Op verzoek van Nikky gaat de discussie hier verder.quote:Graag de discussie wel geen katten ergens anders voeren. En hier weer ontopic.
Onze kat heeft geen territoriumquote:Op zondag 14 januari 2007 15:44 schreef Biancavia het volgende:
Uit welk topic komt die quote?
laten we het wel serieus houden, alhoewel dat een goede oplossing is natuurlijk.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:45 schreef -skippybal- het volgende:
Ze moeten in huis! Anders in een vuurkorf
Bullshit.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:42 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wikipedia is niet altijd even betrouwbaar.
quote:
sowieso al werden ze niet krankzinnigquote:Op zondag 14 januari 2007 15:46 schreef kanaiken het volgende:
Huiskatten worden krankzinnig door domesticatie en zodoende moeten ze preventief geruimd worden.
Mee eens.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
sowieso al werden ze niet krankzinnig
die beesten hebben 0,0 bestaansrecht.
een kat:
net zoiets als een auto met 2 wielen![]()
't is gewoon geen echt roofdier meer maar meer een troetelbeestje wat de mens gecreëerd heeft. Mensen met katten zijn gewoon sociaal incapabale mensen die toch wat aandacht willen, die ze dan wel weer krijgen van zo'n weg-vervuilend beest.
Bullshit.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
sowieso al werden ze niet krankzinnig
die beesten hebben 0,0 bestaansrecht.
een kat:
net zoiets als een auto met 2 wielen![]()
't is gewoon geen echt roofdier meer maar meer een troetelbeestje wat de mens gecreëerd heeft. Mensen met katten zijn gewoon sociaal incapabale mensen die toch wat aandacht willen, die ze dan wel weer krijgen van zo'n weg-vervuilend beest.
Oneliner steler.quote:
Mogelijkerwijs, in een jutezak in de plaatselijke rivier.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:51 schreef Sebasser het volgende:
Verdrinken ofzeau?
En ik moet dan iets gaan onderbouwen. Terwijl jij nu iets aanhaalt waarvan we weten dat het volkomen onzin is.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:51 schreef kanaiken het volgende:
Maargoed, weer on-topic.
Ik zal pogen nazi-Duitsland erbuiten te houden maar we hebben het hier natuurlijk écht over Unter-Katten en Über-Katten. Respectievelijk de krankzinnige huiskat en de gezonde buitenkat.
+1 Ludiek.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:52 schreef nikky het volgende:
[..]
Open er een topic over.
Ontopic gaarne.
neenquote:Op zondag 14 januari 2007 15:52 schreef Megumi het volgende:
[..]
En ik moet dan iets gaan onderbouwen. Terwijl jij nu iets aanhaalt waarvan we weten dat het volkomen onzin is.
Is dat zo? Ik denk dat er werkelijk zulke verschillen gemaakt mogen worden. En dit staat natuurlijk nog van het rassenverschil, dat bij katten gewoon letterlijk aanwezig is.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:52 schreef Megumi het volgende:
[..]
En ik moet dan iets gaan onderbouwen. Terwijl jij nu iets aanhaalt waarvan we weten dat het volkomen onzin is.
dit vraagt om een experimentquote:Op zondag 14 januari 2007 15:53 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga voor de grap eens een serieuse vraag stellen.
Mag ik met mijn dikke vette Mechelse Herder een schutting over klimmen van een katten "eigenaar" om hem daar vervolgens te laten schijten en dan zeggen dat de natuur is van het beestje?
Zie je daarom ben ik met verlof *stampvoet*quote:
En waarom zou je dat doen? Alsje geen respect hebt voor iemand wel ja...quote:Op zondag 14 januari 2007 15:53 schreef -skippybal- het volgende:
Ik ga voor de grap eens een serieuse vraag stellen.
Mag ik met mijn dikke vette Mechelse Herder een schutting over klimmen van een katten "eigenaar" om hem daar vervolgens te laten schijten en dan zeggen dat de natuur is van het beestje?
Hij heeft ooit wel eens in de zomer een kat de rug gebroken... Dure geintjesquote:Op zondag 14 januari 2007 15:54 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
dit vraagt om een experiment
tevens, een dikke vette herder bijt van nature toch ook katten dood?
(vogeltjes verhaal ED)
Katteneigenaren laten hun huisdier toch ook in de tuin van de buren schijten?quote:Op zondag 14 januari 2007 15:55 schreef attix het volgende:
[..]
En waarom zou je dat doen? Alsje geen respect hebt voor iemand wel ja...
Gewoon om te kijken of ze het dan ook nog de normaalste zaak van de wereld vindenquote:Op zondag 14 januari 2007 15:55 schreef attix het volgende:
[..]
zonde van 't geld.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:55 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Hij heeft ooit wel eens in de zomer een kat de rug gebroken... Dure geintjes![]()
Katten zijn niet van nature asociaal, maar dit wordt er door de baasjes ingestampt. In feite moet je dit probleem bij de wortel uitroeien, maar aangezien je daar op maatschappelijk verzet stuit, is het belangrijk dan maar aan symptoombestrijding te doen: Loslopende katten.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:54 schreef Jordy-B het volgende:
Huiskatten horen thuis te blijven, imo.
Andere huisdieren flikker je ook niet buiten de deur om de tuin van de buren vol te schijten en de lokale populatie vogels en kleine zoogdieren uit te dunnen.
"Iemand' bezit hier wel een kat, ja!quote:Op zondag 14 januari 2007 15:55 schreef attix het volgende:
[..]
Helemaal mee eensquote:Op zondag 14 januari 2007 15:54 schreef Gasbest het volgende:
Huuskatt'n kennen d'r ook neits oan doen juh.
en als alle loslopende en buiten komende katten weg zijn, is meteen ook het probleem opgelost, namelijk: de overlast voor andere mensen.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:56 schreef kanaiken het volgende:
[..]
Katten zijn niet van nature asociaal, maar dit wordt er door de baasjes ingestampt. In feite moet je dit probleem bij de wortel uitroeien, maar aangezien je daar op maatschappelijk verzet stuit, is het belangrijk dan maar aan symptoombestrijding te doen: Loslopende katten.
daar lijkt het niet op tochquote:Op zondag 14 januari 2007 16:00 schreef senesta het volgende:
Alles leuk en aardig maar als het de bedoeling van TS is om hier allerlei manieren te gaan posten om katten te mishandelen dan wel doden gooi ik hier een slotje op.
Bij deze is dat niet mijn bedoeling. Ik probeer hier een degelijke discussie op gang te helpen, zoals ook duidelijk te zien is in de Openingspost. Dergelijke insinuaties zijn niet gewenst, aan het adres van mij. Dit topic is kwaliteit, en straalt dat ook uit, mijn beste Senesta.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:00 schreef senesta het volgende:
Alles leuk en aardig maar als het de bedoeling van TS is om hier allerlei manieren te gaan posten om katten te mishandelen dan wel doden gooi ik hier een slotje op.
Inderdaad. Geen wonder dat werkschuw tuig liever katten dan honden hebben. Anders kom je niet meer rond op overheidskosten.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:01 schreef -skippybal- het volgende:
Ohja, en dat volk moet ook maar eens belasting betalenm voor dat tuig!!
uit het andere topic, maar ik mag daar niet meer op reageren dus doe ik het hierquote:Op zondag 14 januari 2007 15:57 schreef EKG het volgende:
Isdatzo, dierenmishandeling is een teken van psychopatisch gedrag. Misschien moet je jezelf eens laten onderzoeken.
En daar hebben we weer het beeld van het bierzuipende kampvolk dat te beroerd is om te werken, en daarmee gelijk 80% van de eigenaren mee getypeerd.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:10 schreef daanski82 het volgende:
ik heb liever een hond want daar moet je ACTIVE mee naar buiten en dan kom je in de buitenlucht dus ook gezond voor je zelf.
maar zo'n kat trap je naar buiten en pleurt de deur dicht en je gaat voor de TV hangen(dit is het standaard fenomeen wat ik zie: je bent je kat zat hup naar buiten.)
een hond daarentegen jaagt ook niet de vogeltjes weg, vervuild het milieu niet (als de baas teminste de schijt opruimt; dáár heb ik ook een hekel aan, lui die hun hondenschijt niet opruimen) en ik heb nog nooit een hond voor m'n auto gehad.quote:Op zondag 14 januari 2007 16:10 schreef daanski82 het volgende:
ik heb liever een hond want daar moet je ACTIVE mee naar buiten en dan kom je in de buitenlucht dus ook gezond voor je zelf.
maar zo'n kat trap je naar buiten en pleurt de deur dicht en je gaat voor de TV hangen(dit is het standaard fenomeen wat ik zie: je bent je kat zat hup naar buiten.)
en zoals ik al zei, sociaal incapabele mensen... een kat nemen voor de aandacht. Hoeven ze ook niet naar buiten, ITT als bij een hond, want daar zijn ze dan weer te bang voorquote:Op zondag 14 januari 2007 16:13 schreef kanaiken het volgende:
[..]
En daar hebben we weer het beeld van het bierzuipende kampvolk dat te beroerd is om te werken, en daarmee gelijk 80% van de eigenaren mee getypeerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |