Welke tas?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:22 schreef CherryLips het volgende:
Oja, als je op Valentijnsdag via de mailroder voor 50 euro iets bestelt, krijg je de Lush tas erbij.
De tas die je ook krijgt als je 20 stempels hebt gespaard in de winkel, een grote zwarte shopper met het Lush logo erop.quote:
Hm. Zo'n fan ben ik ook niet meer. Ik loop ook niet buiten met m'n Lush shirt.quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De tas die je ook krijgt als je 20 stempels hebt gespaard in de winkel, een grote zwarte shopper met het Lush logo erop.
ik vind het maar een stomme tas. gewoon een veredeld reclame tasje. ik zou er niet me lopen, eigenlijk. en er al helemaal niet voor sparen. maarjaaquote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:22 schreef CherryLips het volgende:
Oja, als je op Valentijnsdag via de mailroder voor 50 euro iets bestelt, krijg je de Lush tas erbij.
20? Er kunnen toch maar 8 of 10 stempels oid op die kaart?quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De tas die je ook krijgt als je 20 stempels hebt gespaard in de winkel, een grote zwarte shopper met het Lush logo erop.
Ik zou begonnen zijn met weer wasverzachter gebruiken, dat is wat goedkoper om te testen of je van je allergie afbent (en volgens mij verdwijnen allergien niet echt zomaar, helaas)quote:Op dinsdag 13 februari 2007 17:18 schreef ymme het volgende:
Ik heb ook maar weer eens wat besteld.
Ik hoop diep van binnen dat mijn huidallergie niet van de Lush kwam.
Ik moest stoppen met mijn verzorgingsproducten, en met wasverzachters etc.....
Dus nu ga ik rustig aan Lush weer eens proberen.
Het volgende is besteld:
Aquamarina
I Should Coco
Coolaulin
Rock Star
Ma Bar
Ik ben benieuwd....
oja, 10 x 20euro was t, niet andersomquote:Op woensdag 14 februari 2007 00:26 schreef lienelien het volgende:
[..]
20? Er kunnen toch maar 8 of 10 stempels oid op die kaart?
Sterker nog, meestal blijft een allergie. Het kan soms lijken of het weer gaat maar vaak komen de symptomen al snel weer terug helaas.quote:Op woensdag 14 februari 2007 09:37 schreef Troel het volgende:
[..]
Ik zou begonnen zijn met weer wasverzachter gebruiken, dat is wat goedkoper om te testen of je van je allergie afbent (en volgens mij verdwijnen allergien niet echt zomaar, helaas)
De jeuk die ik toen had blijft weg.quote:Op donderdag 22 februari 2007 21:47 schreef Troel het volgende:
En hoe is het met je allergie? Is het inderdaad weg? Of begint het al te jeuken?
Zijn ze er dan waarschijnlijk morgen allebei? Ik was vandaag voorbij de Lush gewandeld, maar ben niet naar binnen geweest, dus ik heb niet kunnen kijken. Ik wil ze dolgraag proberen!quote:Op maandag 26 februari 2007 16:46 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Daarvoor in de plaats komen in ieder geval twee nieuwe bruisballen:
Sugar Rush (hopelijk vanaf 27 feb, in de winkel)
Butterfly Ball Ballistic
Ga er dan maar vanuit dat het donderdag verstuurd wordt, als het verse masker nu nog bij je binnen moet komen is ie al een week oud en da's niet de bedoeling volgens mij.quote:Op maandag 26 februari 2007 17:04 schreef teigan het volgende:
ben benieuwd waar ze naar ruiken..
Ik heb vorige week dinsdag besteld, en wacht nu in spanning af, er zat nll. een vers maskertje bij, en ikw eet dus neit of het donderdag al verstuurt is, of dat het pas aankomende donderdag verstuurt wordt..
Ik denk het wel! Woensdagavond moet ik werken (1 keer per maand stock-take oftewel: balans) en dan zal ik verslag uitbrengen van de al dan niet aanwezige nieuwe bruisballen!quote:Op maandag 26 februari 2007 18:36 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Zijn ze er dan waarschijnlijk morgen allebei? Ik was vandaag voorbij de Lush gewandeld, maar ben niet naar binnen geweest, dus ik heb niet kunnen kijken. Ik wil ze dolgraag proberen!
cool! ik ben straks toch in de buurt, dus ik wip zowiezo even binnen. kan ik ook ff checken!quote:Op maandag 26 februari 2007 23:16 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Ik denk het wel! Woensdagavond moet ik werken (1 keer per maand stock-take oftewel: balans) en dan zal ik verslag uitbrengen van de al dan niet aanwezige nieuwe bruisballen!
Okay, de delivery komt altijd op dinsdagochtend.quote:Op dinsdag 27 februari 2007 07:25 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
cool! ik ben straks toch in de buurt, dus ik wip zowiezo even binnen. kan ik ook ff checken!
kben niet meer langsgeweestquote:Op dinsdag 27 februari 2007 09:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Okay, de delivery komt altijd op dinsdagochtend.
Spannend!
Mabar is wel heerlijk hequote:
Vervelend, die vertragingen!quote:Op dinsdag 27 februari 2007 13:49 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
kben niet meer langsgeweestde trein had vette vertraging door een aanrijding...
inderdaad, dan donderdag maar. heb ik ook meteen meer kans dat ze er al zijnquote:Op woensdag 28 februari 2007 09:08 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Vervelend, die vertragingen!
Donderdag moet ik in de Leidse werken van 12.30 - 21.30 uur, kom je even hoi zeggen?quote:Op woensdag 28 februari 2007 10:28 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
inderdaad, dan donderdag maar. heb ik ook meteen meer kans dat ze er al zijn![]()
kga naar Den Bosch, daar is ook mijn schoolquote:Op woensdag 28 februari 2007 10:37 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Donderdag moet ik in de Leidse werken van 12.30 - 21.30 uur, kom je even hoi zeggen?
Oeps!quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:10 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
kga naar Den Bosch, daar is ook mijn schoolmaar als k nog eens in Amsterdam ben kom k een keertje hoi zeggen
Lijkt me echt onacceptabel. Op de site van Lush zelf staat "Onze verse maskers komen binnen op donderdag. De levertijd van je bestelling kan daarom wat langer zijn". Omdat ze dus zo vers mogelijk worden verzonden. Een masker dat vandaag bezorgd is is dus een week oud, dus is al een van je drie a vier weken op. Ik zou er even over mailen.quote:Op woensdag 28 februari 2007 11:05 schreef teigan het volgende:
zo, mijn pakketje is binnen...
dus het "verse" maskertje is dan inderdaad al bijna een week oud miss_d. Die zijn toch een maand houdbaar?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |