Hihihiquote:
quote:Op donderdag 25 januari 2007 13:45 schreef Ripley het volgende:
Ik hebvoor mijn verjaardag op mijn werk een tas met proefjes, happy soap en een paarsige bruisbal gekregen en 30 euro aan lushbonnen
quote:
Er zijn nog maar een paar stukjes, Bob!!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:55 schreef Bob. het volgende:
Leuk doosje!
En een vraag: de kerstzepen, zijn die allemaal nog te krijgen in de winkel? Want ik (ja, erg schandalig.) heb de Bob zeep nog niet eens!
De diep roze is Comforterquote:Op donderdag 25 januari 2007 17:40 schreef snowqueen911 het volgende:
heb 2 proefjes gekregen van pop in the bath bbs en comforterruiken allebei jummie
maarehm.. er staat niet bij welke welke is
1tje is fuchsia (dieper) roze en 1tje babyroze
wie helpt> wat is wat?
Heel erg rozig is deze!quote:Op donderdag 25 januari 2007 17:47 schreef CherryLips het volgende:
Al ben ik ook wel benieuwd naar Amandopondo trouwens.
Coconut heb ik ook eindelijk gekocht! Hij ruikt zoooo lekker!!quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:02 schreef Shirley het volgende:
Jaaaa....ik heb weer eens een nieuwe bestelling gedaan!
Coconut Deodorant Powder ( nooit eerder gebruikt)
2x Ambrosia 250g ( voor paps én een collega van hem!)
I Love Juicy 100g (nooit eerder gebruikt)
Coolaulin 100g (nooit eerder gebruikt)
Rehab 100g (nooit eerder gebruikt)
American Cream 500g
Happy Soap (gratis)
Ik ben op zoek naar een nieuwe shampoo aangezien ik altijd met Snowfairy waste, en die nu helemaal op is. Vandaar dat ik I love Juicy en Rehab wil proberen. Iemand ervaring ermee?
Coolcaulin was ik nieuwsgierig naar omdat ie echt voor mijn haartype geschikt is, maar denk dat ie niet aan mijn favoriet American Cream kan tippen. En de coconut deopoeder lijkt me gewoon erg lekker.
Soms is mijn haar wat vettig, en beschadigd is het zeker door het vele keren verven.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 13:14 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
Coconut heb ik ook eindelijk gekocht! Hij ruikt zoooo lekker!!
(Ik gebruikte eerst altijd Dove..maar nu is ie eindelijk op!)
I love Juicy is meer voor vettig haar, dus heel goed voor mij, ik gebruik hem best vaak, hij ruikt lekker fruitig!
Rehab is voor beschadigd haar. En de twee conditiioners zijn best zwaar.
Wat voor een haartype heb je?
Ach prijzig.. ik vind die zeep en shampoo langer meegaan dan producten van andere merken.quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:29 schreef Guppyfriend het volgende:
het meeste (haast alles) heb ik van Etos zelf, dat is ook niet op dieren getest, en Lush is nu eenmaal best prijzig. maar als ik me mezelf eens lekker wil verwennen, haal ik iets bij Lush, hmmm!
Is dat zo?quote:Op vrijdag 26 januari 2007 21:29 schreef Guppyfriend het volgende:
het meeste (haast alles) heb ik van Etos zelf, dat is ook niet op dieren getest,
quote:Op zaterdag 27 januari 2007 22:43 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Is dat zo?
Bron: http://www.cosmeticagids.nl/client/2/default.asp?websiteid=2&contentid=90&soort=merk&merk=48quote:Etos Eigen Merk
Alle producten van dit merk zijn vegetarisch.
Niet alleen de producent, ook alle leveranciers van de ingrediënten hebben schriftelijke verklaringen kunnen leveren dat de ingrediënten van dit merk proefdiervrij zijn.
NAW:
Naam: ETOS B.V.
Telefoon: 0756 - 59 91 11
quote:Als een merk niet in de gids staat, zijn er twee mogelijkheden. Het merk heeft het zich niet door Proefdiervrij laten controleren, of het merk is wél gecontroleerd en niet goedgekeurd.
Ik vertrouw Lush wel, die kunnen het niet maken om wereldwijd te verkondigen dat ze proefdiervrij zijn, terwijl ze dat niet zijn. Dat zouden ze wel heel erg door de mand vallen.quote:Op zondag 28 januari 2007 11:17 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Ik zie Lush nergens staan...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |