abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_45868932
Ja, ik had met dat mailtje wel wat nieuwe producten verwacht, maar nee hoor. Maar wat zien ik??? KANS op een Lovestack als je origineel bent én minimaal voor 75 euro bestelt. Wáárom die voorwaarde eraan? Ik zie het nut ervan niet in, behalve geldtrekkerij. Nee, dat staat me steeds meer tegen van Lush.
Back in business.
pi_45869097
Ja idd, vanaf ¤75 zeg, halleluja .
Tap tap tap
pi_45877245
zijn er eigenlijk nog meer LUSH producten die net zo ruiken als Pop in the Bath? die is zo magisch

en wat ruikt er allemaal naar American Cream, behalve Flosty Gritter?
  † In Memoriam † donderdag 1 februari 2007 @ 11:35:35 #204
43556 miss_dynastie
pi_45877326
Shirley, zoiets had ik ook. Bij Lush UK krijg je op Valentijnsdag een die nieuwe gift cadeau, da's tenminste iets, maar kans op een ding van 15 euro als je voor 75 euro bestelt? Neuh, niet echt aantrekkelijk.
pi_45881665
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 11:31 schreef snowqueen911 het volgende:
zijn er eigenlijk nog meer LUSH producten die net zo ruiken als Pop in the Bath? die is zo magisch

en wat ruikt er allemaal naar American Cream, behalve Flosty Gritter?
De geur van The Olive Branch is hetzelfde als Pop in the Bath!
Billie Holiday is Lady Day!
  donderdag 1 februari 2007 @ 18:49:38 #206
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_45891424
ik kwam er vandaag achter dat tramp ontzettend goed samengaat met mijn mintshampoo
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_45897914
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

ooooow
pi_45897955
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 14:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Ojee . Ik had er één gekocht voor m'n nicht, krijg nu sterk de neiging om 'm zelf te houden .
Tap tap tap
pi_45903453
quote:
Op woensdag 31 januari 2007 20:24 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

ooops sorry overheen gelezen

heb niks gezegd
Nou, ik heb geroken. Het lijkt wel op elkaar, maar de lavendel ruik je in Absolution toch vrij duidelijk, hoor!
pi_45904045
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 22:23 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Een massagebar met lavendel vanille geur de geur van oma's toiletverfrisser
Sanity is (not) statistical
pi_45904197
Ik ben vandaag in de Kalverstraat geweest (ik kom altijd liever daar trouwens en heb nooit last van opdringerig personeel, dat vind ik dan juist meer aan de Leidse. maar ik zeg het ook gewoon als ik er geen zin in heb) en heb me weer uitgeleefd. Bijna alleen bare necessities gehaald, shampoo, conditioner en dagcrème voor mezelf en m'n vriend. Toch ruim 90 euro kwijt *schaam* maar ik kreeg wel een proefje Herbalism, twee keer Bling Crossby en twee keer Christingly gratis. En vier stempels. Yay.
Sanity is (not) statistical
pi_45904368
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 00:07 schreef Maeghan het volgende:

[..]
lekkah .
Tap tap tap
pi_45909858
quote:
Op donderdag 1 februari 2007 23:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

Nou, ik heb geroken. Het lijkt wel op elkaar, maar de lavendel ruik je in Absolution toch vrij duidelijk, hoor!
hmm dat is jammer. en hij ging eruit he? maar in de leidsestraat hadden ze hem nog wel? Want ik ga woensdag naar de VIP avond dusseh
pi_45928588
quote:
Op vrijdag 2 februari 2007 10:33 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

hmm dat is jammer. en hij ging eruit he? maar in de leidsestraat hadden ze hem nog wel? Want ik ga woensdag naar de VIP avond dusseh
Sla je slag, a.s. woensdag
pi_45929112
Ik zit net 'beter in bed' te kijken, wordt die man meegesleurd naar de Lush om zijn vrouw te verwennen!!!
My kingdom for a kiss upon his shoulder...
pi_45929365
[quote]Op vrijdag 2 februari 2007 22:47 schreef Sade het volgende:
Ik zit net 'beter in bed' te kijken, wordt die man meegesleurd naar de Lush om zijn vrouw te verwennen!!!
[/quote

Waaah! Echt?
Ik heb dit programma maar geskipt, welke Lush was het?
pi_45932453
Quote van een dame hier in mijn hostel in sydney "Je ruikt naar Hawai"

Ik heb Seanik en Collaulin mee namelijk
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_45933354
Ik heb vandaag ineens een paar vetbultjes gekregen, zomaar, op m'n armen en handen . Hoop niet dat het door Lush komt, heb vandaag niks raars of nieuws gebruikt of zo . Ook niet wat betreft andere produkten.
Tap tap tap
  zaterdag 3 februari 2007 @ 14:22:03 #219
141482 Q.
JurassiQ
pi_45941610
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 00:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vandaag ineens een paar vetbultjes gekregen, zomaar, op m'n armen en handen . Hoop niet dat het door Lush komt, heb vandaag niks raars of nieuws gebruikt of zo . Ook niet wat betreft andere produkten.
Je bent allergisch voor mij.
For great justice!
pi_45941884
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 14:22 schreef Q. het volgende:

[..]

Je bent allergisch voor mij.
Dat zal het zijn.
Ew.
Tap tap tap
pi_46015373
quote:
Op zaterdag 3 februari 2007 00:53 schreef CherryLips het volgende:
Oh, wat naar!
Heb je er nog steeds last van?
pi_46019958
Nee, ze zijn nu ineens allemaal weg. Gelukkig.
Tap tap tap
  maandag 5 februari 2007 @ 20:57:26 #223
2735 Aarti
ik kan best aardig zijn hoor
pi_46020398
ik ben bezig mn voorraad op te maken voor alles bederft
mn SFTS stinkt als een beest
You've never felt pain until you've walked in a dancer's shoes
pi_46030011
Aapt de Sabon de Lush na ofzo? Ik zag ineens dat er nu ook een in de Leidsestraat zit
Stomme bellenblaasmachine
  dinsdag 6 februari 2007 @ 14:51:16 #225
101884 PeRi
Allons-y!
pi_46040604
Ik was vorig weekend in London, maar heb geen enkele Lush gezien .
Whatever I want.
pi_46042418
Hoi, ik zag toevallig dit topic voorbij komen.
Nu komt dit goed van pas aangezien ik voor school bezig ben met het bedrijf Lush.
Ik heb dan ook een paar vragen, welke jullie misschien wel weten.

Als dit hier niet thuishoort hoor ik dat graag!

De vragen zijn de volgende;
1. Formuleren visie, missie en centrale winkelconcept van Lush?
2. Wat voor een soort producten verkoopt Lush?
3. Welke marketingcommunicatie-instrumenten zet Lush in?
4. Of er wel/geen sprake is van geïntegreerde wijze van communiceren?
5. Waarin de communicatie verschilt van de concurrenten?

Alvast bedankt voor de moeite!
Toon moed!
  dinsdag 6 februari 2007 @ 15:47:12 #227
101884 PeRi
Allons-y!
pi_46042461
Is het niet handiger Lush een mailtje te sturen?
Whatever I want.
pi_46042588
ja, nou, nogal
  † In Memoriam † dinsdag 6 februari 2007 @ 15:54:13 #229
43556 miss_dynastie
pi_46042721
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 15:45 schreef Qlubtempo het volgende:
Als dit hier niet thuishoort hoor ik dat graag!
Ik kan me vergissen hoor, maar op mij komt dit over als 'wie van jullie wil mijn huiswerk even doen?'. Snuffel eerst eens rond op www.lush.nl en je weet al wat voor soort producten ze verkopen, me dunkt.
pi_46042813
Ik kende het hele merk niet en zag dit topic voorbij komen, niet zo heel gek dat ik het even vraag toch?

Tevens staat er in mijn post dat wanneer dit hier niet thuishoort ik dat graag hoor, het is dus geen verzoek om mijn "huiswerk" te maken

Maargoed, ik ga gelijk even op de site kijken!
Toon moed!
pi_46043233
@ Qlubtempo:

Op de website staat als het goed is het antwoord op vraag 1 en 2.
Vraag 3 zou je even over moeten mailen, maar misschien dat je het zo op het eerste gezicht op de website al ziet, afhankelijk van het niveau van je opdracht.
Vraag 4 kun je op de website vinden, hier is namelijk een onlineshop, als je het hele winkelconcept onder handen wil nemen (zoals ik lees in vraag 1) zou ik even langs gaan in de winkel (als potentiele koper) of een afspraak maken met het management (telefoonnummers per filiaal staat onder het kopje ' winkels')
Bij vraag 5 zou je kunnen denken aan concurrenten als: The Body Shop (daar zou best een leuk onderzoeksresultaat uit kunnen komen), Sabon, L'Occitane (alweer een beetje anders) of misschien zelfs Soap Story.

Succes met je onderzoek en ik ben best benieuwd naar het resultaat!

[ Bericht 1% gewijzigd door Sweetsixteen16 op 06-02-2007 16:10:04 (toevoeging) ]
pi_46043270
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 02:20 schreef lienelien het volgende:
Aapt de Sabon de Lush na ofzo? Ik zag ineens dat er nu ook een in de Leidsestraat zit
Stomme bellenblaasmachine
De zeepstraten
  Moderator dinsdag 6 februari 2007 @ 19:57:14 #233
155227 crew  Guppy
dus
pi_46051107
quote:
Op dinsdag 6 februari 2007 15:56 schreef Qlubtempo het volgende:
Maargoed, ik ga gelijk even op de site kijken!
op de site staat heel veel, dus je kan je lol op
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
pi_46090803
ben net terug van de vip avond. fijne goodiebags!
pi_46090849
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 23:48 schreef snowqueen911 het volgende:
Zijn de RRS 'en nog fatsoenlijk aangekomen trouwens?
Tap tap tap
pi_46113155
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 23:49 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Zijn de RRS 'en nog fatsoenlijk aangekomen trouwens?
ow haha had ik je niet ge pb-t? ik heb ze dinsdag binnen gekregen! zijn OK hoor! lekkere flinke voorraad. en mssn ruil ik de helft nog met iemand, want het is nog aardig veel haha. bedankt! bevalt de godiva?
pi_46113853
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 17:54 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

ow haha had ik je niet ge pb-t? ik heb ze dinsdag binnen gekregen! zijn OK hoor! lekkere flinke voorraad. en mssn ruil ik de helft nog met iemand, want het is nog aardig veel haha. bedankt! bevalt de godiva?
Ja, ik vind hem erg lekker, alleen was iemand erop gaan staan ofzo want er was een stukje van geplet en verkruimeld . Ik heb met de kruimels nog twee keer m'n haar kunnen wassen. Maar hij ruikt echt ontzettend lekker .
En toen ik de RRS'en had gesneden zat ik de hele middag nog aan m'n vingers te snuffelen . Er waren een paar stukjes afgebrokkeld, denk dat er al een scheurtje in zat, maar die had ik apart in een zakje gedaan. Maar dat spul is zo kwetsbaar!
Tap tap tap
  † In Memoriam † donderdag 8 februari 2007 @ 18:27:33 #238
43556 miss_dynastie
pi_46114017
quote:
Op woensdag 7 februari 2007 23:48 schreef snowqueen911 het volgende:
Vertel??
pi_46116536
Vind het jammer dat Lush geen leave-in conditioner heeft. Gewone conditioner maakt mijn haar zo slap...
pi_46116915
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ja, ik vind hem erg lekker, alleen was iemand erop gaan staan ofzo want er was een stukje van geplet en verkruimeld . Ik heb met de kruimels nog twee keer m'n haar kunnen wassen. Maar hij ruikt echt ontzettend lekker .
En toen ik de RRS'en had gesneden zat ik de hele middag nog aan m'n vingers te snuffelen . Er waren een paar stukjes afgebrokkeld, denk dat er al een scheurtje in zat, maar die had ik apart in een zakje gedaan. Maar dat spul is zo kwetsbaar!
bij de post? of bij jou thuis?

iig ik ben blij dat je hem lekker vind ruiken, ik vind die jasmijngeur zooooooo bleeeeeegh.
pi_46116958
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 18:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Vertel??
iedereen had een stukje zeep (denk ongeveer 40 gram) snowcake OF angels delight
verder zat er in elke bag een its a pleasure treasure (niet mijn ding, dus als iemand ruilen/overkopen wil?) en er zat een milky bar bbs in. fijn, want die wilde ik al een keer proberen (schijnt naar kokos te ruiken als hij schuimt?)
pi_46120660
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 19:44 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

bij de post? of bij jou thuis?

iig ik ben blij dat je hem lekker vind ruiken, ik vind die jasmijngeur zooooooo bleeeeeegh.
In de post. Ongeveer 1/3e was ingedeukt en toen ik het plastic eraf haalfde brokkelde dat zo af, maar ik heb het vochtig gemaakt en van die kruimels een bolletje gemaakt en dat gebruikt .
Maar ik vind het een blijvertje .
Tap tap tap
pi_46120703
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 19:46 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

verder zat er in elke bag een its a pleasure treasure (niet mijn ding, dus als iemand ruilen/overkopen wil?) en er zat een milky bar bbs in. fijn, want die wilde ik al een keer proberen (schijnt naar kokos te ruiken als hij schuimt?)
Zo, dat is een aardig flinke goodiebag .
Was ik nou ook maar gegaan .
Tap tap tap
pi_46124115
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 21:34 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Zo, dat is een aardig flinke goodiebag .
Was ik nou ook maar gegaan .
stomme ptt

denken ze dat als ergens bubbeltjesplastic omheen zit, ze er maar mee kunnen smijten

pi_46124221
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 22:56 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

stomme ptt

denken ze dat als ergens bubbeltjesplastic omheen zit, ze er maar mee kunnen smijten

Daarom vroeg ik me af of die RRS'en een beetje fatsoenlijk aangekomen waren...
Tap tap tap
pi_46124882
quote:
Op dinsdag 30 januari 2007 19:51 schreef lienelien het volgende:

[..]

En wil je die soms kwijt?
Ik ga het morgen echt op de post doen, sorry voor de vertraging, maar ik wilde wat bubbel dingen hebben ter bescherming, en dat is dus in dit dorp niet te krijgen.

Maar morgen word het verstuurd, en nogmaals mijn excusus
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_46134275
De actie van valentijn duurde tot de 7e dus ben benieuwd naar de volgende actie!
Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
  † In Memoriam † vrijdag 9 februari 2007 @ 13:37:27 #248
43556 miss_dynastie
pi_46137625
quote:
Op donderdag 8 februari 2007 19:46 schreef snowqueen911 het volgende:

[..]

Bedoel je hot milk? Leuke bag wel
pi_46263971
Ik heb ook maar weer eens wat besteld.
Ik hoop diep van binnen dat mijn huidallergie niet van de Lush kwam.
Ik moest stoppen met mijn verzorgingsproducten, en met wasverzachters etc.....

Dus nu ga ik rustig aan Lush weer eens proberen.

Het volgende is besteld:

Aquamarina
I Should Coco
Coolaulin
Rock Star
Ma Bar

Ik ben benieuwd....
pi_46264063
Van het officiële forum:
quote:
Wist jij dat de huid in je gezicht er ongeveer 28 dagen over doet om zich helemaal te vernieuwen? Als je er dus in de lente fris, fruitig en stralend uit wilt zien, is het hoog tijd om te beginnen met het drie stappen plan om je huid optimaal te verzorgen. Natuurlijk gebruikt Lush hierbij zo min mogelijk synthetische ingrediënten. We geven je huid al het goede van verse groenten, veel fruit en de beste etherische oliën. Kies de producten die het best bij jouw huidtype passen, begin vandaag en kijk over een maandje in de spiegel voor het volledige resultaat (natuurlijk zie je de eerste tekenen van verbetering al eerder).

Een perzikvelletje kun je wel vergeten als je niet twee maal per dag reinigt. Ieder etmaal kleeft er weer een mengsel van talg, dode huidcellen, stof, zout en make-up aan je gezicht. Doe je daar niets aan, krijg je al snel een dof, lusteloos en onzuivere huid. Voor stralende wangen en een frisse teint maak je je gezicht twee keer per dag goed schoon. Lekkere Lushreinigers zijn bijvoorbeeld Angels on Bare Skin, Herbalism, Aqua Marina, Baby Face of Fresh Farmacy.

Verfris je huid tijdens stap 2 lekker met een toner. Dit zorgt ervoor dat de laatste restjes vuil verdwijnen en je poriën goed sluiten. De Lushtoners, Tea Tree Water, Breath of Fresh Air en Eau Roma Water, hebben allemaal een handige verstuiver en zijn daarom ook erg geschikt om je tussentijds op te frissen.

De laatste stap die dagelijks twee maal herhaald kan worden is het gebruik van een vochtregulerende crème. Dit legt een beschermende laag op je huid, en verzorgt gedurende dag en nacht. Het verschil tussen een dag- en nachtcrème zit ‘m in de volheid van een crème. Nachtcrèmes bevatten vaak meer voedende ingrediënten, die je huid ondersteunen zich te herstellen. Lush heeft een breed assortiment aan gezichtscrèmes voor ieder huidtype. De rijkere crèmes, zoals bijvoorbeeld Almond Kisses of Skin Shangri La, zijn geschikt als dagcrème , maar ook zeker als nachtcrème. Kies je favoriet en smeren maar!

Het Lush Mailorder Team heeft een heel leuke aanbieding voor je! Koop een toner, gezichtscrème en een vers gezichtsmasker in de onlineshop en we doen er een gratis testverpakking (50g) van je favoriete reiniger voor je bij! (de actie loopt van 15 – 28 februari)
Tap tap tap
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')