abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45344881
Oeps
Ik gooide hem dicht met
quote:
Op zondag 14 januari 2007 15:51 schreef piglet het volgende:
Stiekemurd, ik weet niet welke Centerparcs leuk is, maar wij zijn laatst naar Landal Rabbit Hill geweest en Lucas heeft zich daar prima vermaakt. Vooral in de indoor speeltuin was hij uren zoet (ballenbak, klauterkasteel, speelhuisjes, springkussen, etc.). Maar ook buiten was er het e.e.a. te doen/zien: een mooie grote speeltuin, een konijnenheuvel en een kinderboerderijtje (je kon er niet echt in, behalve als ze een beestjes-voer ochtend hadden). Zwembad hebben ze uiteraard ook, met een apart pierebadje.
pi_45344934
Rabbit Hill heb ik hele positieve verhalen over gehoord..

Het was DRUK in Blijdorp... echt niet normaal.. Maat het was ook zulk lekker weer..
Hebben maar gelijk een abonnement genomen.. Amber vond het prachtig
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  † In Memoriam † zondag 14 januari 2007 @ 15:56:09 #3
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45344978
ja blijdorp is heel mooi
ik vind het toch wel de mooiste dierentuin van nederland .
pi_45345005
quote:
Op zondag 14 januari 2007 15:53 schreef piglet het volgende:
Oeps
Ik gooide hem dicht met
[..]
Ja ik zat aan Erpenheide te denken, ook ivm het indoor speeltuin gebeuren. Leek me ook leuk voor Benthe. Zal eens kijken of Landal ook nog een leuke aanbieding heeft. CP heeft ook een heel gaaf zwembad vandaar dat mijn voorkeur voor CP was gegaan..... Maarre thanks voor de tip!!!
pi_45345203
quote:
Op zondag 14 januari 2007 15:56 schreef lady-wrb het volgende:
ja blijdorp is heel mooi
ik vind het toch wel de mooiste dierentuin van nederland .
Ik vind Burgers Zoo de mooiste maar dat is een beetje ver... Blijdorp zitten we in een kwartiertje
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_45345206
Zo'n indoor speeltuin is echt
Lucas woonde zo'n beetje in de ballenbak tijdens ons midweekje weg
pi_45345230
Bar, waar ben je?

Ik heb een kaartje voor je voor TT!!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  zondag 14 januari 2007 @ 16:03:21 #8
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_45345258
Stiekumerd, ik ben een keer met die kleintjes naar Landal Aelderholt geweest (in Drenthe). Dat vonden wij met die kleintjes veel leuker dan Center Parcs waar we eerder wel eens waren geweest. Het was rustiger, er was een indoor speelparadijs precies voor die leeftijd geschikt en er is een zwembad wat voldoet voor die kleintjes en omdat het niet zo'n enorm zwembad is als in Centerparcs een stuk rustiger en overzichtbaar is. En we konden een dagje naar de dierentuin in Emmen en naar kabouterland, dus er was ook nog wel in de omgeving dingen voor kinderen.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_45345399
Rewimo, misschien moet je nog even dit artikel lezen voor je een huis koopt
http://www.telegraaf.nl/b(...)de_HEIMAT.html?p=9,1
pi_45345617
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:03 schreef livelink het volgende:
Stiekumerd, ik ben een keer met die kleintjes naar Landal Aelderholt geweest (in Drenthe). Dat vonden wij met die kleintjes veel leuker dan Center Parcs waar we eerder wel eens waren geweest. Het was rustiger, er was een indoor speelparadijs precies voor die leeftijd geschikt en er is een zwembad wat voldoet voor die kleintjes en omdat het niet zo'n enorm zwembad is als in Centerparcs een stuk rustiger en overzichtbaar is. En we konden een dagje naar de dierentuin in Emmen en naar kabouterland, dus er was ook nog wel in de omgeving dingen voor kinderen.
Dat kabouterland is leuk! Nog nooit van gehoord.... zal dit ook in de opties meenemen. Bedankt!
  zondag 14 januari 2007 @ 16:23:17 #11
118901 Lishe
Verse Soep!
pi_45345974
Piglet. Wat een ontzettend raar icoon heb je voor het bankjue geplakt. Zo erg is het hier niet, toch?
hihihi.... Muhahahahahaha
Geluk zit in een klein Wolkje
Wil degene die vroeg om een witte kerst ook even vragen naar een mooie zomer?
pi_45346155
Lishe, ben je nu al aan het hormonsteren
Nog gefeliciteerd
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 januari 2007 @ 16:32:06 #13
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45346261
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:07 schreef piglet het volgende:
Rewimo, misschien moet je nog even dit artikel lezen voor je een huis koopt
http://www.telegraaf.nl/b(...)de_HEIMAT.html?p=9,1
Ik had de link al gekregen Gelukkig willen wij naar een ander deel van DLD. Maar die rechtsbijstandverzekering zullen we toch maar nemen denk ik
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45346713
Ik weet nooit wat ik van dat soort verhalen moet denk hoor, zullen wel 2 kanten aan zitten. Maar de praktische tips zijn natuurlijk wel handig. Al was het maar dat je inderdaad op tijd rechtsbijstandverzekering hebt afgesloten
  zondag 14 januari 2007 @ 16:46:45 #15
37150 livelink
pi_45346783
Los van het feit of je in Duitsland of in Nl. woont, lijkt het me sowieso echt vreselijk als je ellende met je buren hebt.
  zondag 14 januari 2007 @ 16:57:06 #16
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45347125
quote:
Op zondag 14 januari 2007 16:02 schreef Vicky het volgende:
Bar, waar ben je?

Ik heb een kaartje voor je voor TT!!!
wow ik had het niet meer verwacht maar leuk leuk leuk

Moeten we snel even afspreken hoe en wat enzo
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  Hoofdredactie Fotografie zondag 14 januari 2007 @ 17:02:29 #17
95752 crew  Chell
Kluns
pi_45347307
quote:
Op zondag 14 januari 2007 15:54 schreef Vicky het volgende:
Rabbit Hill heb ik hele positieve verhalen over gehoord..

Het was DRUK in Blijdorp... echt niet normaal.. Maat het was ook zulk lekker weer..
Hebben maar gelijk een abonnement genomen.. Amber vond het prachtig
Oók al in Blijdorp geweest vandaag! Half Fok zat er volgens mij

Ik ook dus
pi_45347401
Yoni, zeker met de FOT's??

Bar, ik heb er zin in!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 januari 2007 @ 17:12:35 #19
13151 crew  Rewimo
pi_45347721
Nou, hier dan een verslagje met foto's van de boerderij. Hier zie je de korte poot van de L-vormige woonkamer ('t staat vrij vol maar dat is pakweg 4x4m). Dan hier de lange poot, lijkt ook wat klein maar de kerstboom (eigen teelt) kwam dus bijna tot het plafond (op 4.60m hoogte), deze poot is ongeveer 5x7m.

De grote slaapkamer is ongeveer 5x4. De badkamer, achteraan links in de hoek is een inloopdouche.

Hier de kleine slaapkamer beneden. De verwarmingsinstallatie in de kelder (oliestook). Bergruimte genoeg in de kelder (als al die troep eruit is tenminste ).

De keuken. Daar past gewoon een complete huiskamer in (32m2)

Naast de keuken is een gang met een voorraadkamer, een ruimte met aansluitingen voor wasmachine en droger (ter grootte van een kleine slaapkamer) plus een tweede toilet met wastafel en douche (handig voor als je vuil uit de tuin komt).

Daar weer naast is de doorgang naar de schuur. Er zijn twee van deze ruimtes (met nog de koeiengang in de vloer zichtbaar). Plus nog een bovenverdieping in twee delen.

Dan buiten een stukje land Een stukje met dennen en coniferen waar je 's winters je eigen kerstboom kunt plukken. En een tuin met een terras.

Alles is recentelijk vernieuwd. We hoeven er niks aan te doen in principe. Je zou er zo in kunnen trekken.

[ Bericht 1% gewijzigd door Rewimo op 14-01-2007 18:01:12 ]
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_45347946
Ziet er leuk uit Rewimo!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_45348305
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:05 schreef Vicky het volgende:

Bar, ik heb er zin in!!
Hier nog een die gaat!
pi_45348346
Rewimo, wauw .

Heb mn puzzel (vrijdag mee begonnen) van 2000 stukjes bijna af, alleen nog wat lucht... jammergenoeg zit er weinig nuance in dus het is steeds maar passen tot ik iets vind wat kan daar .
Fake it till you make it...
pi_45348449
Wow Rewimo, wat lijkt me dat gaaf om in zo'n huis met zo'n stuk grond te kunnen wonen!
Mama van 2 stengeltjes!
..YANA..
..JAMIE..
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 14 januari 2007 @ 17:40:21 #24
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45348739
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:12 schreef Rewimo het volgende:
Nou, hier dan een verslagje met foto's van de boerderij. Hier zie je de korte poot van de L-vormige woonkamer ('t staat vrij vol maar dat is pakweg 4x4m). .
Huh, een verwarmingsketel heb ik er niet gezien..

Dit is de korte poot
  † In Memoriam † zondag 14 januari 2007 @ 17:44:37 #25
43556 miss_dynastie
pi_45348888
Die keuken
  zondag 14 januari 2007 @ 17:58:31 #26
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45349331
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:44 schreef miss_dynastie het volgende:
Die keuken
Met name die vlindertjes op het raam en het uitzicht.
Gaaf hoor Rewimo en qltel, en wat zijn jullie kansen om eigenaar te worden?

[ Bericht 2% gewijzigd door phluphy op 14-01-2007 17:59:19 (honderdduizend typo\'s) ]
... ♥ ik mis je ♥
  Hoofdredactie Fotografie zondag 14 januari 2007 @ 18:00:43 #27
95752 crew  Chell
Kluns
pi_45349394
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:05 schreef Vicky het volgende:
Nee, niet eens Wel nog even gemeet met twee FOTters die er rondwandelden, maar ik was samen met een vriendinnetje. Wel gewapend met camera's overigens
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 januari 2007 @ 18:01:33 #28
13151 crew  Rewimo
pi_45349414
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:40 schreef qltel het volgende:
Huh, een verwarmingsketel heb ik er niet gezien..

Dit is de korte poot
Vaudje bedankt
  zondag 14 januari 2007 @ 18:02:54 #29
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45349452
Snoopy heeft die keelontsteking nog doorgezet? Ik hoop het niet ! Zoiets kan wel terugkomen ja, als het antibioticum niet sterk of lang genoeg was, óf als ie niet de juiste bacterieën getroffen heeft. Als het echt terugkomt, wel opletten dat ze je niet weer hetzelfde AB geven!

Maneki, is je teentje now blauw?

Jessie heb je nog last gehad van klachten aan je galblaas-streek? Donders, wat zul je geschrokken zijn. Ik kan me goed voorstellen dat je je zorgen maakt. Je was toch met lijnen begonnen? Het kan natuurlijk ook te maken hebben met een (extreme) wisseling in je voeding. Ik zou dat goed in de gaten houden. Sterkte !

Iedereen die pijntje, auwies, of zorgen heeft.
... ♥ ik mis je ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 januari 2007 @ 18:03:20 #30
13151 crew  Rewimo
pi_45349468
quote:
Op zondag 14 januari 2007 17:58 schreef phluphy het volgende:
Met name die vlindertjes op het raam en het uitzicht.
Gaaf hoor Rewimo en qltel, en wat zijn jullie kansen om eigenaar te worden?
We zullen af moeten wachten of diegene met het tweede gesprek inderdaad gaat bieden...
  zondag 14 januari 2007 @ 18:04:12 #31
37150 livelink
pi_45349488
Erg indrukwekkend hoor, Rewimo! Ik vind de keuken mooi, maar vooral het idee van een schuur en een stuk land geweldig. Kun je later voor Christan schuurfeesten organiseren

En leek het maar zo, of heeft Christan een heel kort koppie gekregen?
pi_45349511
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:00 schreef Yoni het volgende:

[..]

Nee, niet eens Wel nog even gemeet met twee FOTters die er rondwandelden, maar ik was samen met een vriendinnetje. Wel gewapend met camera's overigens
er liepen er heel veel met camera's met megalenzen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 januari 2007 @ 18:06:00 #33
13151 crew  Rewimo
pi_45349532
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:04 schreef livelink het volgende:
Erg indrukwekkend hoor, Rewimo! Ik vind de keuken mooi, maar vooral het idee van een schuur en een stuk land geweldig. Kun je later voor Christan schuurfeesten organiseren

Klopt, we zijn naar de kapper geweest Hier zie je het beter (voorschotje op huis nummer 2 )

Moderator / FOK!Fotograaf zondag 14 januari 2007 @ 18:12:35 #34
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45349710
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:04 schreef livelink het volgende:
En dan heeft Rewimo het mooiste nog niet gefotografeerd: het uitzicht. Deze boerderij ligt bovenop een glooiing en het uizicht is echt magnifiek.
quote:
In vergelijking met mijn koppie is z'n haar lang..
pi_45349739
Phluph, het doet nog wel zeer, maar nog niet zo zeer als vorige week. Ik wacht het even af. Bedankt voor de tip
Hoe is het met jou dan? Je vraagt weer net als vroeger zo lief naar iedereen
Alleen maakte je de namen toen bold
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 januari 2007 @ 18:25:32 #36
13151 crew  Rewimo
pi_45350035
Okee, huis nummer twee dan. Je komt binnen in een enorme hal, rechts is een studeerkamertje. Links een slaapkamer. Naast de studeerkamer een toilet (met genoeg ruimte voor een eventuele douche). Daarachter de eetkeuken met grote houtkachel die doorloopt naar boven. Dan is er beneden nog een zitkamer met openslaande deuren naar de tuin.

Die kamer is niet zo groot. De tuin wel En de garage is ook flink. Zit nog een vliering boven.

De kelder dan, met allereerst een washok. Plus een vertrekje waar je gerust je woonkamer van kunt maken Waar Frank staat is een doorgang naar de verwarmingsruimte plus een ruimte waar de olietanks staan.

Verder is in de kelder nog een sauna en de bijbehorende douche met stralen van alle kanten. Voor de sauna hangt een ding met warmtelampen

Christan in de badkamer (zonder douche, dat is eigenlijk het enige minpuntje aan dit prachtige huis). Van twee slaapkamers is er eentje gemaakt, met een studeerhoekje. Hier zou misschien een stukje afgehaald kunnen worden om de badkamer uit te breiden met een douche.

Dan is er boven nog een ietwat overdreven grote woonkamer met hier rechts weer de houtkachel. Kwartslag naar links in de woonkamer. En doordraaiend naar de andere kant, dit is dus allemaal één ruimte.

Op de ruime overloop is nog een vlizotrap naar de zolder boven het hele huis.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 januari 2007 @ 18:27:03 #37
13151 crew  Rewimo
pi_45350074
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:12 schreef qltel het volgende:
En dan heeft Rewimo het mooiste nog niet gefotografeerd: het uitzicht. Deze boerderij ligt bovenop een glooiing en het uizicht is echt magnifiek.
Het uitzicht had ik van de week al laten zien
  zondag 14 januari 2007 @ 18:31:51 #38
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45350199
Inderdaad Snoop, dat deed ik vroegah Terwijl je toen nog handmatig de [ b ] en zo moest doen.
Verder hier zijn gangetje hoor, gelukkig geen zieken of zo. Ik krijg wel verhuiskriebels door die stomme Rewimo, maar we zijn net sinds een week van onze huizen af, eindelijk! Eerst anderhalf jaar sparen of zo, dan weer kijken naar huissies.

Rewimo, dat huis heeft inderdaad een rare indeling. Is het niet helemaal om te gooien, al dan niet op den duur? En is dit het huis wat al die voorzieningen in de buurt had? Indien "ja" op beide vragen, is het een uitstekende 2e keus!
... ♥ ik mis je ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 januari 2007 @ 18:34:39 #39
13151 crew  Rewimo
pi_45350279
Phluph

Ja, dat tweede huis is met alle voorzieningen in de buurt, helemaal niet slecht dus. Op die ontbrekende douche na (in de kelder douchen vind ik toch niet je van het ) is het een supermooi huis, heel degelijk en mooi gebouwd. Het was oorspronkelijk gebouwd voor twee huishoudens, vandaar de ongebruikelijke indeling. Maar daar kun je altijd wat aan doen uiteraard.
  † In Memoriam † zondag 14 januari 2007 @ 18:46:44 #40
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45350660
tja, je moet er natuurlijk wel van houden. ik vind die huizen wel heel typisch duits.
huizen lijken me erg oke, lekker veel ruimte, maar moet je niet heel veel verbouwen om het jullie smaak te krijgen?
ik vind ze zo somber met die bruine plavuizen op de vloer.

maar het uitzicht is natuurlijk geweldig !
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 14 januari 2007 @ 18:46:55 #41
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45350665
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:31 schreef phluphy het volgende:
Rewimo, dat huis heeft inderdaad een rare indeling. Is het niet helemaal om te gooien, al dan niet op den duur?
Het omgooien is best lastig. De kleine huiskamer ligt naast de keuken. Keuken verkleinen is geen optie.. De andere kamers hebben geen deur naar buiten. En liggen tussen de trap en de voordeur (ouder-slaapkamer) of voordeur en wc (studeerkamertje). Maar goed, de keuken zou dan toch een soort leefkeuken worden. Studeerkamertje zou dan een computerkamer kunnen worden, en ouderslaapkamer een TV-kamer ofzo. Dit typende bedenk ik me dat we dan geen plek voor een logeerkamer hebben.. Hm, ouderslaapkamer als logeerkamer dan misschien toch maar..
  zondag 14 januari 2007 @ 18:52:05 #42
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45350821
Of je wacht op iets wat minder bewerkelijk is. Staat er veel te koop? Of hebben jullie extreme haast?
... ♥ ik mis je ♥
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 14 januari 2007 @ 18:52:15 #43
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45350827
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:46 schreef lady-wrb het volgende:
tja, je moet er natuurlijk wel van houden. ik vind die huizen wel heel typisch duits.
huizen lijken me erg oke, lekker veel ruimte, maar moet je niet heel veel verbouwen om het jullie smaak te krijgen?
ik vind ze zo somber met die bruine plavuizen op de vloer.
Bij het 2e huis zijn er dingen die aandacht vragen. Huis 1 (de boerderij) zou ik het liefst morgen intrekken. Het huis is schitterend en hoeft eigenlijk niets aan te gebeuren, de tuin moet een heleboel aan gebeuren, maar dat heeft als voordeel dat we het zo kunnen maken als we zelf willen en ook de bijbehorende schuren bieden erg veel voordelen.
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 14 januari 2007 @ 18:53:36 #44
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_45350874
quote:
Op zondag 14 januari 2007 18:52 schreef phluphy het volgende:
Of je wacht op iets wat minder bewerkelijk is. Staat er veel te koop? Of hebben jullie extreme haast?
Het heeft zo z'n voordelen om in de grote vakantie te verhuizen. Christan kan dan het nieuwe schooljaar op z'n nieuwe school beginnen.. En eigenlijk vind ik 't ook wel spannend, heel zo'n verhuizing.
  zondag 14 januari 2007 @ 18:59:20 #45
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45351057
Dat kan ik me goed voorstel qltel, maar ja, stel dat je toch te gretig bent, en je woont straks in een huis waar je je draai niet kunt vinden én niet kunt veranderen, dan baal je natuurlijk ook als een stekker.

Maar ik neem aan dat huis 2 goedkoper is dan de boerderij? Dan heb je natuurlijk wel centjes over voor een heleboel leuke aanpassingen.
... ♥ ik mis je ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 januari 2007 @ 19:00:53 #46
13151 crew  Rewimo
pi_45351110
Huis 2 is duurder...
  zondag 14 januari 2007 @ 19:01:40 #47
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45351133
oh
... ♥ ik mis je ♥
  zondag 14 januari 2007 @ 19:02:35 #48
73207 phluphy
Lief vriendje...
pi_45351169
* nog even nagedacht heeft *

dan moet je meer bieden dan de andere potentiële kopers van de boerderij !!

of mag je nog niet bieden totdat zij uitgehandeld zijn of zo?

[ Bericht 24% gewijzigd door phluphy op 14-01-2007 19:03:07 (had nog wat vergeten) ]
... ♥ ik mis je ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 januari 2007 @ 19:03:00 #49
13151 crew  Rewimo
pi_45351188
Overigens voelde ik me in beide huizen erg prettig In huis nummer 3 absoluut niet. Ik merkte daar ook dat de neiging om foto's te nemen snel afnam...
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 14 januari 2007 @ 19:04:03 #50
13151 crew  Rewimo
pi_45351224
quote:
Op zondag 14 januari 2007 19:02 schreef phluphy het volgende:
* nog even nagedacht heeft *

dan moet je meer bieden dan de andere potentiële kopers van de boerderij !!

of mag je nog niet bieden totdat zij uitgehandeld zijn of zo?
Tja, we krijgen bericht van de makelaar wat die andere mensen gaan doen. Als die nog niet bieden (kwamen voor de tweede keer kijken nu) kunnen wij natuurlijk een bod doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')