abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 16 januari 2007 @ 18:16:23 #276
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45412673
* _Bar_ is nasi aan het maken... Eet er iemand gezellig mee straks?

Ik heb nog niet bijgelezen, vanavond misschien naar een tupperware kookparty van overbuuv alleen weet nog niet of ik wel puf heb om te gaan.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 18:28:22 #277
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_45413044
Tupperware party's: irritant, lachwekkend en interessant tegelijk. Maar nieuwe Tupperwarespullen kun je beter via Ebay kopen.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 18:32:07 #278
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45413165
nou ik heb er momenteel het geld niet eens voor... maar dit keer is het met lekkere happies en dat is altijd wel lekker...
Ik weet het nog niet
pi_45413353
Rewimo, ik zal het ff op cdrommetje gaan zetten..

Blech.. ik weet al waarom ik het koud had... 39 graden koorts
Net een uurtje geslapen.. Heb h et nu weer bloedheet..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_45413389
Bar wil je mij wat nasi sturen...de tost's laat ik dan wel staan

ik heb ook aardig wat tupperware maar vanwege de kosten koop ik er niks meer van. Ik ben nu fan van de take along (ofzo) doosjes die je bij de Blokker kunt kopen.. nog geen 2 euro per 3 doosjes geloof ik. Kunnen in de vriezer, magnetron en vaatwasser.
Dan is het ook niet erg als je er een keer iets te lang in laat staan en eht doosje naar de schimmel stinkt...gewoon weggooien. Maar dat overkomt mij noooooit hoor
  dinsdag 16 januari 2007 @ 18:47:46 #281
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_45413724
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 18:37 schreef Vicky het volgende:

Beterschap Vicky

@Syso ik heb bar weinig van Tupperware en hoef het eigenlijk ook niet, wel neem ik even de beker van Thijs mee, want levenslange garantie
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 januari 2007 @ 19:00:20 #282
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_45414176
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 18:37 schreef Vicky het volgende:

Beterschap! En die cd heeft geen haast hoor, als je je beroerd voelt. We hebben nog een maandje voor we vertrekken
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:07:40 #283
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_45414470
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:14 schreef Vicky het volgende:
Willen jullie donderdag om 15.30 even duimen
Heb een sollicitatiegesprek!!

Werd net gebeld door een oudcollega van mijn moeder dat ze binnen P&O op zoek zijn naar een adm. medewerker...
Ow wat leuk zeg, ik ga voor je duimen. Administratief medewerker bij P&O is errrug leuk en ik kan het weten, is ook onderdeel van mijn functie maar nu eerst even lekker beter worden he?

Rewimo... ik heb ook nog wel een aantal Ernst, Bobbie en de rest, Sesamstraat en Pluk redt de dieren liedjes op de pc staan. Als je interesse hebt, moet je het maar even laten weten, wil ik wel voor je branden op cdrom of per msn naar je sturen, dat kan ook....

M@x heel veel succes morgen en ben erg benieuwd naar je gipsschoen.

[ Bericht 9% gewijzigd door Diaan73 op 16-01-2007 19:12:58 ]
Make love, not war ☮
pi_45414798
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 14:11 schreef m@x het volgende:
En p_iglet, ben je nog geslaagd?
Ja
Ze hebben ons bij die babywinkel in rotterdam erg goed kunnen informeren over kinderwagens.
Het wordt waarschijnlijk de sky van easy walker...
We wonen 1 hoog in een portiekwoning met weinig bergruimte, dus lichtgewicht en goed op te klappen is erg belangrijk. Maar al die futuristische onderstellen zoals de quinny zapp vinden vriendje en ik niet mooi.

Bij die winkel verder niets gekocht.

Verder naar de ikea geweest, daar was vriendlief het gelukkig eens met de meubeltjes die ik eerder al met een vriendin samen uitgezocht had. En we hebben de bijpassende schatkist alvast maar meegenomen want die was super in de aanbieding.

En het belangrijkste van vanmiddag was mijn gesprek met de studentendecaan, maar dat was niet bepaald nuttig uiteindelijk... Blij dat ik niet alleen daarvoor naar rotterdam gereisd ben.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:19:52 #285
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45414878
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 19:17 schreef p_iglet het volgende:

[..]

Ja
Ze hebben ons bij die babywinkel in rotterdam erg goed kunnen informeren over kinderwagens.
Het wordt waarschijnlijk de sky van easy walker...
We wonen 1 hoog in een portiekwoning met weinig bergruimte, dus lichtgewicht en goed op te klappen is erg belangrijk. Maar al die futuristische onderstellen zoals de quinny zapp vinden vriendje en ik niet mooi.

Bij die winkel verder niets gekocht.

Verder naar de ikea geweest, daar was vriendlief het gelukkig eens met de meubeltjes die ik eerder al met een vriendin samen uitgezocht had. En we hebben de bijpassende schatkist alvast maar meegenomen want die was super in de aanbieding.

En het belangrijkste van vanmiddag was mijn gesprek met de studentendecaan, maar dat was niet bepaald nuttig uiteindelijk... Blij dat ik niet alleen daarvoor naar rotterdam gereisd ben.
is het gesprek een of een half om half ?
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_45415030
Meer
Ik ben alleen wijzer dat ik over een jaar of 2 bij hem terug moet om nog wat extra maanden geld aan te kunnen vragen.
En dat als ze mijn verzoek om door te gaan naar het volgende studiejaar uiteindelijk afwijzen, ik via hem nog in hoger beroep kan...

Maar dus nog geen duidelijkheid over of ik wel of niet verder kan... en met een beetje pech weet ik dat pas eind Juli!!! en indien het via hoger beroep moet eind augustus :S

Maar ach we merken het allemaal wel... met mij en mini gaat het goed en dat is het belangrijkste.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:25:58 #287
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45415104
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 15:04 schreef Spuuglokje het volgende:
Ik voelde me zo rot dat ik de afgelopen weken niet meer naar de sportschool ging (een peesontsteking een maandje geleden haalde me uit het ritme en ik kon gewoon niet meer beginnen ), maar ik heb nu tegen mezelf durven zeggen dat ik het diep van binnen háát om naar de sportschool te gaan. En dat ik best een leukere sportactiviteit mocht bedenken. Ik ben dus gaan zwemmen zonet. Heerlijk. Morgen maar het abonnement van de sportschool opzeggen.
Good for you!
Hier inmiddels ook het abonnement afgelopen en zo'n apparaat zelf hier boven staan. Ik hoef me niet meer opgeprikt te voelen daar, gewoon lekker thuis een half uurtje op mijn apparaat en gaan.
En zwemmen is zoveel leuker en lekkerder!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:26:12 #288
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45415112
dat is zo knuf ik hoop echt dat het positiefste kan uitkomen [ staat beetje raar maar je snapt me wel hoop ik ]
  † In Memoriam † dinsdag 16 januari 2007 @ 19:45:04 #289
37843 lady-wrb
kortaf
pi_45415766
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 19:25 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Good for you!
Hier inmiddels ook het abonnement afgelopen en zo'n apparaat zelf hier boven staan. Ik hoef me niet meer opgeprikt te voelen daar, gewoon lekker thuis een half uurtje op mijn apparaat en gaan.
En zwemmen is zoveel leuker en lekkerder!
vertel vertel vertel...
is het wat?
gaat het ding automatisch of moet je trappen?
en het belangrijkste: hoeveel kilo/cm is er al af?
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:49:34 #290
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45415913
Ja, ik vind het zeker wat. Heb het idee dat het wat zwaarder is dan op de sportschool omdat de crosstrainer daar een grotere ellipsvorm heeft.
Ik ben het nog een klein beetje aan het opbouwen maar was vandaag al bezig met 2 keer een kwartier met wat water drinken tussendoor.
Lekker hoor, flying doctors erbij aan.

De bedoeling is trouwens 2 keer in de week minimaal een half uur en inmiddels zijn de softbaltrainingen ook al weer gestart.

Je moet zelf trappen, anders heeft het niet veel zin.

Hoeveel er al af is? 1 kilo sinds vorige week. En dat is dan ook gelijk de eerste en de laatste update die ik geef. Op de een of andere manier gaat het bij mij altijd mis als ik mee ga doen in de dieetclub enzo.
En ik heb er nog wel heel wat te gaan, dus voorlopig ben ik nog wel even bezig.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:49:36 #291
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_45415914
Hee Brighteyes, wat voor een heb je eigenlijik? Iemand (ik niet, ik zweer het ) wil zo'n ding aanschaffen, maar wil geen wiebelig apparaat, het moet wel degelijk zijn.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 19:53:42 #292
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45416055
Het is de Kettler Crosstrainer Verso 100

Ik heb hem bij de wehkamp vandaan. 299 plus 25 euro verzendkosten.
Op dit moment in de aanbieding bij de Macro voor 236 incl. btw.
Wij vonden het net te veel moeite om hem even weer op en af te bouwen of om te wisselen, net iets andere poot... Beetje jammer, maar goed, dat zul je altijd zien.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 20:24:36 #293
7554 Spuuglokje
Domestic Goddess
pi_45417217
Bedankt BE! Mooi ding hoor. Misschien is het toch ook wat voor mij, het is veel goedkoper dan ik in mijn hoofd had!

[ Bericht 4% gewijzigd door BE op 16-01-2007 21:27:02 (:o Mijn naam weggehaald. O-)) ]
  dinsdag 16 januari 2007 @ 20:52:40 #294
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_45418226
Dat is een gaaf ding zeg BE. Stiekem zou ik er ook wel eentje willen hebben maar ik ben bang dat ik er uiteindelijk toch heel weinig op zou zitten (tenzij ik hem midden in de huiskamer voor de tv zou zetten). Ach, ik ga gewoon lekker door met afvallen zonder sporten
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  dinsdag 16 januari 2007 @ 20:59:11 #295
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45418472
Ik vond het nog best wat geld, maar we zijn samen veel meer kwijt aan die sportschool waar ik maar 3 maanden per jaar effectief kom.
En met een jaarabonnement flikker je dan echt geld weg. Ik was 50 euro per maand kwijt.

Zo gerekend, dacht ik, kan ik me geen buil vallen aan het ding en staat hij er iig als ik over een tijdje iets minder fanatiek ben, maar wel iets wil doen.
En ik vind zo'n crosstrainer een prettige belasting, rennen trek ik niet en van fietsen krijg ik altijd zo'n pijn in mijn kont.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 januari 2007 @ 21:04:27 #296
13151 crew  Rewimo
pi_45418666
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 19:07 schreef Diaan73 het volgende:
Rewimo... ik heb ook nog wel een aantal Ernst, Bobbie en de rest, Sesamstraat en Pluk redt de dieren liedjes op de pc staan. Als je interesse hebt, moet je het maar even laten weten, wil ik wel voor je branden op cdrom of per msn naar je sturen, dat kan ook....
Ja graag! Misschien kun je ze even op www.yousendit.com zetten Mijn mail staat in mijn profiel, dan krijg ik daarin een linkje waar ik ze kan downloaden. Is erg handig voor allerlei (grote) bestanden
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 16 januari 2007 @ 21:05:17 #297
3142 m@x
Do, a deer, a female deer
pi_45418695
Hier hetzelfde probleem met de dieetclub trouwens. Ik heb niet de discipline om de topics netjes bij te houden en de laatste twee keer dat ik daar probeerde ging ik accuut de mist in. Nu doe ik het lekker alleen en ben in twee weken tijd al 4,4 kilo kwijt.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 16 januari 2007 @ 21:07:03 #298
13151 crew  Rewimo
pi_45418750
Ik heb een roeier (waar ik trouwens echt weer eens op moet ) bij Kruidvat besteld, die hebben online ook allerlei fitnessapparatuur. Misschien nog een tip voor deze of gene
  dinsdag 16 januari 2007 @ 21:11:22 #299
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_45418896
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:05 schreef m@x het volgende:
Hier hetzelfde probleem met de dieetclub trouwens. Ik heb niet de discipline om de topics netjes bij te houden en de laatste twee keer dat ik daar probeerde ging ik accuut de mist in. Nu doe ik het lekker alleen en ben in twee weken tijd al 4,4 kilo kwijt.
Ja, dat heb ik dus ook. En waar dat nou aan ligt... geen idee.
  dinsdag 16 januari 2007 @ 21:32:30 #300
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_45419701
quote:
Op dinsdag 16 januari 2007 21:11 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, dat heb ik dus ook. En waar dat nou aan ligt... geen idee.
prestatiedrang?
ik heb een blauwe maandag ook mee gedaan wat voor mij resulteerde in alles uitbraken vinger in de strot enzo.. niet de juiste manier..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')