abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45343139
Wij hebben een kat van 5 jaar oud, maar heeft geen territorium meer buiten

Zij heeft een paar keer flink op de donder gekregen van een kat, die er nu nog steeds rondloopt. Je zou dus kunnen zeggen dat onze kat nu nog een soort van trauma's aan die andere kat heeft overgehouden. Het valt me op dat onze kat nu niet meer naar buiten durft. Ik vind dit erg zielig

Wat valt hier tegen te doen? Kunnen wij onze kat nog veranderen? Moeten wij die andere kat uit onze tuin zien te houden ? (wat feitelijk onmogelijk is, aangezien wij aan een bos wonen)

Alvast bedankt voor de reacties
  Milf zondag 14 januari 2007 @ 15:43:05 #2
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_45344501
Het gaat hier niet over het feit wat katten moeten op deze wereld. Of ze bestaansrecht hebben, of wie er allemaal wel niet een hekel aan katten hebben. De TS heeft een probleem en een vraag en zou graag wat tips en of adviezen willen.

Graag de discussie wel geen katten ergens anders voeren. En hier weer ontopic.
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  Moderator zondag 14 januari 2007 @ 21:11:40 #3
121347 crew  senesta
Risicovol
pi_45356369
Ik gooi er even een opruimslotje op
JoOlz: "So much good shit in senesta's head, I call it Ideahhrea."
pi_45358318
Opgeruimd, open en let op de reactie van Nikky.
pi_45360805
Ik weet niet of het daadwerkelijk werkt als jullie die andere kat uit jullie tuin houden.
Mijn ervaring is dat katten zich daar weinig van aan trekken en hun geuren toch wel opeisen en dus het territorium claimen, mocht jullie kat daar zijn luchtje overheen plaatsen dan krijg je dus alsnog een gevecht omdat dat nu eenmaal zo is.
En dan hoop ik dat jullie kat dit keer niet het onderspit delft
'En hoe gaat het met jou?' vroeg Winnie the Pooh.
Eeyore schudde heftig metzijn kop. 'Niet zo erg hoe,'
zei hij, 'ik voel me al een tijd niet helemaal hoe.'
pi_45361156
quote:
Op maandag 15 januari 2007 00:03 schreef LadyMorgana het volgende:
Ik weet niet of het daadwerkelijk werkt als jullie die andere kat uit jullie tuin houden.
Mijn ervaring is dat katten zich daar weinig van aan trekken en hun geuren toch wel opeisen en dus het territorium claimen, mocht jullie kat daar zijn luchtje overheen plaatsen dan krijg je dus alsnog een gevecht omdat dat nu eenmaal zo is.
En dan hoop ik dat jullie kat dit keer niet het onderspit delft
Onze kat is echt bang geworden.. als ik de deur opendoe, blijft onze kat met de staart tussen de benen bij de deur staan.

Maar ik wist eigelijk helemaal niet dat territorium terug gewonnen kon worden
pi_45361219
naar mijn idee heb je dit pobleem voornamelijk als jouw kat en de andere niet gecastreerd zijn.

Castreren een optie ?
Men occasionally stumble over the truth, but most of them pick themselves up and hurry off as if nothing ever happened.
Sir Winston Churchill
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')