Beterschap Vickyquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:37 schreef Vicky het volgende:
Rewimo, ik zal het ff op cdrommetje gaan zetten..
Blech.. ik weet al waarom ik het koud had... 39 graden koorts
Net een uurtje geslapen.. Heb h et nu weer bloedheet..
Beterschap! En die cd heeft geen haast hoor, als je je beroerd voelt. We hebben nog een maandje voor we vertrekkenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 18:37 schreef Vicky het volgende:
Rewimo, ik zal het ff op cdrommetje gaan zetten..
Blech.. ik weet al waarom ik het koud had... 39 graden koorts
Net een uurtje geslapen.. Heb h et nu weer bloedheet..
Ow wat leuk zeg, ik ga voor je duimen. Administratief medewerker bij P&O is errrug leukquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:14 schreef Vicky het volgende:Willen jullie donderdag om 15.30 even duimen
Heb een sollicitatiegesprek!!
Werd net gebeld door een oudcollega van mijn moeder dat ze binnen P&O op zoek zijn naar een adm. medewerker...
Jaquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:11 schreef m@x het volgende:
En p_iglet, ben je nog geslaagd?
is het gesprek eenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:17 schreef p_iglet het volgende:
[..]
Ja
Ze hebben ons bij die babywinkel in rotterdam erg goed kunnen informeren over kinderwagens.
Het wordt waarschijnlijk de sky van easy walker...
We wonen 1 hoog in een portiekwoning met weinig bergruimte, dus lichtgewicht en goed op te klappen is erg belangrijk. Maar al die futuristische onderstellen zoals de quinny zapp vinden vriendje en ik niet mooi.
Bij die winkel verder niets gekocht.
Verder naar de ikea geweest, daar was vriendlief het gelukkig eens met de meubeltjes die ik eerder al met een vriendin samen uitgezocht had. En we hebben de bijpassende schatkist alvast maar meegenomen want die was super in de aanbieding.
En het belangrijkste van vanmiddag was mijn gesprek met de studentendecaan, maar dat was niet bepaald nuttig uiteindelijk... Blij dat ik niet alleen daarvoor naar rotterdam gereisd ben.
Good for you!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 15:04 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik voelde me zo rot dat ik de afgelopen weken niet meer naar de sportschool ging (een peesontsteking een maandje geleden haalde me uit het ritme en ik kon gewoon niet meer beginnen), maar ik heb nu tegen mezelf durven zeggen dat ik het diep van binnen háát om naar de sportschool te gaan. En dat ik best een leukere sportactiviteit mocht bedenken. Ik ben dus gaan zwemmen zonet. Heerlijk.
Morgen maar het abonnement van de sportschool opzeggen.
vertel vertel vertel...quote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Good for you!
Hier inmiddels ook het abonnement afgelopen en zo'n apparaat zelf hier boven staan. Ik hoef me niet meer opgeprikt te voelen daar, gewoon lekker thuis een half uurtje op mijn apparaat en gaan.
En zwemmen is zoveel leuker en lekkerder!
Ja graag! Misschien kun je ze even op www.yousendit.com zettenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 19:07 schreef Diaan73 het volgende:
Rewimo... ik heb ook nog wel een aantal Ernst, Bobbie en de rest, Sesamstraat en Pluk redt de dieren liedjes op de pc staan. Als je interesse hebt, moet je het maar even laten weten, wil ik wel voor je branden op cdrom of per msn naar je sturen, dat kan ook....
Ja, dat heb ik dus ook. En waar dat nou aan ligt... geen idee.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:05 schreef m@x het volgende:
Hier hetzelfde probleem met de dieetclub trouwens. Ik heb niet de discipline om de topics netjes bij te houden en de laatste twee keer dat ik daar probeerde ging ik accuut de mist in. Nu doe ik het lekker alleen en ben in twee weken tijd al 4,4 kilo kwijt.
prestatiedrang?quote:Op dinsdag 16 januari 2007 21:11 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik dus ook. En waar dat nou aan ligt... geen idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |