Morgen allemaal! Heb vandaag heerlijk uit mogen slapen en voel me alweer een stuk beter. De antibiotica doen hun werk goed.
Geweldig trouwens die verhalen over oudjes en computers. Mijn moeder is helemaal verslaafd aan internet. Ze is heel actief op één of ander huisvrouwenforum en zit de godganse dag te msn-en en de Gouden Kooi te streamen. Nu heeft ze het redelijk onder de knie maar dat vergeten op enter te drukken en vervolgens gaan zitten wachten tot er wat gebeurd is wel heel herkenbaar. In het begin had ze ook de neiging om haar emailadres in te voeren in de adresbalk van Explorer wanneer ze haar mail op ging halen. Nu gaat het goed alleen voert ze werkelijk overal haar emailadres in waardoor ze helemaal sufgespamd wordt. Mijn opa wordt over een paar weken 87 en die is ook heel actief op internet en met computers. Hij bewerkt zijn foto's, mailt met kinderen en kleinkinderen en doet research voor zijn stamboomonderzoek. Geweldig als je op die leeftijd nog zo goed met 'moderne dingen' uit de voeten kan.
P_iglet, in Rotterdam zelf zit ook een redelijk grote babyzaak. Kan even niet op de naam komen maar hij zit net achter die kubuswoningen.
Oops! Did I just roll my eyes out loud?
♥ Huisje, boompje, fietstas ♥
♥ There is no way to happiness, happiness is the way ♥