of 73quote:
Wie zegt dat Ben de waarheid spreekt??quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:01 schreef Xurk het volgende:
Ik geloof niet dat Alex van Ben is, want hij zegt: "I've lived on this island my whole life", en Rousseau was al zwanger toen haar boot strandde op het eiland...
Ik denk dat hij compleet verknipt is en zichzelf sowieso als vaderfiguur ziet, als-ie al niet meent dat hijzelf de Verlosser isquote:
Nou ja, ik denk dat Ben het hoofd is van de organisatie. Ben zelf zei dat hij geboren is op het eiland, dus misschien heeft hij die Ethan en dr. Alpert naar Miami gestuurd om Juliet te halen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:08 schreef Coastertommm het volgende:
Dus.. Juliet is gevraagd door dat bedrijf met Ethan en die andere dude.. zou Ben daar ook bij hebben gezeten? Waarom moest ze erheen?
Mijn dank is grootquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:59 schreef Symer het volgende:
3x07 - Not in Portland
Ja, en aan het eind weer. Toen werd-ie ook voorgesteld. Vlgs mij wisten ze daarom ook al precies wat er met haar zus a/d hand was: Ethan had zich vast naar binnen geluld.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:51 schreef bladibladibla het volgende:
Is het iemand anders ook opgevallen dat Juliet Ethan tegenkwam toen ze aan het begin van de aflevering naar haar zus ging?
[..]
Mij meer aan Final Destinationquote:Op donderdag 19 april 2007 14:51 schreef bladibladibla het volgende:
Dat busstukje deed me heel erg denken aan Mean Girls![]()
Desmond niet...quote:
Hoezo leek? Is ze het niet dan? ik dacht namelijk van wel.......quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:31 schreef Arjan het volgende:
Da's dus voor de Matthew fans. Jack is een dokter op een eiland
Leuke aflevering hebben we vandaag gehad. Deze had ik niet vooruit gekeken.
Het grappige is dat ik vond dat de Sherrif in het voorstukje voor de volgende aflevering wel leek op de juwelierster in de huidige aflevering...
quote:Op zaterdag 21 april 2007 07:12 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Hoezo leek? Is ze het niet dan? ik dacht namelijk van wel.......
Het zal eens tijd worden. Ik ben na 5 aflevering van seizoen 2 gestopt met kijken omdat er alleen maar meer vragen bijkwamen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:13 schreef renevh het volgende:
En binnenkort.... antwoorden.... zo begrijp ik van anderen.
Nu alweer?quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:46 schreef Sammetje het volgende:
En vanaf 11 mei komt er een nieuwe serie, dus volgende week zal voorlopig wel weer de laatste zijn![]()
3x09 "Stanger in a strange land". Mooi vrouwtje overigensquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:53 schreef Ang3l het volgende:
Kut. Welk nr was het?
Weer vergeten op te nemen....
Lost wordt niet verplaatst, volgende week is idd voorlopig de laatste aflevering.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:28 schreef Sammetje het volgende:
Ze maakte tijdens de commercialbreak reclame voor een nieuwe serie vanaf 11 mei NA medium!!!
Of wellicht wordt Lost verplaatst???
Op de site van Net5 kan ik er niets van terugvinden
Volgensmij zijn van die serie wel 13 afleveringen gemaakt, maar zijn er 6 nooit uitgezonden in de VS. Tenminste zo lees ik het op epguides.com.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:42 schreef Symer het volgende:
[..]
De serie die daarna begint (The Nine) vind ik wel een rare keuze. Daar zijn maar 7 afleveringen van, toen werd het van de buis gehaald in Amerika omdat het niet genoeg kijkcijfers haalde. Dat verhaal stopt dus ineens, zonder afsluiting.
Klopt, maar ABC had na die 13 nog 4 scripts besteld. Dus, als Nederland die niet uitgezonden afleveringen uit mag zenden, dan nog zal het geen goed einde hebben omdat de schrijvers ervan uitgingen dat de serie wel door zou gaan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:31 schreef madcat het volgende:
[..]
Volgensmij zijn van die serie wel 13 afleveringen gemaakt, maar zijn er 6 nooit uitgezonden in de VS. Tenminste zo lees ik het op epguides.com.
Nouja, als dat zo is ga ik The Nine bewust boycottenquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:07 schreef Symer het volgende:
Misschien hopen ze voor de zomerstop nog een flink aantal kijkers op te bouwen voor The Nine of zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |