Knap van je als je daadwerkelijk zo denkt....quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:35 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Eeeehhhm dat zou pas opgaan als ik een prima eerste dag zou hebben en na de lunch opeens alles zou verprutsen.
En dan nog, daar word ik voor betaald he?
Dat heeft iedereen natuurlijk wel eensquote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:37 schreef BoNi het volgende:
[..]
Knap van je als je daadwerkelijk zo denkt....
De door jou geschetste situatie overkomt mij ook weleens hoor. Beginnen met een goed gevoel, maar door een tegenvaller de rest van de dag het gevoel hebben dat ik constant achter de feiten aanloop....
dat werd ook gezegd over van der Vaart......... en dit heeft dat bij Ajax ook niet meer waar kunnen maken.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:16 schreef Chadi het volgende:
Al dat gejammer om Huntelaar.... Huntelaar komt e rheus wel.
Ja maar vergelijk jij RvdV eens met KJH.. zijn 2 totaal andere spelers..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:38 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dat werd ook gezegd over van der Vaart......... en dit heeft dat bij Ajax ook niet meer waar kunnen maken.
Ik welquote:Op dinsdag 16 januari 2007 12:53 schreef the_hunter het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat Ten Cate Huntelaar op de bank zal zetten.
kjh is niet echt in vorm. Een keertje op de bank proberen kan geen kwaad.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:06 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Ik wel![]()
Kom op mensen, we doen net alsof Huntelaar een of andere god is.. het zal hem echt niets misstaan om een wedstrijdje NIET te beginnen. Laat Henk maar uitproberen hoe het gaat met babel en leo... dat heb je binnen 45 min snel genoeg gezien..
In de 2de helft kun je dan alsnog beslissen om KJ erin te brengen...
helemaal mee eenschquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:13 schreef toma het volgende:
[..]
kjh is niet echt in vorm. Een keertje op de bank proberen kan geen kwaad.
Als KJH dit niet kan accepteren is hij in mijn opinie geen echte spits.. enige zelfreflectie is hier wel op z'n plaats bij KJH als ie op de bank gezet wordtquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:29 schreef HeatWave het volgende:
Aan de andere kant, een spits die niet in vorm is maar wel door de hele wereld begeerd wordt op de bank zetten is link.
Onvrede is zo gesticht en Juve dokt wel...
Kun jij ook normaal reageren op iemand die wat minder positief over je clubje praat?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:36 schreef Erwtensoep het volgende:
Leuk voor je.
Volgens mij zitten die niet in de UEFA Cup dit jaar.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:35 schreef Zwansen het volgende:
Ik zie Huntelaar ooit wel bij een club als HSV of Middlesbrough spelen...
Bedankt voor je nuttige bijdrage Schwanz. Ik kijk liever naar het hier en nu.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:35 schreef Zwansen het volgende:
Ik zie Huntelaar ooit wel bij een club als HSV of Middlesbrough spelen...
Minder positiefquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:37 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Kun jij ook normaal reageren op iemand die wat minder positief over je clubje praat?
Uit het niets? Er ging hier een discussie over de toekomst van Klaas-Jan Huntelaar. Hij geeft z'n mening (hij denkt dat ie niet bij een echte topclub terecht komt) en meteen zo'n domme reactie.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:42 schreef Nashje het volgende:
[..]
Minder positief! Man die reactie komt uit het niets en is alleen bedoeld om te trollen.
Wij kennen Zwansen al langer dan vandaag..quote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:44 schreef Barney.Stinson het volgende:
[..]
Uit het niets? Er ging hier een discussie over de toekomst van Klaas-Jan Huntelaar. Hij geeft z'n mening (hij denkt dat ie niet bij een echte topclub terecht komt) en meteen zo'n domme reactie.
Ajax eerstquote:Op dinsdag 16 januari 2007 13:50 schreef Pjetr het volgende:
wat een hop gelul en gezeik zeg.. laten we gewoon gaan voetballen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |