Het gaat om de man natuurlijk, DE man!quote:Op maandag 15 januari 2007 23:01 schreef phluphy het volgende:
Liever niet Nijna, dan krijgen we spijt dat we onze tijd niet nuttiger besteed hebben dan aan FOK!ken![]()
Syreen, ik snap je link niet. Ik zie een zaal, en tekst over een trainer van tweede klasser Caesar. Een zaal betekent handbal, maar Caesar is toch geen tweede klasser? Of is het zaalvoetbal? Zo ja, wat moet ik daarmee? Of gaat het om de man? Ik weet niet meer. Boehoehoehoehoe![]()
![]()
![]()
Aahhhhhhhhhhhh er begint iets te dagen. Daar hadden we het lang geleden over, niet?quote:Op maandag 15 januari 2007 23:06 schreef Syrena het volgende:
Het gaat om de man natuurlijk, DE man!
quote:Op maandag 15 januari 2007 23:15 schreef phluphy het volgende:
[..]
Aahhhhhhhhhhhh er begint iets te dagen. Daar hadden we het lang geleden over, niet?
Nou, dan weet ik intussen wel dat we het niet over dezelfde hadden.Weet je nog dat we het over leeftijdsverschil hadden? Hahahaha, als het degene was geweest die ík voor ogen had, was het verschil zo'n 40 jaar geweest.
Ik vond het al raar!
![]()
![]()
![]()
Pffff hij is gewoon jaloersquote:
Ondanks dat je dat DACHT jaquote:Op maandag 15 januari 2007 23:20 schreef phluphy het volgende:
[..]
Pffff hij is gewoon jaloers![]()
Maar ik blijf 't een bak vinden!![]()
![]()
Wel goed hé van mij dat ik je gewoon aardig vond ondanks dat je 't met zo'n ouwe deed van 65 of zo![]()
Nu ben ik dus een deceptiequote:Op maandag 15 januari 2007 23:23 schreef phluphy het volgende:
Neeeeeee ik vind het stoer als mensen iets doen wat andere mensen niet durven. Go with the flow is zoooo 2002 !
ja, wel hequote:
quote:Op dinsdag 16 januari 2007 06:51 schreef lady-wrb het volgende:
wat heb jij grappige rare eigenschappen, maggie
Ja, dat huis staat al een tijdje te koop. Afgelopen zomer waren er ineens jonge mensen in, met een hoop kinderen, toen zag ik de kat al niet meer, en nu staat het huis te koop. Ik vraag me nog dagelijks af waar ie is en wat er van geworden is, maar daar kom je niet achter. Echt zielig was dat. En dan die rijkeluis jongens van mij....De straat is niet breed maar nét te breed voor de Siamees om te springenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 06:56 schreef lady-wrb het volgende:
hoe is het nou met die siamees waar je over schreef? (die altijd op het balkon moest blijven)
Ach, het is gezellig hier. Ik vind het best een nuttige besteding van mn tijd hoorquote:Op maandag 15 januari 2007 23:01 schreef phluphy het volgende:
Liever niet Nijna, dan krijgen we spijt dat we onze tijd niet nuttiger besteed hebben dan aan FOK!ken![]()
Babypark Gouda! Echt lekker groot!quote:Op maandag 15 januari 2007 23:49 schreef p_iglet het volgende:
gezocht: groooote babywinkel in de regio den haag/delft/rotterdam.
Ik moet morgen voor een gesprek van een half uurtje naar rotterdam en dat willen vriendje en ik combineren met uitgebreid babyspulletjes kijken.
Nu had ik een brochure binnen van de babydump dit in sleeuwijk zit en dat noemen ze omgeving rotterdam, maar dat blijkt zelfs onder gorinchem te liggenbeetje te ver van rotterdam dus...
Iemand ideeen?
Da's Burgerhout, op de Groenendaal.quote:Op dinsdag 16 januari 2007 10:48 schreef m@x het volgende:
P_iglet, in Rotterdam zelf zit ook een redelijk grote babyzaak. Kan even niet op de naam komen maar hij zit net achter die kubuswoningen.
Gevonden!!!quote:Op dinsdag 16 januari 2007 11:42 schreef Macka66 het volgende:
[..]
Da's Burgerhout, op de Groenendaal.
Fijn dat de antibio's inkicken M@x!
Wat een leuke collega's komt jouw moeder toch mee aanzettenquote:Op dinsdag 16 januari 2007 14:14 schreef Vicky het volgende:Willen jullie donderdag om 15.30 even duimen
Heb een sollicitatiegesprek!!
Werd net gebeld door een oudcollega van mijn moeder dat ze binnen P&O op zoek zijn naar een adm. medewerker...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |