quote:
ze zei ook hebt ipv heeftquote:Op zondag 14 januari 2007 21:28 schreef Svensational het volgende:
Willekeurg
Leer articuleren, Wendy.
Jochem van Gelder gaat zo zingenquote:Op zondag 14 januari 2007 21:31 schreef Tinkepink het volgende:
zitten er soms allemaal kleine kinderen in het publiek?
Leer street sprekenquote:Op zondag 14 januari 2007 21:31 schreef Stereotomy het volgende:
Je bent door
Give it up
Wat is het nou
Lachen juistquote:
Puur afgaand op alleen vanavond vond ik Melanie ook beter...quote:Op zondag 14 januari 2007 22:12 schreef SnowDoggg het volgende:
Hearts deed het echt slechterMaarja ...
![]()
Ik schrok me rotquote:Op zondag 14 januari 2007 22:23 schreef CrazyDaisy85 het volgende:
Henk-Jan my man. Ik was al bijna kwaad weggelopen en toen zij die toch dat Melanie wegmoest. Godzijdank.
ze keek zelf ook echt woest, de eerste minuut van haar optreden...quote:Op zondag 14 januari 2007 22:29 schreef poohy het volgende:
En wat keek die familie van Melanie toch vuil![]()
Haar reactie daarop ook geweldig..quote:Op zondag 14 januari 2007 22:28 schreef miss_dynastie het volgende:
Het spijt me, Marianne, maar....
Goede keuze
dit hoort niet bij de prono toch?!quote:Op zondag 14 januari 2007 22:31 schreef BVO het volgende:
De top 7 kan weer oorgegeven worden!
Finaleranglijstjes!
Nee, das gewoon je favorietenlijstje.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:36 schreef babette21 het volgende:
[..]
dit hoort niet bij de prono toch?!
oke ik schrok al, want had 't niet eerder gezien...quote:Op zondag 14 januari 2007 22:37 schreef BVO het volgende:
Nee, das gewoon je favorietenlijstje.
Die moeder zat echt de gehele avond met haar handen voor haar mond met wijd open ogen.quote:Op zondag 14 januari 2007 22:29 schreef poohy het volgende:
Wat een einde![]()
En wat keek die familie van Melanie toch vuil![]()
Ik blijf het ook een schande vinden, het enige wat je als techniek moet doen is zorgen voor goed geluid en zelfs dat lukt ze nietquote:Op zondag 14 januari 2007 22:46 schreef Stereotomy het volgende:
Met elk ander nummer was Melanie erin gebleven en Hearts eruit.
En schandalig van dat oortje van Hearts zeg. Kan wel begrijpen dat Anja daar zo geflipt van werd. Van haar eigen oortje dan, twee weken achterelkaar.
Dat mag gezegd wordenquote:Op zondag 14 januari 2007 22:32 schreef PeRi het volgende:
Nouja, Melanie was gewoon ook duidelijk slechter dan Hearts..
Haar impressie van Dustin Hoffman in Rain Man.quote:Wat stond Dorien daar als een pilaar in haar eentje te kijken toen iedereen Melanie aan het trossten was Raar, alsof ze er niet bij hoort of wil horen.
ben ik idd met je eens.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:51 schreef ranja het volgende:
Niet slim van Henk Jan, wel eerlijk. Als hij Hearts had laten afvallen was 1 van de sing offs voor volgende week al bekend(overigens vond ik Melanie beter dan gister en Hearts zo mogelijk nog slechter, al dan niet veroorzaakt door oortjes).
Wat stond Dorien daar als een pilaar in haar eentje te kijken toen iedereen Melanie aan het troosten wasRaar, alsof ze er niet bij hoort of wil horen.
bronquote:De Zanggroep X6 had deze keer de meeste stemmen van iedereen.
Ik had toch wel Sharon verwachtquote:Op maandag 15 januari 2007 00:42 schreef SpecialGuest het volgende:
Hier ook nog maar even. Best opvallend:
[..]
bron
Er kan nog van alles gebeuren!![]()
X6quote:Op maandag 15 januari 2007 00:42 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
bron
quote:Op maandag 15 januari 2007 00:42 schreef SpecialGuest het volgende:
[..]
bron
Het is logisch, veel mensen stemmen pas als ze denken dat hun favoriet in gevaar komt. Vandaar dat X6 ook de meeste stemmen heeft gekregen.quote:Op maandag 15 januari 2007 08:37 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]![]()
Ik geloof d'r niks van, sorry... is Nederland dan echt doof geworden?
Anyway, ik vind het slecht dat de jury het laatste woord heeft. De artiesten moeten nog een keer optreden, maar in plaats van dat ze op dat optreden beoordeeld worden, gaat men kijken naar 'wat in het verleden gebeurd is en hoeveel rek er nog in zit'. Niet echt sterk
Nee, dat is toch logisch. Het gaat om het artiest, idool, ster kunnen zijn en dat hangt niet af van 1 performance. Een artiest moet het gewoon altijd goed kunnen en niet alleen bij de 2e poging. Zou een mooie boel zijn. "Melanie in Ahoy, 2 avonden achter elkaar. Advies is om de 2e avond te komen."quote:Op maandag 15 januari 2007 08:37 schreef miss_dynastie het volgende:
Anyway, ik vind het slecht dat de jury het laatste woord heeft. De artiesten moeten nog een keer optreden, maar in plaats van dat ze op dat optreden beoordeeld worden, gaat men kijken naar 'wat in het verleden gebeurd is en hoeveel rek er nog in zit'. Niet echt sterk
Misschien is dat logisch, maar ik snap dan het tweede optreden niet, als er toch niet naar wordt geluisterd. Zal wel gewoon opvullen van ook de zondagavond zijn, denk ik dan maar.quote:Op maandag 15 januari 2007 09:41 schreef ranja het volgende:
[..]
Nee, dat is toch logisch. Het gaat om het artiest, idool, ster kunnen zijn en dat hangt niet af van 1 performance. Een artiest moet het gewoon altijd goed kunnen en niet alleen bij de 2e poging. Zou een mooie boel zijn. "Melanie in Ahoy, 2 avonden achter elkaar. Advies is om de 2e avond te komen."
Ik denk inderdaad dat dat steeds minder belangrijk wordt, hoe langer het duurt hoe meer de jury (en de sms-ers ook trouwens) afgaan op het totale plaatje en niet alleen op dat ene optreden van die ene avond.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:05 schreef miss_dynastie het volgende:
Misschien is dat logisch, maar ik snap dan het tweede optreden niet, als er toch niet naar wordt geluisterd. Zal wel gewoon opvullen van ook de zondagavond zijn, denk ik dan maar.
De Jury weet eigenlijk gewoon al wie er gaat winnen...quote:Op maandag 15 januari 2007 12:20 schreef ranja het volgende:
[..]
Ik denk inderdaad dat dat steeds minder belangrijk wordt, hoe langer het duurt hoe meer de jury (en de sms-ers ook trouwens) afgaan op het totale plaatje en niet alleen op dat ene optreden van die ene avond.
Vraag me trouwens af wat ze doen als de kandidaten straks 2 nummers moeten zingen, of ze dan op Zondag weer beide mogen of slechts 1 van de 2?
Henkjan zei het al zaterdag: Ik ga met Sharon werken, heeft hij letterlijk gezegd.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:26 schreef ranja het volgende:
Nou ja, als een kandidaat 2 of 3 keer achter elkaar in de sing off staat denk ik wel dat ze de hint dat 'het publiek ze niet meer wil' oppakken
Eigenlijk wel, en dat komt doordat de Jury alles zelf kan bepalen, wat de X-Factor geen eerlijke competitie maaktquote:Op maandag 15 januari 2007 12:29 schreef ranja het volgende:
Nou, dan hoeft ze dus ook niet meer te winnen, dat contract is al binnen
Ja vroeg ik me ook af! vooral de finale!quote:Op maandag 15 januari 2007 12:41 schreef ranja het volgende:
Ik vraag me ook af of ze dit zo blijven doen als er nog maar 4 of 3 kandidaten zijn. En de finale?
Het kan toch best? De volgorde dat Wendy opnoemde was willekeurig en niet op volgorde. Bovendien kan ik het me wel voorstellen dat veel mensen op X6 hebben gestemd, omdat ze het A: of een leuke performance vonden. B: een leuke meidengroep vinden of C: X6 extra wilden steunden doordat ze een negatief jurycommentaar kregen.quote:Op maandag 15 januari 2007 12:58 schreef Silver87 het volgende:
X6 de meeste stemmen? Zouden ze zich telkens vergissen met degene die als laatste (voor de sing-off) overblijft en dus de meeste stemmen kán hebben..
Vorige week zeiden ze dat Christian de meeste stemmen had, toen hij bij de laatste overbleef. Deze keer is het X6 die tot de laatste drie moet blijven en schijnbaar de meeste stemmen heeft.
Ik geloof er niks van. En anders is Nederland hartstikke dom bezig
Ja, maar zou het programma dat dan bekend maken? Daarmee kunnen ze de stemmers toch flink beïnvloeden.. of zou dat juist de bedoeling zijn?quote:Op maandag 15 januari 2007 13:08 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Het kan toch best? De volgorde dat Wendy opnoemde was willekeurig en niet op volgorde. Bovendien kan ik het me wel voorstellen dat veel mensen op X6 hebben gestemd, omdat ze het A: of een leuke performance vonden. B: een leuke meidengroep vinden of C: X6 extra wilden steunden doordat ze een negatief jurycommentaar kregen.
Zal toch echt aan jouw provider liggen. Start hier direct en speelt probleemloos tot het einde toe, heb het nu weer lopen.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:42 schreef chansadres het volgende:
Gezien de website kan het wel kloppen. Dat filmpje van X6 wordt zovaak bekeken dat ik bijna nooit erdoorheen kom. Hij hamert al de hele week na 20 seconden terwijl ik dat bij andere niet heb. Viel me ook al op dat ze dat filmpje niet meteen meer laten opstarten. Zou er teveel naar worden gelinkt?
Vreemde is nog wel dat ik het enkel heb bij het filmpje van X6. Raarquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:00 schreef Riparius het volgende:
[..]
Zal toch echt aan jouw provider liggen. Start hier direct en speelt probleemloos tot het einde toe, heb het nu weer lopen.
PROPAGANDA! CENSUUR!!!quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:03 schreef chansadres het volgende:
[..]
Vreemde is nog wel dat ik het enkel heb bij het filmpje van X6. Raar
Je gebruikt toch deze link neem ik aan?quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:03 schreef chansadres het volgende:
[..]
Vreemde is nog wel dat ik het enkel heb bij het filmpje van X6. Raar
arme groovin' soundquote:Welke van de 3 afgevallen acts mis je het meest?
A) Groovin' sound
13%
B) Ruben
42%
C) Melanie
45%
2087 stemmen
Ja, maar dat kun je ook als onderdeel van de hele (marketing)tactiek zien. Het stond naar verluidt op het laatst zo'n beetje fifty-fifty, met een lichte voorsprong voor Maud, en dat is natuurlijk een uitgelezen boodschap om de fans van beide kandidaten mee te prikkelen om nog zoveel mogelijk te stemmen. Overigens denk ik wel dat de uitslag destijds is gemanipuleerd, want er kon toen gedurende een periode van meer dan 24 uur worden gestemd, en dat is bij de finale van Idols 3 niet herhaald.quote:Op woensdag 17 januari 2007 14:55 schreef BVO het volgende:
Vanaf de laatste 5 beslist de jury niks meer geloof ik.
Dat bekend maken van de stemmen is eerder gebeurd, zo ook bij Idols 2 in de week voor de finale, waarin Maud meer stemmen had dan Boris.
Volgens mij iets van The Sound of Music.. (nee, geen grapje) maar weet het niet zeker.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 15:56 schreef Woelli het volgende:
Is het ook al bekend wat ze gaan zingen?
Wat zij zegt.quote:
jah en dan vooral X6... als het weer zo slecht is dan mogen ze er van mij uit hoorquote:Op zaterdag 20 januari 2007 18:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben benieuwd wat ze er vanavond van bakken
ik mag toch aannemen dat het hoogtepunt nog moet komenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:19 schreef Silver87 het volgende:
Wendy komt vast nog terug op het oortje van Anja.. hét hoogtepunt van X factor 2007
Oh ja, logisch natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:00 schreef Silver87 het volgende:
Summer
Het valt me mee dat ie het heeftquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Dat borsthaar van Richy! Ew.
borsthaar valt wel mee met ew... maar dat truitje waardoor je het boshaar ziet... ieuw!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Niet iedereen heeft zo'n kippenborst als jij, CDPquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:05 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Ben bang dat niemand dit nummer aankanquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:05 schreef PPL het volgende:
[..]
Als ze er maar niet zo'n verkapte R&B klotezooi van maken.
Ik vind dit gewoon niet staanquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:08 schreef BVO het volgende:
[..]
Niet iedereen heeft zo'n kippenborst als jij, CDP!
Ik ook.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:09 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind Henk maar een irritant mannetje
Is misschien maar goed ook.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Ben bang dat niemand dit nummer aankan
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:11 schreef charmed_angel het volgende:
nou aan wie gaat hij vandaag het liedje opdragen
CDPquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:11 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Het lijkt soms of Wendy hem aankondigt met Wichy!
Al kan ik de versie van "The Ataris" goed hebbenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
idd, er is al genoeg verkracht in het verleden
Neej van HJ moet je geil worden van Rickyquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:14 schreef charmed_angel het volgende:
Moet ik nu geil van hem worden ofzo![]()
Jah idd.... het pak vind ik wel leuk... maar doe er dan een minder bloo shirtje onderquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:14 schreef Yoni het volgende:
dat shirt van Richy is echt té erg
Ik vind het heel vervelend. Het klinkt niet, hij ziet er niet uit..quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:14 schreef Cee het volgende:
Dit is zo sexy als een deurknop van een invalidentoilet.
vooral het ontbrekende stukquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:14 schreef Yoni het volgende:
dat shirt van Richy is echt té erg
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:14 schreef Cee het volgende:
Dit is zo sexy als een deurknop van een invalidentoilet.
Geen MissSopje nee?quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:16 schreef MissHobje het volgende:
Ik vond het niets... jammer..
Die gaat in quarantaine.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die microfoon aan het begin dan
leuk verzonnen.... maar het leek net alsof hij playbacktequote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:16 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Die microfoon aan het begin dan
Dat mag ook wel een keer... het is al weken kutquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:16 schreef Yoni het volgende:
Het geluid lijkt wel beter trouwens
Was ook echt niet sarcastischquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:17 schreef J-net het volgende:
Zoooowwwwwww Henk complimenteert HJ...... k val bijna van mn stoel
Wat als die danser die mic niet had gevangenquote:
dan was het stuk geweestquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Wat als die danser die mic niet had gevangen?
Hij zit er vol mee deze serie... die man vindt zichzelf wel zo geweldigquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:17 schreef BVO het volgende:
Flauwe opmerking van Henkjan.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:18 schreef Cee het volgende:
Wendy geeft ook op elk commentaar weer commentaar, super irritant is dat. "Wat bedoel je met kiele kiele?" Mens, pak het Groene Boekje erbij.
ik heb al een bakkie thee.... is bijna weer op....quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:18 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Zo, reclame komt eraan. Ik ga thee pakken
Ja!!!!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:18 schreef J-net het volgende:
WICHY!!!!!! hihihii ze zei het weer
De oortje zit verkeerd denk ikquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:19 schreef Yoni het volgende:
Wat kijkt Anja chagrijnig
dat komt door der neusquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:19 schreef Yoni het volgende:
Dat heb ik liever dan dat flauwe gezwaai.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:19 schreef Yoni het volgende:
die zit in der neus ipv in haar oorquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De oortje zit verkeerd denk ik
Of ze hebben hem gewoon continu aangezet nu bij haar. Op volume 10quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:19 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De oortje zit verkeerd denk ik
wat vond je van dat overdreven zwoele sexy kijkende gedoe erom heen danquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel goed gedaan van Richy, hij is weer terug op z'n oude niveau. Briljant is anders, maar dit klonk wel lekker.
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat vond je van dat overdreven zwoele sexy kijkende gedoe erom heen dan
Ik gebruik Andrelon shampooquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:24 schreef PPL het volgende:
Nou, ik weet weer welke shampoo ik moet kopen.
Nu weer muziek graag!
tvpunt gezetquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:19 schreef PPL het volgende:
![]()
Psssttt... FOK! Rock! Meet! 10-3-07 Editie Amsterdam (met pre-parties)
red inderdaadquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:24 schreef droomkoningin het volgende:
is t trouwens red-room of rat-room? ze spreekt t uit als t laatste.. maar ik vermoed t eerste...
hoewel ik rat-room misschien wel leuker vind
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:25 schreef Cee het volgende:
[..]
![]()
Zo ik ga ook even thee halen. Net telefoontje gekregen dat m'n neef vader is geworden van een tweeling.![]()
![]()
Daar zat ik ook aan te denken... die moet auditie doen en dan krijgt ze die rol met twee vingers in de neusquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:25 schreef BVO het volgende:
Fame! Hind!
Dat vond ik maar niks, die jongen moet gewoon een mooi pak aan. Hij moet de nadruk op z'n kop leggen niet op z'n borsthaartjes.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:20 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
wat vond je van dat overdreven zwoele sexy kijkende gedoe erom heen dan
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:28 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dat vond ik maar niks, die jongen moet gewoon een mooi pak aan. Hij moet de nadruk op z'n kop leggen niet op z'n borsthaartjes.
Dan juist niet, dat ziet belachelijk uitquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:27 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Daar zat ik ook aan te denken... die moet auditie doen en dan krijgt ze die rol met twee vingers in de neus
dat ze trek heeft in een cocktail en daarna lekker boven op Henk wil kruipenquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:29 schreef PPL het volgende:
Wat loopt ze nou te bazelen over cocktails
Komt denk ik door haar NEUSquote:
Ik houd van jou en je waarheden.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:30 schreef Cee het volgende:
Henk. Koning der Foute Liedkeuzes.
idd... maar ze zingt het wel okquote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:30 schreef Tinkepink het volgende:
Dit nummer past niet bij Anja.
Nee inderdaad...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:30 schreef Tinkepink het volgende:
Dit nummer past niet bij Anja.
Ze heeft trek in Henk's COCK-tail.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:30 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
dat ze trek heeft in een cocktail en daarna lekker boven op Henk kruipen
quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:31 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik houd van jou en je waarheden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |