Ik ga ervan uit dat Walt niet meer terug komt...quote:Op vrijdag 16 maart 2007 18:51 schreef Ang3l het volgende:
Hmm. Ok. Toeval.
En toch denk ik dat 't iets met Walt is, gezien ook dat incident met het vogeltje.
Bedoel je niet oud?quote:Op vrijdag 16 maart 2007 19:26 schreef Patch het volgende:
Ik ga ervan uit dat Walt niet meer terug komt...
Hij wordt te snel uit, daarom is ie eruit geschreven, tenminste, zo heb ik het begrepen...
Je volgt de serie wel neem ik aan?quote:Op zaterdag 17 maart 2007 14:43 schreef Purky het volgende:
[..]
Bedoel je niet oud?
Opzich vind ik het niet erg als Walt niet terug komt. Vond 'm irritant, net als z'n vader Michael. Waar is die ook alweer gebleven eigenlijk?![]()
Volgens mij omdat het te ver aan de andere kant ligt. Voorbij dat nepdorp, en waarvan Ben had gezegd dat-ie niet wilde dat ze verder kwamen.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:42 schreef Coastertommm het volgende:
Hoe is het ooit mogelijk dat de normale mensen nooit het "others" eiland hebben gezien?!
Het zijn allemaal trucs, dus ik zou er niet van staan te kijkenquote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:08 schreef Eveli het volgende:
Of het was een of andere truc met spiegels.
Ik vroeg me af hoe het ooit mogelijk is dat ze met de boot nooit dat andere eiland hebben gezien...quote:Op vrijdag 23 maart 2007 22:42 schreef Coastertommm het volgende:
Hoe is het ooit mogelijk dat de normale mensen nooit het "others" eiland hebben gezien?!
Zie dit plaatje. Als dat klopt was de enige keer dat ze het eiland hadden kunnen zien toen Walt ontvoerd werd, en toen was het nacht.quote:Op zaterdag 24 maart 2007 18:07 schreef Piepje het volgende:
[..]
Ik vroeg me af hoe het ooit mogelijk is dat ze met de boot nooit dat andere eiland hebben gezien...
En die stijger op het gewone eiland dan, daarvan zou je ook denken dat ie zo dicht mogelijk bij het 'others'eiland lag...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jammer dat Eko dood moest, hij was de laatst overgeblevene interessante personage van de TailliesWel cool hoe hij in de vorm van een kruis werd doodgeslagen
En.... het monster kan dus menselijke vormen aannemen, wat héél veel zou verklaren van rare verschijnselen op het eiland tot nu toe...
Ik denk eerder dat het een verwijzing was naar de film zelf. In het boek dat bij de film hoort (dus het zal in de film vast net zo zijn) wordt de Mockingbird aangehaald als onschuldige vogel of onschuldig dier. Als je een Mockingbird doodt, maak je dus eigenlijk onschuld dood. Als ik het me goed kan herinneren.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 09:12 schreef WheeleE het volgende:
Juliet vertelde Jack dat de video die ze opzette 'To kill a mockingbird' heette. Mockingbird zal dan wel op Ben slaan, maar het betekend 'spotvogel'. Daar kan ik nog even niets van maken.
Ik sluit ook niet uit dat dit weer een nieuw plan is om Jack zogenaamd uit zichzelf over te halen om Ben te opereren.
NOg es kijken dan, was me nog geeneens opgevallen...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 12:24 schreef Xurk het volgende:
Wel cool hoe hij in de vorm van een kruis werd doodgeslagen![]()
er waren gewoon scheermesjes tussen de bagage hoorquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:16 schreef liefie_ het volgende:
echt een beetje stom dat kate gladde oksels heeft terwijl ze al weet ik hoe lang in de rimboe zit... maja
daar kijk ik dan weer naar
ondertussen moeten die ontzettend bot zijn en het scheerschuim ook wel op gok ikquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:25 schreef Patch het volgende:
[..]
er waren gewoon scheermesjes tussen de bagage hoor
Ja, maar ze zit nu op een eiland gevangen in een kooi. Zeker al een paar dagen, dan zijn ze echt niet meer mooi glad hoorquote:Op zaterdag 7 april 2007 13:25 schreef Patch het volgende:
[..]
er waren gewoon scheermesjes tussen de bagage hoor
en dat iddquote:Op zaterdag 7 april 2007 15:02 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, maar ze zit nu op een eiland gevangen in een kooi. Zeker al een paar dagen, dan zijn ze echt niet meer mooi glad hoor.
ik ook hoor, majaquote:Op zaterdag 7 april 2007 12:16 schreef liefie_ het volgende:
echt een beetje stom dat kate gladde oksels heeft terwijl ze al weet ik hoe lang in de rimboe zit... maja
daar kijk ik dan weer naar
Nou toen ze los gingen dacht ik ook van; "ieuw, hoe zal het daar beneden gesteld zijn?!"quote:Op zaterdag 7 april 2007 17:03 schreef texelonia het volgende:
Toen ze gingen zoenen dacht ik ook "ieuw hoe lang hebben ze hun tanden nu al niet gepoetst"
Mr. Friendlyquote:Op woensdag 11 april 2007 09:53 schreef Patch het volgende:
![]()
Een dag eerder heeft Kate nog een frisse douche genomen met alles d'r op en d'r aanspulletjes lagen klaar.
Dat moest ze van Mr. Nice / Mr. Smiley, toen kreeg ze ook een fris en fruitig jurkje van Alex.
73 dagen om precies te zijnquote:Op woensdag 11 april 2007 11:21 schreef Purky het volgende:
Omdat wij steeds een week moeten wachten lijkt het of ze al heel lang op dat eiland zitten, maar inmiddels is het een maand of bijna 2 ofzo?
70 dagen ongeveer nu...quote:Op woensdag 11 april 2007 11:21 schreef Purky het volgende:
Omdat wij steeds een week moeten wachten lijkt het of ze al heel lang op dat eiland zitten, maar inmiddels is het een maand of bijna 2 ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |