Wie zegt dat Ben de waarheid spreekt??quote:Op vrijdag 13 april 2007 23:01 schreef Xurk het volgende:
Ik geloof niet dat Alex van Ben is, want hij zegt: "I've lived on this island my whole life", en Rousseau was al zwanger toen haar boot strandde op het eiland...
Ik denk dat hij compleet verknipt is en zichzelf sowieso als vaderfiguur ziet, als-ie al niet meent dat hijzelf de Verlosser isquote:
Nou ja, ik denk dat Ben het hoofd is van de organisatie. Ben zelf zei dat hij geboren is op het eiland, dus misschien heeft hij die Ethan en dr. Alpert naar Miami gestuurd om Juliet te halen.quote:Op zaterdag 14 april 2007 19:08 schreef Coastertommm het volgende:
Dus.. Juliet is gevraagd door dat bedrijf met Ethan en die andere dude.. zou Ben daar ook bij hebben gezeten? Waarom moest ze erheen?
Mijn dank is grootquote:Op dinsdag 17 april 2007 18:59 schreef Symer het volgende:
3x07 - Not in Portland
Ja, en aan het eind weer. Toen werd-ie ook voorgesteld. Vlgs mij wisten ze daarom ook al precies wat er met haar zus a/d hand was: Ethan had zich vast naar binnen geluld.quote:Op donderdag 19 april 2007 14:51 schreef bladibladibla het volgende:
Is het iemand anders ook opgevallen dat Juliet Ethan tegenkwam toen ze aan het begin van de aflevering naar haar zus ging?
[..]
Mij meer aan Final Destinationquote:Op donderdag 19 april 2007 14:51 schreef bladibladibla het volgende:
Dat busstukje deed me heel erg denken aan Mean Girls![]()
Desmond niet...quote:
Hoezo leek? Is ze het niet dan? ik dacht namelijk van wel.......quote:Op zaterdag 21 april 2007 01:31 schreef Arjan het volgende:
Da's dus voor de Matthew fans. Jack is een dokter op een eiland
Leuke aflevering hebben we vandaag gehad. Deze had ik niet vooruit gekeken.
Het grappige is dat ik vond dat de Sherrif in het voorstukje voor de volgende aflevering wel leek op de juwelierster in de huidige aflevering...
quote:Op zaterdag 21 april 2007 07:12 schreef Sammetje het volgende:
[..]
Hoezo leek? Is ze het niet dan? ik dacht namelijk van wel.......
Het zal eens tijd worden. Ik ben na 5 aflevering van seizoen 2 gestopt met kijken omdat er alleen maar meer vragen bijkwamen.quote:Op zaterdag 21 april 2007 12:13 schreef renevh het volgende:
En binnenkort.... antwoorden.... zo begrijp ik van anderen.
Nu alweer?quote:Op vrijdag 27 april 2007 22:46 schreef Sammetje het volgende:
En vanaf 11 mei komt er een nieuwe serie, dus volgende week zal voorlopig wel weer de laatste zijn![]()
3x09 "Stanger in a strange land". Mooi vrouwtje overigensquote:Op vrijdag 27 april 2007 22:53 schreef Ang3l het volgende:
Kut. Welk nr was het?
Weer vergeten op te nemen....
Lost wordt niet verplaatst, volgende week is idd voorlopig de laatste aflevering.quote:Op vrijdag 27 april 2007 23:28 schreef Sammetje het volgende:
Ze maakte tijdens de commercialbreak reclame voor een nieuwe serie vanaf 11 mei NA medium!!!
Of wellicht wordt Lost verplaatst???
Op de site van Net5 kan ik er niets van terugvinden
Volgensmij zijn van die serie wel 13 afleveringen gemaakt, maar zijn er 6 nooit uitgezonden in de VS. Tenminste zo lees ik het op epguides.com.quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:42 schreef Symer het volgende:
[..]
De serie die daarna begint (The Nine) vind ik wel een rare keuze. Daar zijn maar 7 afleveringen van, toen werd het van de buis gehaald in Amerika omdat het niet genoeg kijkcijfers haalde. Dat verhaal stopt dus ineens, zonder afsluiting.
Klopt, maar ABC had na die 13 nog 4 scripts besteld. Dus, als Nederland die niet uitgezonden afleveringen uit mag zenden, dan nog zal het geen goed einde hebben omdat de schrijvers ervan uitgingen dat de serie wel door zou gaan.quote:Op zaterdag 28 april 2007 17:31 schreef madcat het volgende:
[..]
Volgensmij zijn van die serie wel 13 afleveringen gemaakt, maar zijn er 6 nooit uitgezonden in de VS. Tenminste zo lees ik het op epguides.com.
Nouja, als dat zo is ga ik The Nine bewust boycottenquote:Op zaterdag 28 april 2007 18:07 schreef Symer het volgende:
Misschien hopen ze voor de zomerstop nog een flink aantal kijkers op te bouwen voor The Nine of zo
Dus ze gaan Lost vervangen door een nooit afgemaakte serie met Scott Wolfquote:Op zaterdag 28 april 2007 15:42 schreef Symer het volgende:
[..]
Lost wordt niet verplaatst, volgende week is idd voorlopig de laatste aflevering.
De serie die daarna begint (The Nine) vind ik wel een rare keuze. Daar zijn maar 7 afleveringen van, toen werd het van de buis gehaald in Amerika omdat het niet genoeg kijkcijfers haalde. Dat verhaal stopt dus ineens, zonder afsluiting.
WAT een stelletje HUFTERS!quote:Op zaterdag 28 april 2007 15:42 schreef Symer het volgende:
[..]
Lost wordt niet verplaatst, volgende week is idd voorlopig de laatste aflevering.
Omdatquote:Op zondag 29 april 2007 10:05 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Dat zou niet nodig hoeven te zijn![afbeelding]
Omdat je, als die paupers van de SBS group de TV-series gewoon op een goede manier zouden uitzenden, je de series gewoon op TV zou kunnen volgen en je ze dan dus niet hoeft te downloaden en niet hoeft te kopen op DVD.quote:
Wees blij dat Net5 nog een beetje fatsoenlijke series uitzendt.quote:Op maandag 30 april 2007 09:47 schreef Mardoek50 het volgende:
[..]
Omdat je, als die paupers van de SBS group de TV-series gewoon op een goede manier zouden uitzenden, je de series gewoon op TV zou kunnen volgen en je ze dan dus niet hoeft te downloaden en niet hoeft te kopen op DVD.![]()
Idd en dat als één van de weinige zenders!quote:Op maandag 30 april 2007 09:54 schreef Nuna het volgende:
[..]
Wees blij dat Net5 nog een beetje fatsoenlijke series uitzendt.
Moet ik daar blij mee zijn!? Zover is het zeker al gekomen. Ik wordt doodziek van die gasten. Ja, het is waar dat ze de meeste goede TV-series hebben, maar zoals ze ermee omgaan is gewoon triest. TV-series worden midden in een seizoen gewoon afgebroken en dan moet je maar afwachten of ze de rest ooit nog uitzenden. Of ze zenden de rest 29738 jaar later pas uit, als je veel dingen van de serie alweer vergeten bent. Of ze zenden hier seizoen twee van een serie uit terwijl ze in de States al in seizoen 6 ziiten. Dat is nu al jaren aan de gang en iedereen hier in Nederland slikt het maar gewoon. Als er in de States een serie gecanceld wordt, zijn er tenminste nog een hoop mensen die ertegen protesteren. Maar hier niet, nee, je moet "blij" zijn dat ze uberhaupt nog TV-series uitzenden. Blegh!quote:Op maandag 30 april 2007 09:54 schreef Nuna het volgende:
[..]
Wees blij dat Net5 nog een beetje fatsoenlijke series uitzendt.
Gelukkig hebben we de uitzendingen uit Amerika nogquote:Op maandag 30 april 2007 14:02 schreef Nuna het volgende:
Oke, daar ben ik het dan wel met je eens. Alleen een klein beetje Lost is nog altijd beter dan helemaal geen Lost.
Dat is waar, maar om nu alle leuke series te gaan volgen in Amerika gaat me een beetje te verquote:Op maandag 30 april 2007 14:10 schreef Haunter het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we de uitzendingen uit Amerika nog![]()
Mwoah, het is prima vol te houden hoorquote:Op maandag 30 april 2007 15:37 schreef Nuna het volgende:
[..]
Dat is waar, maar om nu alle leuke series te gaan volgen in Amerika gaat me een beetje te ver.
Optimistquote:Op vrijdag 4 mei 2007 09:45 schreef Patch het volgende:
Dus vanavond de laatste aflevering en dan na de zomer weer verder?
Deze bedoel je?quote:Op vrijdag 4 mei 2007 21:36 schreef Xurk het volgende:
Okee, nu heb ik het op TV nogmaals gezien, iets duidelijker dan op de PC... toen Hurley achter Vincent aanzat en je een soort van witte wolk boven zijn schouder zag hangen, dat kan geen vlekje op de lens zijn, het beweegt mee en anders zouden ze het er wel uit-editten, zo opvallend dat het is
quote:Op zondag 4 maart 2007 15:44 schreef Symer het volgende:
Als je heel goed kijkt, zie je een groene waas onder die witte stip, dat is de stengel. Je ziet ook dat de rest van de planten in de extreme voorgrond (die net zo wazig zijn) precies meebewegen met de witte stip.
Gewoon een out-of-focus plant dus lijkt mij.
Op de Net5-site staat: " 'Lost' komt terug op 02 maart. "quote:Op vrijdag 4 mei 2007 22:46 schreef Sammetje het volgende:
.....hoe lang wachten nu weer??
Dat is dus niet de schaduw, dat is het begin van de steel..quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:06 schreef Xurk het volgende:
Ik doe al sinds het begin van seizoen 3 gezellig in het USA-topic, maar kijk ze ook nog steeds op Net5
@Symer: het klinkt als een logische verklaring, maar waarom heeft Hurley dan net op die plek een schaduw op zijn schouder?En het lijkt me gewoon veel cooler als het echt iets zou betekenen
Wow, hij lijkt echtquote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:21 schreef milagro het volgende:
leuke aflevering
"you have no idea what you're volunteering for, right?"
"......."
Dit was 10, de laatste aflevering tot nu toe is 19quote:Op vrijdag 4 mei 2007 23:33 schreef Coastertommm het volgende:
*gaat opzoek naar de usa afleveringen..
Welke aflevering was dit, welk nummer?
Ik vond het niet echt bijster interessant. Geen spannende onthullingen. Wat wel interessant was;
-Konijnenpootje aan de sleutel van dat busje, misschien bracht dát Hurley wel geluk..
-Dat Dharma dus nog meer mensen in dienst heeft gehad, Workman's
-Dat ze een weg inclusief bouwplannen over het eiland wilden aanleggen, dus het bewoond maken oid..
De Hanso Foundation is opgeblazen door de vluchtende baas die achterna gezeten werd door de politie. Die sites waren onderdeel van het internetspel dat fans tijdens de zomerstop van 2006 bezig moest houden. Rachel Blake (Alvar Hanso's dochter) ging op zoek naar de Foundations echte motieven en betrok ons middels die sites bij haar zoektocht. Ze kwam erachter dat de Foundation slecht was, is naar de politie gegaan die achter de baas aanging (die ontsnapt is).quote:Op zaterdag 5 mei 2007 23:02 schreef Coastertommm het volgende:
Trouwens.. wat ik me net bedacht; de Hanso Foundation is ook helemaal niet meer terug gekomen! Ik weet nog wel dat er toen allemaal vage sites waren, ook met sublimonal.com ofzo, waar je dan dingen moest ontdekken oid. En die aap, Joop..
Weet iemand hier nog iets van?
Er komt sowieso een seizoen 4. Geruchten gaan dat seizoen 5 het laatste seizoen zal zijn, maar dat wordt volgende week officieel bekend gemaakt.quote:Op zondag 6 mei 2007 00:45 schreef CarOnline het volgende:
Is dit seizoen trouwens het laatste? Is het hierna helemaal afgelopen?
Als je de volgende afleveringen bekijkt zul je zien dat de schrijvers zeker weten waarmee ze bezig zijnquote:Op zondag 6 mei 2007 10:39 schreef Nuna het volgende:
Hmm, ik vind 4 seizoenen ook prima hoor. Ik vind dat het nu al teveel is uitgemolken.
Ja, dat is misschien wel zo maar ik wil nu gewoon eens een keer antwoorden. En die gaan ze je echt niet allemaal geven als ze het nog tot seizoen 5 willen rekken.quote:Op zondag 6 mei 2007 14:29 schreef Haunter het volgende:
[..]
Als je de volgende afleveringen bekijkt zul je zien dat de schrijvers zeker weten waarmee ze bezig zijnde laatste afleveringen zijn kwalitatief weer uiterst goed
![]()
Wil je ze allemaal al hebben dan? Dan is de serie niks meer aan.quote:Op zondag 6 mei 2007 15:33 schreef Nuna het volgende:
[..]
Ja, dat is misschien wel zo maar ik wil nu gewoon eens een keer antwoorden. En die gaan ze je echt niet allemaal geven als ze het nog tot seizoen 5 willen rekken.
Hahaha, daar dacht ik ook aan! Als ik de tekstschrijver was geweest had ik ook voor HOBBIT gekozen.quote:Op zondag 6 mei 2007 23:15 schreef Ang3l het volgende:
"You, the munchkin and who else?"
Neeheeee, dombo Sawyer! Niet munchkin. Hij was een HOBBIT!
Ik ook. Ik downloade ze altijd al wel, maar vooral als backup als ik niet thuis was tijdens Lost.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 13:05 schreef Coastertommm het volgende:
Zijn er hier mensen die nu via USA gaan kijken? Ik ga wel downloaden.
Ik kan niet zó lang wachten hoor
Ze gaan door tot 2010. Komen nog 3 seizoenen.quote:Op zondag 6 mei 2007 10:20 schreef Symer het volgende:
Er komt sowieso een seizoen 4. Geruchten gaan dat seizoen 5 het laatste seizoen zal zijn, maar dat wordt volgende week officieel bekend gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |