Welk filmpje!quote:Op zondag 14 januari 2007 19:05 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja ik weet t![]()
haha nee, heb eeerrg druk weekend gehad, met miniaal aantaal uur slaap, dus ben behoorlijk op vandaag
dus zo even lekker filmpje kijken ofzo
Ah jaquote:Op zondag 14 januari 2007 19:05 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja ik weet t![]()
haha nee, heb eeerrg druk weekend gehad, met miniaal aantaal uur slaap, dus ben behoorlijk op vandaag
dus zo even lekker filmpje kijken ofzo
Je zei "ik boek m"quote:Op zondag 14 januari 2007 18:59 schreef liiszle het volgende:
ik val bijna in slaaaaaaaap
dusss, ik boek m zo maar mn bedje in
ja die ene dus !!quote:
nee hoor, heeeerlijk moment voor jezelfquote:Op zondag 14 januari 2007 19:06 schreef booo het volgende:
[..]
Ah ja
Met een filmpje kijken in bed is ook niks mis.
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:15 schreef booo het volgende:
[..]
Hij wil ook een hartje, en dat je 'm aanbidt enzo, waarschijnlijk.
Negro steelloo allesquote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 19:16 schreef liiszle het volgende:
[..]
nee hoor, heeeerlijk moment voor met jezelf
Mits de juiste film.
ik had wedstrijden jaquote:Op zondag 14 januari 2007 19:18 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Hey LisWaar was je het hele weekend? Paardrijden?
Hahaquote:Op zondag 14 januari 2007 19:20 schreef liiszle het volgende:
[..]
ik had wedstrijden jadus gezellig t hele weekend met sander gezeten
leg me is uit hoe je zo`n radio ding kan makenquote:Op zondag 14 januari 2007 19:23 schreef MaddoxX het volgende:
zo ik heb eindelijk mijn samenvattingen af van 14 hoofdstukkenvan 2 verschillende vakken die i k dus maar eventjus uit me kop moet gaan knallen ;x
ja ging goed, eerste keer wilde die niet lopen .. 2e keer ging tquote:Op zondag 14 januari 2007 19:22 schreef Borkydude het volgende:
[..]
HahaGing het goed?
Mijn wedstrijd was afgelast
Vraag dat morgen middag om 1uur ofzo ík ga nu leren =)quote:Op zondag 14 januari 2007 19:25 schreef mash_ het volgende:
[..]
leg me is uit hoe je zo`n radio ding kan maken![]()
ok. suc6quote:Op zondag 14 januari 2007 19:28 schreef MaddoxX het volgende:
[..]
Vraag dat morgen middag om 1uur ofzo ík ga nu leren =)
Hoeveel is hééeeel veeel?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:26 schreef liiszle het volgende:
[..]
ja ging goed, eerste keer wilde die niet lopen .. 2e keer ging t
waren 19e van de hééeeel veeel.
rond de 100 nog wat aanspanningen.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:36 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Hoeveel is hééeeel veeel?Maar goed gedaan
Jouw tegenstanders kwam in ieder geval opdagen
![]()
We moesten tegen een ploeg uit Almere, maar die belden af om half 3 toen de wedstrijd moest beginnenquote:Op zondag 14 januari 2007 19:40 schreef liiszle het volgende:
[..]
rond de 100 nog wat aanspanningen.
sanders vader was eerste![]()
hahah hoezo, bij jou niet dan?
Heb je dan niet gewoon met 3-0 gewonnen?quote:Op zondag 14 januari 2007 19:41 schreef Borkydude het volgende:
[..]
We moesten tegen een ploeg uit Almere, maar die belden af om half 3 toen de wedstrijd moest beginnen![]()
Vonden het te ver rijden wsl...
Officieel wel, maar het was vriendschappelijk, dus mijn middag was gewoon verneuktquote:Op zondag 14 januari 2007 19:46 schreef booo het volgende:
[..]
Heb je dan niet gewoon met 3-0 gewonnen?
Hmm, minderquote:Op zondag 14 januari 2007 19:48 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Officieel wel, maar het was vriendschappelijk, dus mijn middag was gewoon verneukt
gisteren 14uur gewerkt.. daarna nog los op dj paul elstak verjaardag tot vanmorgen 7.. dus je kan best naar die meetingquote:Op zondag 14 januari 2007 17:00 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet1 dag later is Masters of Hardcore, daar wil ik nog wel een beetje fit aankomen eigenlijk
???quote:Op zondag 14 januari 2007 20:27 schreef mvdlubbe het volgende:
SORRY GEERT WILDERS, IK WILDE JE GEEN PIJN DOEEEEN.
gooit ze zich in de pub-radio dating dan?quote:Op zondag 14 januari 2007 20:37 schreef Dark_Angelus het volgende:
Elvanera!
Ja.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:40 schreef eRrrrJeee het volgende:
[..]
gooit ze zich in de pub-radio dating dan?
Ik heb er wel opgelet, maar neen.quote:
ah oke, maybe next timequote:Op zondag 14 januari 2007 20:49 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ik heb er wel opgelet, maar neen.
das mooiquote:Op zondag 14 januari 2007 20:50 schreef Dark_Angelus het volgende:
Was trouwens weer een erg fijne dag
maak er maar 2 vanquote:Op zondag 14 januari 2007 20:49 schreef Zonnebril het volgende:
hooooi
ik boek momenteel een ticket naar de zon
Ja ik lief merel boelquote:Op zondag 14 januari 2007 20:52 schreef nijnja het volgende:
[..]
ah oke, maybe next time![]()
[..]
das mooi![]()
Het was inderdaad lekker weer vandaagquote:Op zondag 14 januari 2007 20:55 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja ik lief merel boelMooie dingen weer gedaan
Maar goed, je schijnt wel een aardige gozert te zijn. Voeg me eens toe op msn.quote:Op zondag 14 januari 2007 20:56 schreef nijnja het volgende:
[..]
Het was inderdaad lekker weer vandaag![]()
![]()
Neeeeeequote:Op zondag 14 januari 2007 21:28 schreef mstr het volgende:
[..]
En dan komen de toeslagen en alles er nog bij zeker?
sc6!quote:Op zondag 14 januari 2007 22:31 schreef MaddoxX het volgende:
ik ga zo maar ens slapen morgen vroeg op + 2 examens :#$#@$#
quote:Op zondag 14 januari 2007 22:54 schreef nijnja het volgende:ik zit hier nogmaals de CD van de efteling door te nemen, zo blij
Hij komt wel uit het enge Deventer *Huivert*quote:Op zondag 14 januari 2007 20:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Maar goed, je schijnt wel een aardige gozert te zijn. Voeg me eens toe op msn.![]()
Pfeiffer is een wijvenziektequote:Op zondag 14 januari 2007 22:58 schreef K-mail het volgende:
Hoerenzooi, ik denk dat ik Pfeiffer hebHet lijstje van symptomen van wikipedia kan ik voor een groot deel afstrepen
In minder dan een week, achter elkaar....
Sletje gezoend of fles gezopen?quote:Op zondag 14 januari 2007 22:58 schreef K-mail het volgende:
Hoerenzooi, ik denk dat ik Pfeiffer hebHet lijstje van symptomen van wikipedia kan ik voor een groot deel afstrepen
Dan mag ik niet met met je zoenenquote:Op zondag 14 januari 2007 22:58 schreef K-mail het volgende:
Als je erachter wil komen of ik eng ben ja of nee zul je me ook toe moeten voegenquote:Op zondag 14 januari 2007 22:57 schreef Elvanera het volgende:
[..]
Hij komt wel uit het enge Deventer *Huivert*
+ meeten.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Als je erachter wil komen of ik eng ben ja of nee zul je me ook toe moeten voegen![]()
![]()
Heb je ook ADHD?quote:Op zondag 14 januari 2007 22:58 schreef K-mail het volgende:
Die eerste denk ik...quote:
Incubatietijd schatquote:Op zondag 14 januari 2007 23:04 schreef K-mail het volgende:
[..]
Die eerste denk ik...Ookal zoen ik niet zo snel iemand, maar als ik die incubatietijd enzo nareken, zou het zo maar eens kunnen enzo
De incubatietijd kan nooooit 2 jaar zijn.quote:Op zondag 14 januari 2007 23:04 schreef K-mail het volgende:
[..]
Die eerste denk ik...Ookal zoen ik niet zo snel iemand, maar als ik die incubatietijd enzo nareken, zou het zo maar eens kunnen enzo
Wel eng btw, op 2.37 ongeveer, raden wat mijn achternaam isquote:Op zondag 14 januari 2007 23:03 schreef nijnja het volgende:
[..]
Heb je ook ADHD?
http://www.youtube.com/watch?v=ZHG0-p0t3Mc
voornamelijk de eerste 40 seconden
Doe ik ook, slapen op school ,werkt primaquote:Op zondag 14 januari 2007 23:06 schreef K-mail het volgende:
Nu goed, ik ga naar mn bed toe, anders slaap ik morgen op school:w
Shit! Morgen is het maandag. Kut!quote:Op zondag 14 januari 2007 23:06 schreef K-mail het volgende:
Nu goed, ik ga naar mn bed toe, anders slaap ik morgen op school:w
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |