JIj bent de meeste linkse op de foto tochquote:Op zondag 14 januari 2007 19:07 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ik word nooit uitgenodigd.
Yep. Tof hè.quote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:07 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
Ik word nooit uitgenodigd.
quote:
die zonnebankers zijn het meest triestquote:Op zondag 14 januari 2007 19:14 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Die is echt het toppunt, allemaal stekeltjes. Blouse aan, en dan zo stoer mogelijk kijken
En what's up met die twee vingertjes altijd? "Peace bro" o.i.d.? Beter lachen ze gewoon en doen ze niet zo kenkerhard fake. Al is lachen op de foto natuurlijk ook fake... (oei een diepe)quote:
ge-epileerde wenkbrauwen ookquote:Op zondag 14 januari 2007 19:16 schreef SlimShady het volgende:
[..]
die zonnebankers zijn het meest triest![]()
Bohhh, goeiequote:Op zondag 14 januari 2007 19:19 schreef Mister_Monkeyman het volgende:
[..]
OMDAT IK ALTIJD DE FEESTJE ORGANISEER![]()
Die tweede!!quote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:20 schreef VonHinten het volgende:
[..]
*snuif* Jaaaaa geef mij maar een vrouw met okselhaar en een doorkomend snorretje! *snuif*
quote:
nee.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:21 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Die tweede!!
Zou die die pose voor de spiegel geoefend hebben?
This isn't the picture you are looking forquote:Op zondag 14 januari 2007 19:23 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Waarom post je nou dezelfde foto
Ik zag eerst alleen een link, ws heeft jimjim zijn post ge-edit.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:23 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Waarom post je nou dezelfde foto
wtfquote:Op zondag 14 januari 2007 19:26 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
ik ben die kleine freak rechts
Is dat die Dolf/Rolf of zo ?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:26 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Ik ben die met dat player shirt, die linker is mijn moeder en die middelste onze zoon.
[afbeelding]
welkom op het internet!11quote:Op zondag 14 januari 2007 19:27 schreef Heidi- het volgende:
[..]
die rechts achter met roze blouse
zelfde als Een schrikbarende ontdekking....
excuuuse me dat ik hem liever niet volgquote:Op zondag 14 januari 2007 19:29 schreef Beach het volgende:
[..]
welkom op het internet!11
dat is Lee Hotti...
zie leehotti.com
sorry jaquote:Op zondag 14 januari 2007 19:30 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Wat snap je niet aan 'stoer'
Roef & Marian idd.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:28 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Is dat die Dolf/Rolf of zo ?
OMGWTFLOLROLFMAOZORTORquote:Op zondag 14 januari 2007 19:33 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
ik met een paar lekkere vriendinnen van me![]()
Wat een ziek uitziende gasten allemaalquote:Op zondag 14 januari 2007 19:33 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
2 vrienden van me
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
de teringquote:Op zondag 14 januari 2007 19:33 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
2 vrienden van me
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
Ik denk dat wij de aivd maar eens moeten inlichten over deze foto. Deze ventjes voeren wat in hun schild. Deze buitenlanders zien er namelijk iets te lief uit.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:38 schreef Dennisch het volgende:
[afbeelding]
Met de stropdas,
Ik PWND je!!
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:41 schreef Beach het volgende:
http://i118.photobucket.com/albums/o92/rankferal/vinn_dog.jpg
Deze ook nietquote:
Giechel.. die een na laatste is gephotoshopt....quote:Op zondag 14 januari 2007 19:41 schreef Beach het volgende:
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
lekker zonnebankje![]()
[afbeelding]
![]()
[afbeelding]
een leuke nu![]()
[afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
mooie tieten![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
![]()
![]()
![]()
Probeer je wel even door te ademen? Je slaat namelijk geel aan, en je krijgt het figuur van een kikker.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:54 schreef JediMindTricks het volgende:
[afbeelding]
Hier oefen ik thuis wat op m'n "Wat kijk je nou"-pose.
Oh kutquote:Op zondag 14 januari 2007 19:55 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Probeer je wel even door te ademen? Je slaat namelijk geel aan, en je krijgt het figuur van een kikker.
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:54 schreef JediMindTricks het volgende:
[afbeelding]
Hier oefen ik thuis wat op m'n "Wat kijk je nou"-pose.
die ziet er nog een beetje normaal uitquote:Op zondag 14 januari 2007 19:53 schreef SlimShady het volgende:
[afbeelding]
dit ben ik in m'n vrije tijd![]()
Hier dan. Ik met m'n vrienden aan het indrinken.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:23 schreef teknomist het volgende:
Ik zie vooral vrolijke, blije mensen. Niet ontopic lijkt me..
.
Bier in longdrinks... is dit Duitsland?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:27 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Hier dan. Ik met m'n vrienden aan het indrinken.
[afbeelding]
ja want in duitsland weten ze helemaal niet hoe ze bier moeten drinkenquote:Op zondag 14 januari 2007 20:27 schreef teknomist het volgende:
[..]
Bier in longdrinks... is dit Duitsland?.
.
Die enge chinees.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:27 schreef JediMindTricks het volgende:
[..]
Hier dan. Ik met m'n vrienden aan het indrinken.
[afbeelding]
Het is in Chinaquote:Op zondag 14 januari 2007 20:27 schreef teknomist het volgende:
[..]
Bier in longdrinks... is dit Duitsland?.
.
In ieder geval niet op de plekken waar ik ben geweest.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:29 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja want in duitsland weten ze helemaal niet hoe ze bier moeten drinken
ze drinken iets dat light isquote:Op zondag 14 januari 2007 20:33 schreef JediMindTricks het volgende:
Uiteraard kom ik ook op toffe hockey-feestjes.
M'n vrienden en ik hebben hier extra stoeren kleren voor aangeschaft.
[afbeelding]
Ummm, als jij heel erg dronken ben, ondersteboven hangen met je ogen dicht, ja, dan lijkt zij wel op PDL :pquote:Op maandag 15 januari 2007 00:46 schreef TheSorrow het volgende:
[afbeelding]
Rechts lijkt wel een beetje op PDL, niet?
nee echt?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:27 schreef Narkie het volgende:
*ding-dong* Attentie attentie attentie, dit is geen-verkapte-tvp
Het ligt eraan wie de fotograaf is.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:07 schreef Sjakkert het volgende:
Is het stoer als je naar beneden kijkt?
HAL9000Squote:Op woensdag 17 januari 2007 00:19 schreef HAL9000S het volgende:
Dit is m'n vriendin laatst op een urban feest.
[afbeelding]
Ikzelf.quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:07 schreef El_Rolando het volgende:
[..]
Het ligt eraan wie de fotograaf is.
Wat doe jij met 2 oorbellen in je bek ?quote:Op woensdag 17 januari 2007 00:37 schreef JediMindTricks het volgende:
[afbeelding]
Hier ben ik die linkse
stoer kijkenquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat doe jij met 2 oorbellen in je bek ?
Bekbellenquote:Op woensdag 17 januari 2007 09:12 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Wat doe jij met 2 oorbellen in je bek ?
Ik neem ze allemaalquote:Op zondag 14 januari 2007 19:11 schreef JediMindTricks het volgende:
[afbeelding]
Uiteraard sta ik weer helemaal rechts, inclusief m'n grill je weets.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |