quote:Op zondag 14 januari 2007 15:51 schreef piglet het volgende:
Stiekemurd, ik weet niet welke Centerparcs leuk is, maar wij zijn laatst naar Landal Rabbit Hill geweest en Lucas heeft zich daar prima vermaakt. Vooral in de indoor speeltuin was hij uren zoet (ballenbak, klauterkasteel, speelhuisjes, springkussen, etc.). Maar ook buiten was er het e.e.a. te doen/zien: een mooie grote speeltuin, een konijnenheuvel en een kinderboerderijtje (je kon er niet echt in, behalve als ze een beestjes-voer ochtend hadden). Zwembad hebben ze uiteraard ook, met een apart pierebadje.
Ja ik zat aan Erpenheide te denken, ook ivm het indoor speeltuin gebeuren. Leek me ook leuk voor Benthe. Zal eens kijken of Landal ook nog een leuke aanbieding heeft. CP heeft ook een heel gaaf zwembad vandaar dat mijn voorkeur voor CP was gegaan..... Maarre thanks voor de tip!!!quote:
Ik vind Burgers Zoo de mooiste maar dat is een beetje ver... Blijdorp zitten we in een kwartiertjequote:Op zondag 14 januari 2007 15:56 schreef lady-wrb het volgende:
ja blijdorp is heel mooi
ik vind het toch wel de mooiste dierentuin van nederland .
Dat kabouterland is leuk! Nog nooit van gehoord.... zal dit ook in de opties meenemen. Bedankt!quote:Op zondag 14 januari 2007 16:03 schreef livelink het volgende:
Stiekumerd, ik ben een keer met die kleintjes naar Landal Aelderholt geweest (in Drenthe). Dat vonden wij met die kleintjes veel leuker dan Center Parcs waar we eerder wel eens waren geweest. Het was rustiger, er was een indoor speelparadijs precies voor die leeftijd geschikt en er is een zwembad wat voldoet voor die kleintjes en omdat het niet zo'n enorm zwembad is als in Centerparcs een stuk rustiger en overzichtbaar is. En we konden een dagje naar de dierentuin in Emmen en naar kabouterland, dus er was ook nog wel in de omgeving dingen voor kinderen.
Ik had de link al gekregenquote:Op zondag 14 januari 2007 16:07 schreef piglet het volgende:
Rewimo, misschien moet je nog even dit artikel lezen voor je een huis koopt
http://www.telegraaf.nl/b(...)de_HEIMAT.html?p=9,1
quote:Op zondag 14 januari 2007 16:02 schreef Vicky het volgende:
Bar, waar ben je?
Ik heb een kaartje voor je voor TT!!!![]()
Oók al in Blijdorp geweest vandaag! Half Fok zat er volgens mijquote:Op zondag 14 januari 2007 15:54 schreef Vicky het volgende:
Rabbit Hill heb ik hele positieve verhalen over gehoord..
Het was DRUK in Blijdorp... echt niet normaal.. Maat het was ook zulk lekker weer..
Hebben maar gelijk een abonnement genomen.. Amber vond het prachtig
Hier nog een die gaat!quote:Op zondag 14 januari 2007 17:05 schreef Vicky het volgende:
Yoni, zeker met de FOT's??
Bar, ik heb er zin in!!
Huh, een verwarmingsketel heb ik er niet gezien..quote:Op zondag 14 januari 2007 17:12 schreef Rewimo het volgende:
Nou, hier dan een verslagje met foto's van de boerderij. Hier zie je de korte poot van de L-vormige woonkamer ('t staat vrij volmaar dat is pakweg 4x4m). .
Met name die vlindertjes op het raam en het uitzicht.quote:
Nee, niet eensquote:Op zondag 14 januari 2007 17:05 schreef Vicky het volgende:
Yoni, zeker met de FOT's??
Vaudje bedanktquote:Op zondag 14 januari 2007 17:40 schreef qltel het volgende:
Huh, een verwarmingsketel heb ik er niet gezien..
Dit is de korte poot
We zullen af moeten wachten of diegene met het tweede gesprek inderdaad gaat bieden...quote:Op zondag 14 januari 2007 17:58 schreef phluphy het volgende:
Met name die vlindertjes op het raam en het uitzicht.![]()
Gaaf hoor Rewimo en qltel, en wat zijn jullie kansen om eigenaar te worden?
er liepen er heel veel met camera's met megalenzen...quote:Op zondag 14 januari 2007 18:00 schreef Yoni het volgende:
[..]
Nee, niet eensWel nog even gemeet met twee FOTters die er rondwandelden, maar ik was samen met een vriendinnetje. Wel gewapend met camera's overigens
Klopt, we zijn naar de kapper geweestquote:Op zondag 14 januari 2007 18:04 schreef livelink het volgende:
Erg indrukwekkend hoor, Rewimo! Ik vind de keuken mooi, maar vooral het idee van een schuur en een stuk land geweldig. Kun je later voor Christan schuurfeesten organiseren![]()
En leek het maar zo, of heeft Christan een heel kort koppie gekregen?
En dan heeft Rewimo het mooiste nog niet gefotografeerd: het uitzicht. Deze boerderij ligt bovenop een glooiing en het uizicht is echt magnifiek.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:04 schreef livelink het volgende:
Erg indrukwekkend hoor, Rewimo! Ik vind de keuken mooi, maar vooral het idee van een schuur en een stuk land geweldig. Kun je later voor Christan schuurfeesten organiseren![]()
In vergelijking met mijn koppie is z'n haar lang..quote:En leek het maar zo, of heeft Christan een heel kort koppie gekregen?
Het uitzicht had ik van de week al laten zienquote:Op zondag 14 januari 2007 18:12 schreef qltel het volgende:
En dan heeft Rewimo het mooiste nog niet gefotografeerd: het uitzicht. Deze boerderij ligt bovenop een glooiing en het uizicht is echt magnifiek.
Het omgooien is best lastig. De kleine huiskamer ligt naast de keuken. Keuken verkleinen is geen optie.. De andere kamers hebben geen deur naar buiten. En liggen tussen de trap en de voordeur (ouder-slaapkamer) of voordeur en wc (studeerkamertje). Maar goed, de keuken zou dan toch een soort leefkeuken worden. Studeerkamertje zou dan een computerkamer kunnen worden, en ouderslaapkamer een TV-kamer ofzo. Dit typende bedenk ik me dat we dan geen plek voor een logeerkamer hebben..quote:Op zondag 14 januari 2007 18:31 schreef phluphy het volgende:
Rewimo, dat huis heeft inderdaad een rare indeling. Is het niet helemaal om te gooien, al dan niet op den duur?
Bij het 2e huis zijn er dingen die aandacht vragen. Huis 1 (de boerderij) zou ik het liefst morgen intrekken. Het huis is schitterend en hoeft eigenlijk niets aan te gebeuren, de tuin moet een heleboel aan gebeuren, maar dat heeft als voordeel dat we het zo kunnen maken als we zelf willen en ook de bijbehorende schuren bieden erg veel voordelen.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:46 schreef lady-wrb het volgende:
tja, je moet er natuurlijk wel van houden. ik vind die huizen wel heel typisch duits.
huizen lijken me erg oke, lekker veel ruimte, maar moet je niet heel veel verbouwen om het jullie smaak te krijgen?
ik vind ze zo somber met die bruine plavuizen op de vloer.
Het heeft zo z'n voordelen om in de grote vakantie te verhuizen. Christan kan dan het nieuwe schooljaar op z'n nieuwe school beginnen.. En eigenlijk vind ik 't ook wel spannend, heel zo'n verhuizing.quote:Op zondag 14 januari 2007 18:52 schreef phluphy het volgende:
Of je wacht op iets wat minder bewerkelijk is.Staat er veel te koop? Of hebben jullie extreme haast?
Tja, we krijgen bericht van de makelaar wat die andere mensen gaan doen. Als die nog niet bieden (kwamen voor de tweede keer kijken nu) kunnen wij natuurlijk een bod doen.quote:Op zondag 14 januari 2007 19:02 schreef phluphy het volgende:
* nog even nagedacht heeft *
dan moet je meer bieden dan de andere potentiële kopers van de boerderij !!
of mag je nog niet bieden totdat zij uitgehandeld zijn of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |