quote:Op zondag 14 januari 2007 01:25 schreef blomst het volgende:
En Brian zal denken dat hij ontdekt is.
Satan en bewonderenquote:Op zondag 14 januari 2007 01:24 schreef petraa het volgende:
natas staat zich zelf te bewonderen in de spiegel
Nena komt pas bij het droogneukenquote:Op zondag 14 januari 2007 01:25 schreef Peter6000 het volgende:
Natasia gaat proberen te slapen, Nena geeft aan dat ze ook zo komt.
Brian en Carlo zijn op slag verliefd op elkaar geworden. Daar komt de aap uit de mouw eindelijk Brain is wat wij al langer dachten.quote:Op zondag 14 januari 2007 01:25 schreef Suikeroom het volgende:
Brian heeft Carlo Boshard geslagen
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik wil naar bedquote:Op zondag 14 januari 2007 01:27 schreef ron1970 het volgende:
Anders heb je best kans dat het weer laat wordt als Nl en Brian gaan vertellen hoe goed ze genetwerkt hebben en dan te horen krijgen dat Natas zonder cameras visite krijgt is het zo weer een uurtje of half vijf.
ja boeiend he, wat kan je je dan goed profileren.quote:Op zondag 14 januari 2007 01:35 schreef dieenebart het volgende:
Carlo: liep langs.
Chantal: liep langs...
Truste. Blijven er niet veel mensen meer overquote:Op zondag 14 januari 2007 01:36 schreef petraa het volgende:
Nou ik geef het op ik walg alweer van het Brainless gebrabbel. Hier heb ik dus op zitten wachtenIk ga nu echt me bed in
![]()
![]()
![]()
Kortom: iedereen liep langs.....quote:Op zondag 14 januari 2007 01:35 schreef dieenebart het volgende:
Misschien dat Huub er zelf bij zit.quote:Op zondag 14 januari 2007 01:36 schreef dieenebart het volgende:
Hij wilde beginnen over Huub, maar wat hield hem nou tegen?
is maar goed dat huub er niet uit was danquote:Op zondag 14 januari 2007 01:34 schreef petraa het volgende:
handtekeningen uitgedeeld
quote:Op zondag 14 januari 2007 01:37 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Kortom: iedereen liep langs.....![]()
langs maar niet anquote:Op zondag 14 januari 2007 01:35 schreef dieenebart het volgende:
en rookt een sigaretje en roept 2 keer ...ik heb zin in een joiiiiint !!!quote:
Er zijn er genoeg die bezorgen lijkt mequote:Op zondag 14 januari 2007 01:42 schreef snetje het volgende:
[..]
en rookt een sigaretje en roept 2 keer ...ik heb zin in een joiiiiint !!!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |