dat is toch juist goed.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:40 schreef Houniet het volgende:
maar ik rook niet
dus je hebt er last van want de rook komt toch wel is jou kant opquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:51 schreef Houniet het volgende:
maakt mij niet uit of iemand nou gaat roken, als ze maar niet in me gezicht blazen
dus ik moet er geen last van hebben, anders zeg ik het wel
soms wel, maar als ik onderling met vrienden ben zeg ik dat gewoon, en dan letten ze er wel op.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:51 schreef dekkered het volgende:
[..]
dus je hebt er last van want de rook komt toch wel is jou kant op
over het stappen heb ik het ook nietquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:56 schreef Houniet het volgende:
[..]
soms wel, maar als ik onderling met vrienden ben zeg ik dat gewoon, en dan letten ze er wel op.
en als je gaat stappen moet je niet zeiken, dan hoort het er gewoon bij vind ik
ik moet toch op 1 of andere manier men bloeddruk hoog zien te houdenquote:Op zondag 14 januari 2007 00:07 schreef PauloCoelho het volgende:
Ach jongen maak je toch niet zo druk.
Waarom zou je dat willen?quote:Op zondag 14 januari 2007 00:09 schreef dekkered het volgende:
[..]
ik moet toch op 1 of andere manier men bloeddruk hoog zien te houden
hun mogen wel 80 minuten verkloten aan roken maar jij mag niet even 10 minuten extra pauze om even je handen te laten rusten.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:11 schreef marcb1974 het volgende:
Vooral die stank begint me tegen te staan. En collega's die 8 keer per dag minimaal 10 minuten staan te roken maar wel zeuren als ik 5 minuten te laat ben
Daar komt het redelijk op neer ja in hun ogen. Want zij zijn nou eenmaal verslaafd.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:13 schreef dekkered het volgende:
[..]
hun mogen wel 80 minuten verkloten aan roken maar jij mag niet even 10 minuten extra pauze om even je handen te laten rusten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |