Unix met een wijvenschilletje is nog steeds Unix voor wijven, Tijn.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:23 schreef Tijn het volgende:
Maar serieus, het is Unix. Hoe kan het nou voor wijven of homo's zijn?
[afbeelding]
Zeker met de CLI onder handbereikquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:23 schreef Tijn het volgende:
Maar serieus, het is Unix. Hoe kan het nou voor wijven of homo's zijn?
[afbeelding]
Je hebt toch wel je handen gewassen voor deze post?quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:30 schreef Tijn het volgende:
Ja grapje he, grapje.
homoquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:31 schreef Jarno het volgende:
Oh, ik dacht, ik wacht wel ff.
Tis een soort Parallelsquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:34 schreef Tijn het volgende:
Kijk dit nou, Windows en Mac users, hand in hand, lachend om elkaars grappen
Om te KOTSEN gewoon
Dat voelt ook zo onwennig?quote:
Virtual PC, bedoel je?quote:
Wat overginds ook voor Mac idolaten geld die zichzelf en hun computer beter vinden omdat ie anders is.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:39 schreef Pietverdriet het volgende:
LOL
Nerds die een prompt willen in Unix zonder een GUI, dat zijn dezelfde die DOS opgegeven hebben toen windows kwam om naar Linix te switchen omdat ze dan nog steeds zich konden verheffen boven de anderen.
Computers zijn gewoon gereedsschap om mee te werken, computers en OS als doel op zich is voor mensen die verder geen leven hebben.
Geen beter gereedschap dan de command linequote:Op woensdag 17 januari 2007 14:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Computers zijn gewoon gereedsschap om mee te werken
Den spijker op den kopf, en daarom heb ik een Mac. Ik hoef een schroevendraaier toch ook niet elke dag te onderhouden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:39 schreef Pietverdriet het volgende:
Computers zijn gewoon gereedsschap om mee te werken
Nee, dat komt door je haarquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:45 schreef nietzman het volgende:
Dat ik beter ben dan jullie allemaal (Op Tijn na overigens.) heeft trouwens niets met m'n computer te maken.
Je kan tenslotte ook echt alles vanuit een GUIquote:Op woensdag 17 januari 2007 14:39 schreef Pietverdriet het volgende:
een prompt willen in Unix zonder een GUI
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |