en rookt een sigaretje en roept 2 keer ...ik heb zin in een joiiiiint !!!quote:
Er zijn er genoeg die bezorgen lijkt mequote:Op zondag 14 januari 2007 01:42 schreef snetje het volgende:
[..]
en rookt een sigaretje en roept 2 keer ...ik heb zin in een joiiiiint !!!![]()
Nee, dat zie je verkeerd. Dit past allemaal in de snode plannen van groepje BBNN, Nena gaat aanpappen met Huub en dan moet Huub straks Sylvia mee weg stemmen.quote:Op zondag 14 januari 2007 01:42 schreef Peter6000 het volgende:
En nu gaan Nena en Huub in het kantoor zitten, vermoedelijk om te gaan klagen over Brian.
Wat een heerlijke wending weer.![]()
Het enige probleem is dat ik Nena daar niet voor aan zie, maar het zou wel mooi in t script passen.quote:Op zondag 14 januari 2007 01:44 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Dit past allemaal in de snode plannen van groepje BBNN, Nena gaat aanpappen met Huub en dan moet Huub straks Sylvia mee weg stemmen.
Daar hadden ze het gisteren wel over, Nena inzetten.quote:Op zondag 14 januari 2007 01:44 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Dit past allemaal in de snode plannen van groepje BBNN, Nena gaat aanpappen met Huub en dan moet Huub straks Sylvia mee weg stemmen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |