En een afspraak met de huisarts maken.quote:Bedek de wond met een schone doek, goed aandrukken. Als het bloed door de doek heenkomt niet de doek vervanger maar nog meer doeken aanbrengen. Ongeveer 10 minuten de wond onder druk houden.
quote:
Ahahahahahahahaahaahaha. Hahah. Hahaaahahaha. Ahahahah.quote:Op zondag 14 januari 2007 05:37 schreef remlof het volgende:
je was te droog, je moet olijfolie gebruiken!
Ik vraag me trouwens af hoe dát er uit heeft gezien!quote:Op zondag 14 januari 2007 05:25 schreef sexprobleempje het volgende:
Tijdens de seks hoorden we een soppend geluid, waardoor we eerst vanuit gingen dat we beide gewoon echt geil waren.
*fap*quote:Op zondag 14 januari 2007 05:51 schreef SpankTheMonkey het volgende:
Schopje naar Dames, show hier je poes! wie durft? deel II
hey, ik ben serieusquote:Op zondag 14 januari 2007 05:39 schreef JeRa het volgende:
[..]
[..]
Ahahahahahahahaahaahaha. Hahah. Hahaaahahaha. Ahahahah.
God jongens jullie leveren weer topkwaliteit deze ochtend.
Rate this file. 2 people have rated this file, and the rating is 10.quote:Op zondag 14 januari 2007 06:41 schreef SeLang het volgende:
Ik heb de foto 10 punten gegeven !
Maar dat is toch ook het eerste wat je doet als je half doodbloedend op bed ligt?quote:Op zondag 14 januari 2007 08:26 schreef Mrln het volgende:
en toch ga je eerst een account aanmaken op fok om dit OP zonder schrijffouten en netjes met leestekens te posten ipv medisch hulp te vragen ??
geloof je jezelf eigenlijk wel wat je beweert?![]()
doet t welquote:Op zondag 14 januari 2007 09:47 schreef Caesu het volgende:
gelukkig doet het plaatje het niet.
consistente aandachtshoer...oh wacht...misschien is "zij" wel een hij..quote:Op zondag 14 januari 2007 09:26 schreef glasbak het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook het eerste wat je doet als je half doodbloedend op bed ligt?
quote:Op zondag 14 januari 2007 10:08 schreef Pikkebaas het volgende:
Grappig, als ik een scheur in m'n lul zou hebben dan zou ik eisen dat ik met een helicopter naar het dichtsbijzijnde academische ziekenhuis wordt gevlogen. Zou ik niet op Fok gaan vragen.
"Hallo met 112, hoe kan ik u helpen"
"AAAAH SCHEUR IN M'N LUL, HELICOPTER !! NU !!! PANIEK !!! HELP !!!"
Grappig, als ik een scheur in m'n lul zou hebben dan zou ik eisen dat ik met een helicopter naar het dichtsbijzijnde academische ziekenhuis wordt gevlogen. Zou ik niet op Fok gaan vragen.
Of ontmaagdquote:Op zondag 14 januari 2007 11:31 schreef glasbak het volgende:
[..]
Je zou haast gaan denken dat ze gewoon ongesteld is..
.quote:heel bed (lakens, kussens) onder het bloed, mijn vriend zat letterlijk vanaf zijn borstkas tot aan zijn knieen onder bloed en ikzelf zat ook helemaal onder
Hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op zondag 14 januari 2007 05:25 schreef sexprobleempje het volgende:
mijn vriend zat letterlijk vanaf zijn borstkas tot aan zijn knieen onder bloed en ikzelf zat ook helemaal onder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |