De geur van The Olive Branch is hetzelfde als Pop in the Bath!quote:Op donderdag 1 februari 2007 11:31 schreef snowqueen911 het volgende:
zijn er eigenlijk nog meer LUSH producten die net zo ruiken als Pop in the Bath?die is zo magisch
en wat ruikt er allemaal naar American Cream, behalve Flosty Gritter?
ooooowquote:Op donderdag 1 februari 2007 14:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
De geur van The Olive Branch is hetzelfde als Pop in the Bath!
Ojeequote:Op donderdag 1 februari 2007 14:05 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
De geur van The Olive Branch is hetzelfde als Pop in the Bath!
Nou, ik heb geroken. Het lijkt wel op elkaar, maar de lavendel ruik je in Absolution toch vrij duidelijk, hoor!quote:Op woensdag 31 januari 2007 20:24 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
ooops sorry overheen gelezen
heb niks gezegd![]()
quote:Op dinsdag 30 januari 2007 22:23 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Een massagebar met lavendel vanille geurde geur van oma's toiletverfrisser
hmm dat is jammer. en hij ging eruit he? maar in de leidsestraat hadden ze hem nog wel? Want ik ga woensdag naar de VIP avond dussehquote:Op donderdag 1 februari 2007 23:49 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Nou, ik heb geroken. Het lijkt wel op elkaar, maar de lavendel ruik je in Absolution toch vrij duidelijk, hoor!
Sla je slag, a.s. woensdagquote:Op vrijdag 2 februari 2007 10:33 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
hmm dat is jammer. en hij ging eruit he? maar in de leidsestraat hadden ze hem nog wel? Want ik ga woensdag naar de VIP avond dusseh
Je bent allergisch voor mij.quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vandaag ineens een paar vetbultjes gekregen, zomaar, op m'n armen en handen. Hoop niet dat het door Lush komt, heb vandaag niks raars of nieuws gebruikt of zo
. Ook niet wat betreft andere produkten.
Oh, wat naar!quote:Op zaterdag 3 februari 2007 00:53 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb vandaag ineens een paar vetbultjes gekregen, zomaar, op m'n armen en handen. Hoop niet dat het door Lush komt, heb vandaag niks raars of nieuws gebruikt of zo
. Ook niet wat betreft andere produkten.
Ik kan me vergissen hoor, maar op mij komt dit over als 'wie van jullie wil mijn huiswerk even doen?'. Snuffel eerst eens rond op www.lush.nl en je weet al wat voor soort producten ze verkopen, me dunkt.quote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:45 schreef Qlubtempo het volgende:
Als dit hier niet thuishoort hoor ik dat graag!
De zeepstratenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 02:20 schreef lienelien het volgende:
Aapt de Sabon de Lush na ofzo? Ik zag ineens dat er nu ook een in de Leidsestraat zit![]()
Stomme bellenblaasmachine![]()
![]()
op de site staat heel veel, dus je kan je lol opquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:56 schreef Qlubtempo het volgende:
Maargoed, ik ga gelijk even op de site kijken!
Zijn de RRS 'en nog fatsoenlijk aangekomen trouwens?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:48 schreef snowqueen911 het volgende:
ben net terug van de vip avond. fijne goodiebags!
ow haha had ik je niet ge pb-t? ik heb ze dinsdag binnen gekregen! zijn OK hoor! lekkere flinke voorraad. en mssn ruil ik de helft nog met iemand, want het is nog aardig veel haha. bedankt! bevalt de godiva?quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zijn de RRS 'en nog fatsoenlijk aangekomen trouwens?
Ja, ik vind hem erg lekker, alleen was iemand erop gaan staan ofzo want er was een stukje van geplet en verkruimeldquote:Op donderdag 8 februari 2007 17:54 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
ow haha had ik je niet ge pb-t? ik heb ze dinsdag binnen gekregen! zijn OK hoor! lekkere flinke voorraad. en mssn ruil ik de helft nog met iemand, want het is nog aardig veel haha. bedankt! bevalt de godiva?
Vertel??quote:Op woensdag 7 februari 2007 23:48 schreef snowqueen911 het volgende:
ben net terug van de vip avond. fijne goodiebags!
bij de post? of bij jou thuis?quote:Op donderdag 8 februari 2007 18:20 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, ik vind hem erg lekker, alleen was iemand erop gaan staan ofzo want er was een stukje van geplet en verkruimeld. Ik heb met de kruimels nog twee keer m'n haar kunnen wassen. Maar hij ruikt echt ontzettend lekker
.
En toen ik de RRS'en had gesneden zat ik de hele middag nog aan m'n vingers te snuffelen. Er waren een paar stukjes afgebrokkeld, denk dat er al een scheurtje in zat, maar die had ik apart in een zakje gedaan. Maar dat spul is zo kwetsbaar!
iedereen had een stukje zeep (denk ongeveer 40 gram) snowcake OF angels delightquote:
In de post. Ongeveer 1/3e was ingedeukt en toen ik het plastic eraf haalfde brokkelde dat zo af, maar ik heb het vochtig gemaakt en van die kruimels een bolletje gemaakt en dat gebruiktquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:44 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
bij de post? of bij jou thuis?
iig ik ben blij dat je hem lekker vind ruiken, ik vind die jasmijngeur zooooooo bleeeeeegh.
Zo, dat is een aardig flinke goodiebagquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:46 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
iedereen had een stukje zeep (denk ongeveer 40 gram) snowcake OF angels delight
verder zat er in elke bag een its a pleasure treasure (niet mijn ding, dus als iemand ruilen/overkopen wil?) en er zat een milky bar bbs in. fijn, want die wilde ik al een keer proberen (schijnt naar kokos te ruiken als hij schuimt?)
stomme pttquote:Op donderdag 8 februari 2007 21:34 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo, dat is een aardig flinke goodiebag.
Was ik nou ook maar gegaan.
Daarom vroeg ik me af of die RRS'en een beetje fatsoenlijk aangekomen waren...quote:Op donderdag 8 februari 2007 22:56 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
stomme ptt
denken ze dat als ergens bubbeltjesplastic omheen zit, ze er maar mee kunnen smijten
![]()
Ik ga het morgen echt op de post doen, sorry voor de vertraging, maar ik wilde wat bubbel dingen hebben ter bescherming, en dat is dus in dit dorp niet te krijgen.quote:
Bedoel je hot milk? Leuke bag welquote:Op donderdag 8 februari 2007 19:46 schreef snowqueen911 het volgende:
[..]
iedereen had een stukje zeep (denk ongeveer 40 gram) snowcake OF angels delight
verder zat er in elke bag een its a pleasure treasure (niet mijn ding, dus als iemand ruilen/overkopen wil?) en er zat een milky bar bbs in. fijn, want die wilde ik al een keer proberen (schijnt naar kokos te ruiken als hij schuimt?)
quote:Wist jij dat de huid in je gezicht er ongeveer 28 dagen over doet om zich helemaal te vernieuwen? Als je er dus in de lente fris, fruitig en stralend uit wilt zien, is het hoog tijd om te beginnen met het drie stappen plan om je huid optimaal te verzorgen. Natuurlijk gebruikt Lush hierbij zo min mogelijk synthetische ingrediënten. We geven je huid al het goede van verse groenten, veel fruit en de beste etherische oliën. Kies de producten die het best bij jouw huidtype passen, begin vandaag en kijk over een maandje in de spiegel voor het volledige resultaat (natuurlijk zie je de eerste tekenen van verbetering al eerder).
Een perzikvelletje kun je wel vergeten als je niet twee maal per dag reinigt. Ieder etmaal kleeft er weer een mengsel van talg, dode huidcellen, stof, zout en make-up aan je gezicht. Doe je daar niets aan, krijg je al snel een dof, lusteloos en onzuivere huid. Voor stralende wangen en een frisse teint maak je je gezicht twee keer per dag goed schoon. Lekkere Lushreinigers zijn bijvoorbeeld Angels on Bare Skin, Herbalism, Aqua Marina, Baby Face of Fresh Farmacy.
Verfris je huid tijdens stap 2 lekker met een toner. Dit zorgt ervoor dat de laatste restjes vuil verdwijnen en je poriën goed sluiten. De Lushtoners, Tea Tree Water, Breath of Fresh Air en Eau Roma Water, hebben allemaal een handige verstuiver en zijn daarom ook erg geschikt om je tussentijds op te frissen.
De laatste stap die dagelijks twee maal herhaald kan worden is het gebruik van een vochtregulerende crème. Dit legt een beschermende laag op je huid, en verzorgt gedurende dag en nacht. Het verschil tussen een dag- en nachtcrème zit ‘m in de volheid van een crème. Nachtcrèmes bevatten vaak meer voedende ingrediënten, die je huid ondersteunen zich te herstellen. Lush heeft een breed assortiment aan gezichtscrèmes voor ieder huidtype. De rijkere crèmes, zoals bijvoorbeeld Almond Kisses of Skin Shangri La, zijn geschikt als dagcrème , maar ook zeker als nachtcrème. Kies je favoriet en smeren maar!
Het Lush Mailorder Team heeft een heel leuke aanbieding voor je! Koop een toner, gezichtscrème en een vers gezichtsmasker in de onlineshop en we doen er een gratis testverpakking (50g) van je favoriete reiniger voor je bij! (de actie loopt van 15 – 28 februari)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |