Op verzoek van Nikky gaat de discussie hier verder.quote:Graag de discussie wel geen katten ergens anders voeren. En hier weer ontopic.
Onze kat heeft geen territoriumquote:Op zondag 14 januari 2007 15:44 schreef Biancavia het volgende:
Uit welk topic komt die quote?
laten we het wel serieus houden, alhoewel dat een goede oplossing is natuurlijk.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:45 schreef -skippybal- het volgende:
Ze moeten in huis! Anders in een vuurkorf
Bullshit.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:42 schreef Megumi het volgende:
[..]
Wikipedia is niet altijd even betrouwbaar.
quote:
sowieso al werden ze niet krankzinnigquote:Op zondag 14 januari 2007 15:46 schreef kanaiken het volgende:
Huiskatten worden krankzinnig door domesticatie en zodoende moeten ze preventief geruimd worden.
Mee eens.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
sowieso al werden ze niet krankzinnig
die beesten hebben 0,0 bestaansrecht.
een kat:
net zoiets als een auto met 2 wielen![]()
't is gewoon geen echt roofdier meer maar meer een troetelbeestje wat de mens gecreëerd heeft. Mensen met katten zijn gewoon sociaal incapabale mensen die toch wat aandacht willen, die ze dan wel weer krijgen van zo'n weg-vervuilend beest.
Bullshit.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:47 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
sowieso al werden ze niet krankzinnig
die beesten hebben 0,0 bestaansrecht.
een kat:
net zoiets als een auto met 2 wielen![]()
't is gewoon geen echt roofdier meer maar meer een troetelbeestje wat de mens gecreëerd heeft. Mensen met katten zijn gewoon sociaal incapabale mensen die toch wat aandacht willen, die ze dan wel weer krijgen van zo'n weg-vervuilend beest.
Oneliner steler.quote:
Mogelijkerwijs, in een jutezak in de plaatselijke rivier.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:51 schreef Sebasser het volgende:
Verdrinken ofzeau?
En ik moet dan iets gaan onderbouwen. Terwijl jij nu iets aanhaalt waarvan we weten dat het volkomen onzin is.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:51 schreef kanaiken het volgende:
Maargoed, weer on-topic.
Ik zal pogen nazi-Duitsland erbuiten te houden maar we hebben het hier natuurlijk écht over Unter-Katten en Über-Katten. Respectievelijk de krankzinnige huiskat en de gezonde buitenkat.
+1 Ludiek.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:52 schreef nikky het volgende:
[..]
Open er een topic over.
Ontopic gaarne.
neenquote:Op zondag 14 januari 2007 15:52 schreef Megumi het volgende:
[..]
En ik moet dan iets gaan onderbouwen. Terwijl jij nu iets aanhaalt waarvan we weten dat het volkomen onzin is.
Is dat zo? Ik denk dat er werkelijk zulke verschillen gemaakt mogen worden. En dit staat natuurlijk nog van het rassenverschil, dat bij katten gewoon letterlijk aanwezig is.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:52 schreef Megumi het volgende:
[..]
En ik moet dan iets gaan onderbouwen. Terwijl jij nu iets aanhaalt waarvan we weten dat het volkomen onzin is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |