Met name die vlindertjes op het raam en het uitzicht.quote:
Nee, niet eensquote:Op zondag 14 januari 2007 17:05 schreef Vicky het volgende:
Yoni, zeker met de FOT's??
Vaudje bedanktquote:Op zondag 14 januari 2007 17:40 schreef qltel het volgende:
Huh, een verwarmingsketel heb ik er niet gezien..
Dit is de korte poot
We zullen af moeten wachten of diegene met het tweede gesprek inderdaad gaat bieden...quote:Op zondag 14 januari 2007 17:58 schreef phluphy het volgende:
Met name die vlindertjes op het raam en het uitzicht.![]()
Gaaf hoor Rewimo en qltel, en wat zijn jullie kansen om eigenaar te worden?
er liepen er heel veel met camera's met megalenzen...quote:Op zondag 14 januari 2007 18:00 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee, niet eensWel nog even gemeet met twee FOTters die er rondwandelden, maar ik was samen met een vriendinnetje. Wel gewapend met camera's overigens
Klopt, we zijn naar de kapper geweestquote:Op zondag 14 januari 2007 18:04 schreef livelink het volgende:
Erg indrukwekkend hoor, Rewimo! Ik vind de keuken mooi, maar vooral het idee van een schuur en een stuk land geweldig. Kun je later voor Christan schuurfeesten organiseren![]()
En leek het maar zo, of heeft Christan een heel kort koppie gekregen?
En dan heeft Rewimo het mooiste nog niet gefotografeerd: het uitzicht. Deze boerderij ligt bovenop een glooiing en het uizicht is echt magnifiek.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:04 schreef livelink het volgende:
Erg indrukwekkend hoor, Rewimo! Ik vind de keuken mooi, maar vooral het idee van een schuur en een stuk land geweldig. Kun je later voor Christan schuurfeesten organiseren![]()
In vergelijking met mijn koppie is z'n haar lang..quote:En leek het maar zo, of heeft Christan een heel kort koppie gekregen?
Het uitzicht had ik van de week al laten zienquote:Op zondag 14 januari 2007 18:12 schreef qltel het volgende:
En dan heeft Rewimo het mooiste nog niet gefotografeerd: het uitzicht. Deze boerderij ligt bovenop een glooiing en het uizicht is echt magnifiek.
Het omgooien is best lastig. De kleine huiskamer ligt naast de keuken. Keuken verkleinen is geen optie.. De andere kamers hebben geen deur naar buiten. En liggen tussen de trap en de voordeur (ouder-slaapkamer) of voordeur en wc (studeerkamertje). Maar goed, de keuken zou dan toch een soort leefkeuken worden. Studeerkamertje zou dan een computerkamer kunnen worden, en ouderslaapkamer een TV-kamer ofzo. Dit typende bedenk ik me dat we dan geen plek voor een logeerkamer hebben..quote:Op zondag 14 januari 2007 18:31 schreef phluphy het volgende:
Rewimo, dat huis heeft inderdaad een rare indeling. Is het niet helemaal om te gooien, al dan niet op den duur?
Bij het 2e huis zijn er dingen die aandacht vragen. Huis 1 (de boerderij) zou ik het liefst morgen intrekken. Het huis is schitterend en hoeft eigenlijk niets aan te gebeuren, de tuin moet een heleboel aan gebeuren, maar dat heeft als voordeel dat we het zo kunnen maken als we zelf willen en ook de bijbehorende schuren bieden erg veel voordelen.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:46 schreef lady-wrb het volgende:
tja, je moet er natuurlijk wel van houden. ik vind die huizen wel heel typisch duits.
huizen lijken me erg oke, lekker veel ruimte, maar moet je niet heel veel verbouwen om het jullie smaak te krijgen?
ik vind ze zo somber met die bruine plavuizen op de vloer.
Het heeft zo z'n voordelen om in de grote vakantie te verhuizen. Christan kan dan het nieuwe schooljaar op z'n nieuwe school beginnen.. En eigenlijk vind ik 't ook wel spannend, heel zo'n verhuizing.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:52 schreef phluphy het volgende:
Of je wacht op iets wat minder bewerkelijk is.Staat er veel te koop? Of hebben jullie extreme haast?
Tja, we krijgen bericht van de makelaar wat die andere mensen gaan doen. Als die nog niet bieden (kwamen voor de tweede keer kijken nu) kunnen wij natuurlijk een bod doen.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:02 schreef phluphy het volgende:
* nog even nagedacht heeft *
dan moet je meer bieden dan de andere potentiële kopers van de boerderij !!
of mag je nog niet bieden totdat zij uitgehandeld zijn of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |