je het upgraden? dus als je pc over een jaar of 3 een beetje oud is, dat ding losschroeven en nieuwe dingen erin douwen?
Ja, die ziet me aankomen. 'Moet ik daarnou weer mee?!?!'.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:13 schreef Tijn het volgende:
Misschien moet je switchen op z'n Swets, Jarno. Koop je eerst een Mac "voor YPPY". Dan hoef je je niet vies of dom te voelen omdat je opeens geen Windows meer hebt, maar heb je er toch alvast eentje in huis en kun je stiekem van de voordelen meesnoepen.
Bij sitecom hadden we ook wat macs staan. Op Marketing, maar ook bij R&D om die schaarse mac drivers te kunnen testen. Maar als ik er dan eens een dagje mee zat te rommelen had ik ook zoiets van 'mjah'. Ik had namelijk het gevoel geen controlle te hebben over dat ding. waar zit 'control panel' enzo.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:05 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ik heb net m'n PC geupgrade, dus ik wacht nog ff. Maar ik sluit niet uit dat het er ooit nog van komt hoor. Heb al serieus een imac overwogen ipv deze PC upgrade maar het is 'm toch niet geworden ivm bovenstaande argumenten. Het heeft m'n interesse zeker, en ik ken ze ook 'van dichtbij' omdat er hier een paar van die dingen staan en ik daar wel eens op zit te kloten.
Ach, een beetje geek kan dat toch wel verkopen?quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:14 schreef Jarno het volgende:
[..]
Ja, die ziet me aankomen. 'Moet ik daarnou weer mee?!?!'..
Koop je de ibook van mij, kan ik een nieuwe intel mac kopen. Wel makkelijk als ik windows ernaast kan draaien om te checken of m'n websites het behoorlijk onder internet explorer doen... hoef ik helemaal niet meer naar bovenquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:13 schreef Tijn het volgende:
Misschien moet je switchen op z'n Swets, Jarno. Koop je eerst een Mac "voor YPPY". Dan hoef je je niet vies of dom te voelen omdat je opeens geen Windows meer hebt, maar heb je er toch alvast eentje in huis en kun je stiekem van de voordelen meesnoepen.
Dat wel een beetjequote:Op woensdag 17 januari 2007 14:17 schreef Jarno het volgende:
Je bedoelt trouwens toch niet dat een Mac een wijvenmachine is, Tijn!?!
Nee, ook voor homo'squote:Op woensdag 17 januari 2007 14:17 schreef Jarno het volgende:
Je bedoelt trouwens toch niet dat een Mac een wijvenmachine is, Tijn!?!
Unix met een wijvenschilletje is nog steeds Unix voor wijven, Tijn.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:23 schreef Tijn het volgende:
Maar serieus, het is Unix. Hoe kan het nou voor wijven of homo's zijn?
[afbeelding]
Zeker met de CLI onder handbereikquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:23 schreef Tijn het volgende:
Maar serieus, het is Unix. Hoe kan het nou voor wijven of homo's zijn?
[afbeelding]
Je hebt toch wel je handen gewassen voor deze post?quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:30 schreef Tijn het volgende:
Ja grapje he, grapje.
homoquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:31 schreef Jarno het volgende:
Oh, ik dacht, ik wacht wel ff.
Tis een soort Parallelsquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:34 schreef Tijn het volgende:
Kijk dit nou, Windows en Mac users, hand in hand, lachend om elkaars grappen
Om te KOTSEN gewoon
Dat voelt ook zo onwennig?quote:
Virtual PC, bedoel je?quote:
Wat overginds ook voor Mac idolaten geld die zichzelf en hun computer beter vinden omdat ie anders is.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:39 schreef Pietverdriet het volgende:
LOL
Nerds die een prompt willen in Unix zonder een GUI, dat zijn dezelfde die DOS opgegeven hebben toen windows kwam om naar Linix te switchen omdat ze dan nog steeds zich konden verheffen boven de anderen.
Computers zijn gewoon gereedsschap om mee te werken, computers en OS als doel op zich is voor mensen die verder geen leven hebben.
Geen beter gereedschap dan de command linequote:Op woensdag 17 januari 2007 14:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Computers zijn gewoon gereedsschap om mee te werken
Den spijker op den kopf, en daarom heb ik een Mac. Ik hoef een schroevendraaier toch ook niet elke dag te onderhouden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Computers zijn gewoon gereedsschap om mee te werken
Nee, dat komt door je haarquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:45 schreef nietzman het volgende:
Dat ik beter ben dan jullie allemaal (Op Tijn na overigens.) heeft trouwens niets met m'n computer te maken.
Je kan tenslotte ook echt alles vanuit een GUIquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:39 schreef Pietverdriet het volgende:
een prompt willen in Unix zonder een GUI
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |