zoetstof!quote:
cutten = calories out>calories inquote:
Sacharose? Volgens mij kun je dat in iedere willekeurige winkel vinden, alleen noemen ze het daar tafelsuikerquote:Op maandag 29 januari 2007 15:11 schreef Calyptus het volgende:
En aspartaam blijf ik vanaf nu af. Vanaf ze met saccharose komen schakel ik daarop over
Dan zoet ik nu al met sacharosequote:Op maandag 29 januari 2007 15:34 schreef Miguel het volgende:
[..]
Sacharose? Volgens mij kun je dat in iedere willekeurige winkel vinden, alleen noemen ze het daar tafelsuiker
stevia? Heb ik al wat van geprobeerd... oehoeh illegaal, maar in japan gewoon te koop.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:50 schreef Calyptus het volgende:
[..]
Dan zoet ik nu al met sacharose
Ik bedoel die nieuwe zoetstof die binnenkort op de markt zou komen... De naam ontglipt mij, ik heb er maar vlug iets van gelezen.
Beter aspartaam dan geraffineerde suiker.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:11 schreef Calyptus het volgende:
[..]
cutten = calories out>calories in
Maakt mij geen fuck uit wat ze bestaan, die 40g suiker/honing gaat het hem echt niet maken op mijn onderhoudsgehalte. En mn eiwitten zitten hoog genoeg.
En aspartaam blijf ik vanaf nu af. Vanaf ze met saccharose komen schakel ik daarop over
Ja idd in japan was het al op de markt, maar het zou een precursor zijn voor een dope en daarom nog niet legaal hier.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:53 schreef BertV het volgende:
[..]
stevia? Heb ik al wat van geprobeerd... oehoeh illegaal, maar in japan gewoon te koop.
Gewoon door de suikerindustrie tegengehouden. Rustig BertV.
Ik had een stevia oplossing, met alcohol voor de houdbaarheid. Smaakt een beetje naar zoethoutwater.
Poeder is natuurlijk zonder alcohol.
Ik heb een afkeer gekregen naar die chemische smaak van aspartaam. Dat en het feit dat men er nog altijd niet uit is wat het doet met de gezondheid => laat maar staan.quote:Op maandag 29 januari 2007 16:20 schreef LedZep het volgende:
[..]
Beter aspartaam dan geraffineerde suiker.
eigelijk wel waar...quote:
Wtf, eet je dit per dag of niet?quote:Op zondag 28 januari 2007 21:34 schreef Calyptus het volgende:
Ik begin vanaf morgen btw aan de cut. 3 weken al zeker, daarna maken we de stand op en zien we verder.
Eetschema:
1 kg kwark met suiker/honing(90 gram eiwit)
500gram uitgelekte tonijn in eigen nat met ketchup(110gram eiwit)
2 liter melk(66gram eiwit)
2 appels
Omega 3/ cal/mag/zinc /glucosamine/vitaminesupplement
Ik denk dat ik nog wat te laag in vetten zit. Ms een dubbele/3dubbele dosis omega 3 nemen.
Ik zit op 2200-2400 kcal, valt best goed mee. Ik heb altijd al de beste resultaten met intensief cutten gehad met veel cardio en zware gewichtssessies. Het zou me niet veel geven als ik 2/3 kilo spiermassa verlies, want ik heb de indruk dat ik iets te zwaar sta voor goed te kunnen presteren in de ring, zolang ik maar geen kracht verlies. Vanaf week 3 gebruik ik ook clenbuterol als fatburner voor nog 2 weken, dus binnen 5 weken ben ik maar klaar met de cut.quote:Op maandag 29 januari 2007 17:32 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wtf, eet je dit per dag of niet?
Te snel cutten heeft denk ik weinig nut, je kan beter even 3 maanden erover doen vind ik, maar ach ja je moet het zelf weten!
Precies.quote:Op maandag 29 januari 2007 15:32 schreef DjMark het volgende:
Ja, maar ik vind het toch zonde om je insulinepijl niet onder controle te houden.
Wat eet jij dan als je aan het cutten bent en toch goed wilt trainen? Ik moet echt wat carbs hebben om goed te presteren!quote:Op maandag 29 januari 2007 18:45 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Precies.
Cutten is niet alleen kcals droppen. Insuline levels niet laten pieken hoort daar ondermeer ook bij.
Ik ben ook een ecto, maar ecto zijn betekend niet dat je nooit hoeft te cutten oid, het gaat alleen wat makkelijkerquote:Op maandag 29 januari 2007 19:54 schreef Tommy_808 het volgende:
hip hoi ik ben ectohoef ik niet van die zever, bij mij staat cutten gelijk aan water zuipen
![]()
Ik cut eigenlijk nooit echt. Maybe deze zomer richting 1 week 4%. Dit om te kijken hoe het mij afgaat en mijn lichaam leren kennen wat dit betreft zodat een eventuele wedstrijdvoorbereiding beter kan verlopen.quote:Op maandag 29 januari 2007 19:35 schreef McGilles het volgende:
[..]
Wat eet jij dan als je aan het cutten bent en toch goed wilt trainen? Ik moet echt wat carbs hebben om goed te presteren!
Is slecht voor je knieeeeeeeeuuuuuuuuuuuh en via lopeuh train ik tog ook al mn beeneuh, jeweet?quote:Op maandag 29 januari 2007 22:25 schreef LedZep het volgende:
Kom ik na 5 weken weer es een keer in m'n sportschool (ik heb nog een abonnement tot april) blijkt dat zowel het powerrack als het losse squatrek verdwenen is![]()
Wat is dan precies het (negatieve) effect van zo'n insuline piek? Hoe werkt dat? Insuline is iets wat ik nog niet helemaal snap...quote:Op maandag 29 januari 2007 21:22 schreef Mr.J het volgende:
[..]
Ik cut eigenlijk nooit echt. Maybe deze zomer richting 1 week 4%. Dit om te kijken hoe het mij afgaat en mijn lichaam leren kennen wat dit betreft zodat een eventuele wedstrijdvoorbereiding beter kan verlopen.
Maar ik bedoelde niet dat je je carbs moet laten schieten, zeker niet. Maar snelle suikers dien je gewoon in je cut te vermijden. Daar krijg je je insuline piek van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |