iewwwwquote:Op zondag 14 januari 2007 15:57 schreef Bravebart het volgende:
Tietuuuuuuuuuuuuuh
-edit- Lekker natte, rooie bloedende![]()
KUT eddittteeerr.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:57 schreef Bravebart het volgende:
Tietuuuuuuuuuuuuuh
-edit- Lekker natte, rooie bloedende![]()
Tijd om weer te gaan leren
quote:Op zondag 14 januari 2007 16:01 schreef MaddoxX het volgende:
http://media.putfile.com/sofie22kElanWavFile15663221681
Das nie viesquote:
Nee man, juist interessantquote:
Klinkt jouw moeder zoquote:Op zondag 14 januari 2007 16:03 schreef MaddoxX het volgende:
of deze
http://media.putfile.com/stoerste
Whaha, dat klinkt precies als dat wijf wat Plons ook heeft ingesprokenquote:
De meine welquote:
Geilquote:
Een beetje dood, iedereen is waarschijnlijk bezig met de dingen die ze normaal ook in het weekand doen. ik dus huiswerk makenquote:
Het is te proberenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:31 schreef Elvanera het volgende:
Eigenlijk moet ik leren..
JIJ BENT GOED!quote:Op zondag 14 januari 2007 16:31 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Een beetje dood, iedereen is waarschijnlijk bezig met de dingen die ze normaal ook in het weekand doen. ik dus huiswerk maken. maar ach vanavond zijn er vast wel meer mensen, en dan gaan we der lekker tegen aan
tenzij jij weet waar we het over kunnen hebben
Ik ookquote:Op zondag 14 januari 2007 16:31 schreef Elvanera het volgende:
Eigenlijk moet ik leren..
Neequote:
Ach mij maakt het niet uitquote:Op zondag 14 januari 2007 16:37 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee![]()
Ga eens naar DIG ofzo...Kom ik mee
![]()
Iets met eigen bestwil enzoquote:Op zondag 14 januari 2007 16:36 schreef Elvanera het volgende:
Laat ik dat maar doen ook!
Nee niet grappigquote:Op zondag 14 januari 2007 16:41 schreef seekfaM het volgende:
[..]
Ach mij maakt het niet uitvind het wel grappig
onder de douche dan welquote:Op zondag 14 januari 2007 16:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee man, juist interessantJe heb toch water en zeep daarna
quote:
Kom je ook naar de ONZ meet ?quote:Op zondag 14 januari 2007 16:55 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
Ik ga maar eens film kijken, lekker nabrakken in bed dus
Waarschijnlijk nietquote:Op zondag 14 januari 2007 16:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kom je ook naar de ONZ meet ?![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:00 schreef liiszle het volgende:
ik ben dr weeeeeer
quote:Op zondag 14 januari 2007 16:57 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kom je ook naar de ONZ meet ?![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 17:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet1 dag later is Masters of Hardcore, daar wil ik nog wel een beetje fit aankomen eigenlijk
ik waarschijnlijk wel jaquote:
Of als julie om 16:00 weer beginnen, dan neem ik gewoon de laatste trein naar huisquote:
vurrverlingquote:Op zondag 14 januari 2007 17:22 schreef seekfaM het volgende:
Duuus
Hehe hier valt wel mee, MSN, pokemonquote:
Msn?quote:Op zondag 14 januari 2007 17:32 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hehe hier valt wel mee, MSN, pokemonen Jekkahs
![]()
![]()
quote:
Om 16:00 zijn de eersten wel aan het voorborrelen jahquote:Op zondag 14 januari 2007 17:04 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Of als julie om 16:00 weer beginnen, dan neem ik gewoon de laatste trein naar huis
Booooootjequote:
WHAAAAAAAAAAAAAAATquote:
Hier oooooookquote:Op zondag 14 januari 2007 18:18 schreef liiszle het volgende:
KOOOUHHDDDD - bibber
echt, tis ook nooit goed in nlquote:
Ja ik spacete hem flinkquote:Op zondag 14 januari 2007 18:28 schreef Blaxje het volgende:
[..]
Jordy! Jij vroeg gisterenavond om de FM frequentie van PUB radio![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
treinzequote:
Hou je bek eensquote:Op zondag 14 januari 2007 18:57 schreef seekfaM het volgende:
[..]
dat is wel heel veel beweging voor jou
Doeiquote:Op zondag 14 januari 2007 18:59 schreef liiszle het volgende:
ik val bijna in slaaaaaaaap
dusss, ik boek m zo maar mn bedje in
Sesamstraat is nog niet eens voorbij lisquote:Op zondag 14 januari 2007 18:59 schreef liiszle het volgende:
ja ik weet tquote:Op zondag 14 januari 2007 19:02 schreef booo het volgende:
[..]
Sesamstraat is nog niet eens voorbij lis
Welk filmpje!quote:Op zondag 14 januari 2007 19:05 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja ik weet t![]()
haha nee, heb eeerrg druk weekend gehad, met miniaal aantaal uur slaap, dus ben behoorlijk op vandaag
dus zo even lekker filmpje kijken ofzo
Ah jaquote:Op zondag 14 januari 2007 19:05 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja ik weet t![]()
haha nee, heb eeerrg druk weekend gehad, met miniaal aantaal uur slaap, dus ben behoorlijk op vandaag
dus zo even lekker filmpje kijken ofzo
Je zei "ik boek m"quote:Op zondag 14 januari 2007 18:59 schreef liiszle het volgende:
ja die ene dus !!quote:
nee hoor, heeeerlijk moment voor jezelfquote:Op zondag 14 januari 2007 19:06 schreef booo het volgende:
[..]
Ah ja
Met een filmpje kijken in bed is ook niks mis.
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:15 schreef booo het volgende:
[..]
Hij wil ook een hartje, en dat je 'm aanbidt enzo, waarschijnlijk.
Negro steelloo allesquote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:16 schreef liiszle het volgende:
[..]
nee hoor, heeeerlijk moment voor met jezelf
Mits de juiste film.
ik had wedstrijden jaquote:Op zondag 14 januari 2007 19:18 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Hey LisWaar was je het hele weekend? Paardrijden?
Hahaquote:Op zondag 14 januari 2007 19:20 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik had wedstrijden jadus gezellig t hele weekend met sander gezeten
leg me is uit hoe je zo`n radio ding kan makenquote:Op zondag 14 januari 2007 19:23 schreef MaddoxX het volgende:
zo ik heb eindelijk mijn samenvattingen af van 14 hoofdstukkenvan 2 verschillende vakken die i k dus maar eventjus uit me kop moet gaan knallen ;x
ja ging goed, eerste keer wilde die niet lopen .. 2e keer ging tquote:Op zondag 14 januari 2007 19:22 schreef Borkydude het volgende:
[..]
HahaGing het goed?
Mijn wedstrijd was afgelast
Vraag dat morgen middag om 1uur ofzo ík ga nu leren =)quote:Op zondag 14 januari 2007 19:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
leg me is uit hoe je zo`n radio ding kan maken![]()
ok. suc6quote:Op zondag 14 januari 2007 19:28 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Vraag dat morgen middag om 1uur ofzo ík ga nu leren =)
Hoeveel is hééeeel veeel?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:26 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja ging goed, eerste keer wilde die niet lopen .. 2e keer ging t
waren 19e van de hééeeel veeel.
rond de 100 nog wat aanspanningen.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:36 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Hoeveel is hééeeel veeel?Maar goed gedaan
Jouw tegenstanders kwam in ieder geval opdagen
![]()
We moesten tegen een ploeg uit Almere, maar die belden af om half 3 toen de wedstrijd moest beginnenquote:Op zondag 14 januari 2007 19:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
rond de 100 nog wat aanspanningen.
sanders vader was eerste![]()
hahah hoezo, bij jou niet dan?
Heb je dan niet gewoon met 3-0 gewonnen?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:41 schreef Borkydude het volgende:
[..]
We moesten tegen een ploeg uit Almere, maar die belden af om half 3 toen de wedstrijd moest beginnen![]()
Vonden het te ver rijden wsl...
Officieel wel, maar het was vriendschappelijk, dus mijn middag was gewoon verneuktquote:Op zondag 14 januari 2007 19:46 schreef booo het volgende:
[..]
Heb je dan niet gewoon met 3-0 gewonnen?
Hmm, minderquote:Op zondag 14 januari 2007 19:48 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Officieel wel, maar het was vriendschappelijk, dus mijn middag was gewoon verneukt
gisteren 14uur gewerkt.. daarna nog los op dj paul elstak verjaardag tot vanmorgen 7.. dus je kan best naar die meetingquote:Op zondag 14 januari 2007 17:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet1 dag later is Masters of Hardcore, daar wil ik nog wel een beetje fit aankomen eigenlijk
???quote:Op zondag 14 januari 2007 20:27 schreef mvdlubbe het volgende:
SORRY GEERT WILDERS, IK WILDE JE GEEN PIJN DOEEEEN.
gooit ze zich in de pub-radio dating dan?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Elvanera!
Ja.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:40 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
gooit ze zich in de pub-radio dating dan?
Ik heb er wel opgelet, maar neen.quote:
ah oke, maybe next timequote:Op zondag 14 januari 2007 20:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb er wel opgelet, maar neen.
das mooiquote:Op zondag 14 januari 2007 20:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Was trouwens weer een erg fijne dag
maak er maar 2 vanquote:Op zondag 14 januari 2007 20:49 schreef Zonnebril het volgende:
hooooi
ik boek momenteel een ticket naar de zon
Ja ik lief merel boelquote:Op zondag 14 januari 2007 20:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
ah oke, maybe next time![]()
[..]
das mooi![]()
Het was inderdaad lekker weer vandaagquote:Op zondag 14 januari 2007 20:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ik lief merel boelMooie dingen weer gedaan
Maar goed, je schijnt wel een aardige gozert te zijn. Voeg me eens toe op msn.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:56 schreef nijnja het volgende:
[..]
Het was inderdaad lekker weer vandaag![]()
![]()
Neeeeeequote:Op zondag 14 januari 2007 21:28 schreef mstr het volgende:
[..]
En dan komen de toeslagen en alles er nog bij zeker?
sc6!quote:Op zondag 14 januari 2007 22:31 schreef MaddoxX het volgende:
ik ga zo maar ens slapen morgen vroeg op + 2 examens :#$#@$#
quote:Op zondag 14 januari 2007 22:54 schreef nijnja het volgende:ik zit hier nogmaals de CD van de efteling door te nemen, zo blij
Hij komt wel uit het enge Deventer *Huivert*quote:Op zondag 14 januari 2007 20:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar goed, je schijnt wel een aardige gozert te zijn. Voeg me eens toe op msn.![]()
Pfeiffer is een wijvenziektequote:Op zondag 14 januari 2007 22:58 schreef K-mail het volgende:
Hoerenzooi, ik denk dat ik Pfeiffer hebHet lijstje van symptomen van wikipedia kan ik voor een groot deel afstrepen
In minder dan een week, achter elkaar....
Sletje gezoend of fles gezopen?quote:Op zondag 14 januari 2007 22:58 schreef K-mail het volgende:
Hoerenzooi, ik denk dat ik Pfeiffer hebHet lijstje van symptomen van wikipedia kan ik voor een groot deel afstrepen
Dan mag ik niet met met je zoenenquote:Op zondag 14 januari 2007 22:58 schreef K-mail het volgende:
Als je erachter wil komen of ik eng ben ja of nee zul je me ook toe moeten voegenquote:Op zondag 14 januari 2007 22:57 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Hij komt wel uit het enge Deventer *Huivert*
+ meeten.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als je erachter wil komen of ik eng ben ja of nee zul je me ook toe moeten voegen![]()
![]()
Heb je ook ADHD?quote:Op zondag 14 januari 2007 22:58 schreef K-mail het volgende:
Die eerste denk ik...quote:
Incubatietijd schatquote:Op zondag 14 januari 2007 23:04 schreef K-mail het volgende:
[..]
Die eerste denk ik...Ookal zoen ik niet zo snel iemand, maar als ik die incubatietijd enzo nareken, zou het zo maar eens kunnen enzo
De incubatietijd kan nooooit 2 jaar zijn.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:04 schreef K-mail het volgende:
[..]
Die eerste denk ik...Ookal zoen ik niet zo snel iemand, maar als ik die incubatietijd enzo nareken, zou het zo maar eens kunnen enzo
Wel eng btw, op 2.37 ongeveer, raden wat mijn achternaam isquote:Op zondag 14 januari 2007 23:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
Heb je ook ADHD?
http://www.youtube.com/watch?v=ZHG0-p0t3Mc
voornamelijk de eerste 40 seconden
Doe ik ook, slapen op school ,werkt primaquote:Op zondag 14 januari 2007 23:06 schreef K-mail het volgende:
Nu goed, ik ga naar mn bed toe, anders slaap ik morgen op school:w
Shit! Morgen is het maandag. Kut!quote:Op zondag 14 januari 2007 23:06 schreef K-mail het volgende:
Nu goed, ik ga naar mn bed toe, anders slaap ik morgen op school:w
Beertender?quote:Op zondag 14 januari 2007 23:33 schreef mstr het volgende:
[..]
Maar als het om alcohol gaat, moet je toch weer een andere fles hebben
koop je zelf een aantal flessen, mieter je in een 'Duitsersvat' en ga je dat opdrinken (met een rietjequote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 23:38 schreef nijnja het volgende:
[..]
koop je zelf een aantal flessen, mieter je in een 'Duitsersvat' en ga je dat opdrinken (met een rietje![]()
)
de FLES opmakenquote:
Jatochquote:
zoete bendequote:
Wijnquote:Op zondag 14 januari 2007 23:42 schreef saaw het volgende:
[..]
zoete bende![]()
doe mij maar bierof anders vodka/rum/tequilla
of een wijntje
Dat zegt genoegquote:
wijn is okequote:
Slaap lekkerzquote:
Zelfmoord?quote:Op zondag 14 januari 2007 23:49 schreef nijnja het volgende:
Ik duik ook mn nest in, zojuist kutnieuws gekregen, iets met 2 vriendinnen en de dood ofzo... trusten enzo
1. trap, ongelukkig vallenquote:
Jeetjequote:Op zondag 14 januari 2007 23:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
1. trap, ongelukkig vallen
2. coma, ongeluk
En hoe is het met ze?quote:Op zondag 14 januari 2007 23:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
1. trap, ongelukkig vallen
2. coma, ongeluk
Trap, ongelukkig gevallen, nek gebroken, doodquote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 23:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
Trap, ongelukkig gevallen, nek gebroken, dood
ongeluk, coma half jaar, dood
kende ze niet supergoed, maar een vriendin van me des te meer, en die is ingestort nu![]()
Teringquote:Op zondag 14 januari 2007 23:51 schreef nijnja het volgende:
[..]
Trap, ongelukkig gevallen, nek gebroken, dood
ongeluk, coma half jaar, dood
kende ze niet supergoed, maar een vriendin van me des te meer, en die is ingestort nu![]()
Dank, ze lag wel in coma dus je houdt er al rekening mee, maar het komt toch altijd hard aan... en ze is dus zaterdag begraven en dan zondag avond die klotetrap... tgaat echt nergens overquote:Op zondag 14 januari 2007 23:53 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Tering![]()
Naja sterkte ermee iig, ook voor die vriendin
De dood van iemand komt altijd hard aan, ookal zag je het aankomen.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dank, ze lag wel in coma dus je houdt er al rekening mee, maar het komt toch altijd hard aan... en ze is dus zaterdag begraven en dan zondag avond die klotetrap... tgaat echt nergens overze hebben niemand kwaad gedaan ofzo en dan toch...
Idd, het gebeurt altijd bij de mensen waar je het niet verwacht en die het niet verdiend hebben. Maarja, dat is het leven he. Klinkt een beetje bot enzo nu, maar het is jammer genoeg wel de realiteitquote:Op zondag 14 januari 2007 23:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dank, ze lag wel in coma dus je houdt er al rekening mee, maar het komt toch altijd hard aan... en ze is dus zaterdag begraven en dan zondag avond die klotetrap... tgaat echt nergens overze hebben niemand kwaad gedaan ofzo en dan toch...
truequote:Op zondag 14 januari 2007 23:56 schreef mstr het volgende:
[..]
De dood van iemand komt altijd hard aan, ookal zag je het aankomen.
Ik snap je en zo is het ook, trustenquote:Op zondag 14 januari 2007 23:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Idd, het gebeurt altijd bij de mensen waar je het niet verwacht en die het niet verdiend hebben. Maarja, dat is het leven he. Klinkt een beetje bot enzo nu, maar het is jammer genoeg wel de realiteit
Ok, slaap lekker voor zover dat luktquote:Op zondag 14 januari 2007 23:59 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik snap je en zo is het ook, trusten
Hopen dat je snel in slaap valt.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:59 schreef nijnja het volgende:
Iedereen bedankt voor sterkte enzo!!!
maar ik duik nu wel mn nest in, iedereen trusten en nogmaals bedankt voor de steun!!
[..]
true
ik welquote:Op maandag 15 januari 2007 00:02 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat probeerde ik ook te zeggen
Maar daar ben ik niet helemaal meer in staat voor.
Ja hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 00:08 schreef mstr het volgende:
Alles nog nuchter?
Wij willen foto's zien, Wij willen foto's zien, wij willen foto's zien...quote:
Do, ga eens naar bed manquote:Op maandag 15 januari 2007 00:12 schreef mstr het volgende:
[..]
Wij willen foto's zien, Wij willen foto's zien, wij willen foto's zien...
Wijjjjjjjjjjjj willen foto's zien..
Kom eens hier dan, dan delen wequote:
Ja pappa.quote:Op maandag 15 januari 2007 00:13 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Do, ga eens naar bed man
Kleuter bedtijd is allang geweest
Rick tochquote:Op maandag 15 januari 2007 00:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Kom eens hier dan, dan delen we
quote:Op maandag 15 januari 2007 00:14 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Kom eens hier dan, dan delen we
Nee, dacht ik alquote:
Ja zeg, het is al 12 uur geweest. Mag ik?quote:
Moh, je hebt wel soort van reputatie hoog te houdenquote:Op maandag 15 januari 2007 00:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja zeg, het is al 12 uur geweest. Mag ik?
Ja, mits ik en Bart mee mogen genietenquote:Op maandag 15 januari 2007 00:15 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ja zeg, het is al 12 uur geweest. Mag ik?
quote:Op maandag 15 januari 2007 00:16 schreef saaw het volgende:
ik deel ze al met iemand anders, sorry guys
Ja, maar meer dan 1 iemand mag ook hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 00:16 schreef saaw het volgende:
Ja ookquote:Op maandag 15 januari 2007 00:15 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Moh, je hebt wel soort van reputatie hoog te houden
-edit- MoH is meer gepast bij jou
Ik ook, alleen die zijn niet fijnquote:Op maandag 15 januari 2007 00:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, maar meer dan 1 iemand mag ook hoor![]()
Naja wtf, ik hoef ze niet eens te zien, ik heb mn eigen![]()
hmm, jammerquote:Op maandag 15 januari 2007 00:16 schreef saaw het volgende:
Mijne welquote:
tuurlijk wel jouwequote:
Ja, eindelijkquote:
Ok, als een vrouw dat zegt is het zoquote:Op maandag 15 januari 2007 00:20 schreef saaw het volgende:
[..]
tuurlijk wel jouwe
jouw meisje, jouw tieten
of toch iig deels
Ja echt nietquote:
Stuur dan maar foto via msnquote:Op maandag 15 januari 2007 00:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja echt niet
De .zip komt er echt niet
Ja echt nietquote:
Ga nou maar slapen, das beter voor jequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |