Nouja, als je nog een donateur voor je Mud Flats zoektquote:
Niemand?quote:Op zondag 21 januari 2007 12:46 schreef -Marjo- het volgende:
Iemand interesse in een potje Skin Drink?
Ik heb 'm 1 keer gebruikt maar vond 'm stinken...
Ik neem het in overwegingquote:Op zondag 21 januari 2007 13:23 schreef Vava het volgende:
[..]
Nouja, als je nog een donateur voor je Mud Flats zoekt![]()
En met donateur bedoelde ik natuurlijk adoptiemoederquote:Op zondag 21 januari 2007 16:17 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik neem het in overweging.
Normaal zou ik J. 'm laten gebruiken want die vindt 'm wel lekker, maar uit de praktijk bleek dat ik J. daarna vond stinken.
Geen optimale oplossing dus.
dat is zeker een gezichtscreme, he?quote:
Die is leuk!quote:Op maandag 22 januari 2007 22:33 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
Yipeeee!!!
Op de Engelse site staat de bodybutter tin, het verbaast me niks als deze binnenkort ook naar Nederland komt!!
[afbeelding]
In de Leidsestraat ligt er denk ik nog 1 rondje van Bobsoap, maar dat kan natuurlijk ook al weer helemaal weg zijn, de laatste keer dat ik daar moest werken was zaterdag.quote:Op dinsdag 23 januari 2007 15:55 schreef Bob. het volgende:
Leuk doosje!
En een vraag: de kerstzepen, zijn die allemaal nog te krijgen in de winkel? Want ik (ja, erg schandalig.) heb de Bob zeep nog niet eens!
koop dan een lekkere bruisbal of iets anders en vier dat je heel blij bent met jezelf. las een lekkere verwendag in voor het geld wat je anders aan Valentijn zou uitgeven!quote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:31 schreef sararaats het volgende:
ik vier geen Valentijn omdat ik geen relatie heb
Massagebar is gereserveerd voor een koper.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 19:41 schreef snowqueen911 het volgende:
Ik heb een paar dagen terug Mange Too Massagebar en Godiva shampoobar binnen gekregen....
ik heb eraan geroken maar het is beiden totaal mijn geur niet...![]()
zijn er mensen die interesse hebben in overkopen of ruilen? Tis dus nog nieuw in de verpakking.
[afbeelding]
als je wil bieden kun je me mailen/hier reageren/ op MP zoeken op 'LUSH'
Er is dus nog Bob zeep. Die kende ik helemaal niet, lekker hoorquote:Op dinsdag 23 januari 2007 18:17 schreef Sweetsixteen16 het volgende:
[..]
In de Leidsestraat ligt er denk ik nog 1 rondje van Bobsoap, maar dat kan natuurlijk ook al weer helemaal weg zijn, de laatste keer dat ik daar moest werken was zaterdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |