Heb ik ook al 2 keer meegemaakt,. als ik mijn rug en benen dag hebquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:44 schreef Skazminko het volgende:
Iets te hard mijn benen getraind, moest bijna kotsen en het werd op een gegeven moment aardig zwart voor mijn ogen tijdens een set leg pressen....
Dopamine stoot in mijn lichaam!![]()
![]()
Dat heb ik wel eens als ik de ochtend na een avondje stappen train. Ben 1x tijdens incline press (bijna) in slaap gevallenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 20:44 schreef Skazminko het volgende:
Iets te hard mijn benen getraind, moest bijna kotsen en het werd op een gegeven moment aardig zwart voor mijn ogen tijdens een set leg pressen....
Dopamine stoot in mijn lichaam!![]()
![]()
jup die doe ik ookquote:Op dinsdag 23 januari 2007 12:33 schreef Semargofni het volgende:
Doe je leg curls? Zo nee begin er dan maar mee.
weet ik niet want ik heb er vandaag nog geen last van gehadquote:Op dinsdag 23 januari 2007 14:19 schreef Den_Haag het volgende:
Zit het in de knie of meer aan het oppervlak?
Probeer de volgende keer goed te voelen waar het zit en welke beweging het veroorzaakt.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:43 schreef Fugie het volgende:
[..]
weet ik niet want ik heb er vandaag nog geen last van gehad
quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:50 schreef Drumpie het volgende:
Ik heb gister heerlijk getraind, bankdrukken gedaan met 26.50 kilo 6x lukte het me tevreden met resultaat want begon toen ik op fitness ging met 20, en 8 kilo dumbels 3x12, en begon met 4 kilo dumbels 3x12 dus ga vooruit
Zit aan oppervlak aan de voorkant van mijn kie, denk dat het komt omdat mijn knie een keer naar binnen kwam.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 19:55 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Probeer de volgende keer goed te voelen waar het zit en welke beweging het veroorzaakt.
Echt qua trainingsmethode ik weinig.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:19 schreef DubzOne het volgende:
Hoevaak wisselen mensen hier eigenlijk van schema?!
Ik doe nu meestal op basis van 3 dagen deze volgorde:quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:38 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Echt qua trainingsmethode ik weinig.
Soms andere spiergroepen combineren, maar de basis is wel een 4 daagse split per week. 4 tot 12 reps.
Weinig over te zeggen als je je calorieen / eiwitten er niet bij zet. Hoeveel weeg je, hoe lang ben je, met die dingen moet je rekening houden.quote:Op woensdag 24 januari 2007 16:54 schreef XiChico het volgende:
07.00 uur
4 boterhammen + bak yoghurt
10.00 uur
2 boterhammen
12.00 uur
2 boterhammen
14.00 uur
2 boterhammen
16.00 – 18.00 uur
3 pannenkoeken
18.30 uur
Avondeten + bak yoghurt
22.30 uur
Pizza
Voldoende voedsel? Wat kan ik beter vervangen voor ander voedsel? Ik weet dat die pizza niet het meest gezonde is, maar wel goed om wat aan te komen .. wat ik dus wil, in ieder geval in het begin.
Dan is het denk ik wat spierirritatie is. Probeer wat te fietsen, zo licht mogelijk. Dit helpt de doorbloeding en het herstel.quote:Op woensdag 24 januari 2007 12:35 schreef Fugie het volgende:
[..]
Zit aan oppervlak aan de voorkant van mijn kie, denk dat het komt omdat mijn knie een keer naar binnen kwam.
ik fiets elke dag van en naar me werk =/- een uurquote:Op woensdag 24 januari 2007 21:00 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Dan is het denk ik wat spierirritatie is. Probeer wat te fietsen, zo licht mogelijk. Dit helpt de doorbloeding en het herstel.
Als je ma-wo-vrij traint is het wel eens leuk de ma en vrij om tte gooien.quote:Op woensdag 24 januari 2007 18:47 schreef DubzOne het volgende:
[..]
Ik doe nu meestal op basis van 3 dagen deze volgorde:
Dag 1: Borst, Biceps, Buik
Dag 2: Rug, Benen
Dag 3: Schouders, Tricpes, Buik
Heeft het dan zin om om de zoveel tijd de dagen om te wisselen? Of is het beter om de combinaties qua spiergroepen om de zoveel tijd te veranderen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |