quote:Op zondag 14 januari 2007 01:25 schreef blomst het volgende:
En Brian zal denken dat hij ontdekt is.
Satan en bewonderenquote:Op zondag 14 januari 2007 01:24 schreef petraa het volgende:
natas staat zich zelf te bewonderen in de spiegel
Nena komt pas bij het droogneukenquote:Op zondag 14 januari 2007 01:25 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia gaat proberen te slapen, Nena geeft aan dat ze ook zo komt.
Brian en Carlo zijn op slag verliefd op elkaar geworden. Daar komt de aap uit de mouw eindelijk Brain is wat wij al langer dachten.quote:Op zondag 14 januari 2007 01:25 schreef Suikeroom het volgende:
Brian heeft Carlo Boshard geslagen
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik wil naar bedquote:Op zondag 14 januari 2007 01:27 schreef ron1970 het volgende:
Anders heb je best kans dat het weer laat wordt als Nl en Brian gaan vertellen hoe goed ze genetwerkt hebben en dan te horen krijgen dat Natas zonder cameras visite krijgt is het zo weer een uurtje of half vijf.
ja boeiend he, wat kan je je dan goed profileren.quote:Op zondag 14 januari 2007 01:35 schreef dieenebart het volgende:
Carlo: liep langs.
Chantal: liep langs...
Truste. Blijven er niet veel mensen meer overquote:Op zondag 14 januari 2007 01:36 schreef petraa het volgende:
Nou ik geef het op ik walg alweer van het Brainless gebrabbel. Hier heb ik dus op zitten wachtenIk ga nu echt me bed in
![]()
![]()
![]()
Kortom: iedereen liep langs.....quote:Op zondag 14 januari 2007 01:35 schreef dieenebart het volgende:
Misschien dat Huub er zelf bij zit.quote:Op zondag 14 januari 2007 01:36 schreef dieenebart het volgende:
Hij wilde beginnen over Huub, maar wat hield hem nou tegen?
is maar goed dat huub er niet uit was danquote:Op zondag 14 januari 2007 01:34 schreef petraa het volgende:
handtekeningen uitgedeeld
quote:Op zondag 14 januari 2007 01:37 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Kortom: iedereen liep langs.....![]()
langs maar niet anquote:Op zondag 14 januari 2007 01:35 schreef dieenebart het volgende:
en rookt een sigaretje en roept 2 keer ...ik heb zin in een joiiiiint !!!quote:
Er zijn er genoeg die bezorgen lijkt mequote:Op zondag 14 januari 2007 01:42 schreef snetje het volgende:
[..]
en rookt een sigaretje en roept 2 keer ...ik heb zin in een joiiiiint !!!![]()
Nee, dat zie je verkeerd. Dit past allemaal in de snode plannen van groepje BBNN, Nena gaat aanpappen met Huub en dan moet Huub straks Sylvia mee weg stemmen.quote:Op zondag 14 januari 2007 01:42 schreef Peter6000 het volgende:
En nu gaan Nena en Huub in het kantoor zitten, vermoedelijk om te gaan klagen over Brian.
Wat een heerlijke wending weer.![]()
Het enige probleem is dat ik Nena daar niet voor aan zie, maar het zou wel mooi in t script passen.quote:Op zondag 14 januari 2007 01:44 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Dit past allemaal in de snode plannen van groepje BBNN, Nena gaat aanpappen met Huub en dan moet Huub straks Sylvia mee weg stemmen.
Daar hadden ze het gisteren wel over, Nena inzetten.quote:Op zondag 14 januari 2007 01:44 schreef ron1970 het volgende:
[..]
Nee, dat zie je verkeerd. Dit past allemaal in de snode plannen van groepje BBNN, Nena gaat aanpappen met Huub en dan moet Huub straks Sylvia mee weg stemmen.
Kan bijna niet bewust, ergens is ze toch nog een schatje (en de rest heeft gewoon met haar leeftijd en opvoeding te maken(gewoon veel te verwend))quote:Op zondag 14 januari 2007 01:47 schreef kleinzusje het volgende:
Ben wel bang dat Nena Huub gebruikt
euh kom op ! er zal toch wel meer aan nena klevenquote:Op zondag 14 januari 2007 01:47 schreef kleinzusje het volgende:
Was ik net aan het doen, maar hij werd eraf gegooitquote:Op zondag 14 januari 2007 01:46 schreef ron1970 het volgende:
Huub zit op zijn eigen log van voor DGK, kunnen we daar niet snel een berichtje opgooien?
Het is eerder andersom.quote:Op zondag 14 januari 2007 01:47 schreef kleinzusje het volgende:
Typisch voorbeeld van een win-win situatie.quote:Op zondag 14 januari 2007 01:50 schreef Suikeroom het volgende:
wilt nena nu brian jaloers maken met huub?![]()
Bij alle 2 heb ik mn twijfelsquote:Op zondag 14 januari 2007 01:50 schreef Day het volgende:
[..]
Het is eerder andersom.
Je denkt toch niet dat Huub zomaar voor de leuk met Nena aanpapt nu.
quote:Op zondag 14 januari 2007 01:52 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Typisch voorbeeld van een win-win situatie.
echt ?quote:Op zondag 14 januari 2007 01:55 schreef Mr_Baus het volgende:
LOL!!! Ze kunnen nu via de plasma meekijken met nena en huub!!!!!
heel even, zal wel een foutje zijn van de regie.quote:
Huub begon er gisteren over (toen Nena even de gameroom uitliep) dat bij vertrek van Natasia het wel handig was als uit groepje uitgebreid werd naar 4.quote:
Ik vraag me zelfs af of het niet meer is dan gezopen hebben. Natanaal gedraagt zich alsof hij boven een pot poedersuiker heeft gehangen.quote:Op zondag 14 januari 2007 01:56 schreef kleinzusje het volgende:
Ze hebben echt gezopen
Dit heeft ie ook tegen Nena gezegd hoor.quote:Op zondag 14 januari 2007 01:58 schreef Day het volgende:
[..]
Huub begon er gisteren over (toen Nena even de gameroom uitliep) dat bij vertrek van Natasia het wel handig was als uit groepje uitgebreid werd naar 4.
Het was ook echt niet toevallig dat Nena na de ruzie met Brian naar beneden geloosd werd voor een openhartig en wij steunen en begrijpen je-gesprek, hoor.
Of Nena erin trapt is een andere verhaal, maar Huub's motivieven zijn wel duidelijk.
niet helemaal hoor.. Brian komt binnen en ze gaat opeens roken met Huub en een rondje lopenquote:Op zondag 14 januari 2007 01:58 schreef Peter6000 het volgende:
Ze denken nu dat het een taktiek van Nena is.
Ik denk dat het echt heel simpel is, Nena heeft walging voor Brian, en wil hem liever niet zien nu.
Niets taktiek, gewoon gevoel.
tactiek, tactiek, tactiek. als Huub Nena gebruikt en Nena Huub, prima prima - ik denk inderdaad wel dat zowel Huub als Nena goed aanvoelen hoe Brian te pakken is, da's denk ik de tactiekquote:Op zondag 14 januari 2007 01:59 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
De mannen kunnen het niet uitstaan dat Nena nu met Huub zit...
Ze denken dat het tactiek is...
Kloptquote:Op zondag 14 januari 2007 01:59 schreef Tissik het volgende:
[..]
Ik vraag me zelfs af of het niet meer is dan gezopen hebben. Natanaal gedraagt zich alsof hij boven een pot poedersuiker heeft gehangen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |