Goku-smiliequote:Op dinsdag 15 mei 2007 19:53 schreef Dizer het volgende:
Ja Slin. je hebt altijd een grote bek over onze films en dvd versies en zo. Laat eens die van jou zien [afbeelding]
Wiequote:Op woensdag 16 mei 2007 00:21 schreef Lonewolf2003 het volgende:
slidenau.
Geef ik nooit kritiek op, ieder heeft zijn/haar eigen smaak en keuze.quote:Op woensdag 16 mei 2007 00:18 schreef slindenau het volgende:
Jaja, slijmerd...waar blijft die inhoudelijke kritiek?
Ook op die van jou, Paslcal.quote:
Zoals ik al beloofd had:quote:Op dinsdag 15 mei 2007 13:00 schreef HostiMeister het volgende:
Zodra ik weer toegang heb tot mijn webserver, zal ik de collectie (ge-alfabetiseerd) van mij en mijn huisgenoten eens netjes online zetten.
Overzicht
ja, is een soort amaretto, maar dan minder lekker en goedkoop. (het was een kado'tje)quote:Op woensdag 16 mei 2007 19:32 schreef sjeppert het volgende:
is Pisa goed te drinken??
Nope, die vitrines heb ik nog steeds. Heb er nu 5 in totaalquote:Op woensdag 16 mei 2007 08:06 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Ook op die van jou, Paslcal.Maar van Timo is het al 10 jaar geleden ofzo. Een foto met al z'n DVD's in die vitrinis ofzo.
Was benieuwd hoehet er nu uitziet.
Heb je al een nieuwe Benno?
![]()
quote:Op woensdag 16 mei 2007 12:56 schreef slindenau het volgende:
Ik kan me niet herinneren dat ik ooit iets van Timo heb gezien nee. Maar ik loop dat ook nog geen 10 jaar mee
Dat zal, denk ik, ongeveer 1,5 jaar geleden ofzo geweest zijnquote:Op woensdag 16 mei 2007 13:57 schreef Dizer het volgende:
Ik wel van Timo. Tijd geleden,d at wel.
Dat zou heel goed kunnen. De tijd met o.a. kinky_queen, Ash, Hare en AntiChristquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:14 schreef Timo20 het volgende:
Dat zal, denk ik, ongeveer 1,5 jaar geleden ofzo geweest zijn [afbeelding]
Maak daar maar drie van.quote:Op donderdag 17 mei 2007 00:14 schreef Timo20 het volgende:Dat zal, denk ik, ongeveer 1,5 jaar geleden ofzo geweest zijn [afbeelding]
The good ol' daysquote:Op donderdag 17 mei 2007 00:56 schreef Dizer het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen. De tijd met o.a. kinky_queen, Ash, Hare en AntiChrist.
quote:Op maandag 3 mei 2004 17:29 schreef Ash het volgende:
[..]
Een tik van mij is om de DVD's te sorteren, dus kan je nagaan wat ik doe als ik telkens een nieuwe DVD erbij heb!
Ik rangschik ze per Regio/Maatschappij/Jaaruitgave en dan op alfabet, Dus bijv.
Terminator 2: Judgment Day, van Artisan, Regio 1, uitgebracht in 1992.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Don't pay any attention to me!
quote:Op donderdag 17 mei 2007 09:52 schreef RuneRose het volgende:
[..]
Maak daar maar drie van.
Foto van je dvd collectie!![]()
![]()
|