Ah, daar ga ik zaterdag naar toe!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:53 schreef Q. het volgende:
Het nummer is gemaakt voor De Afdeling in de Ingewanden.
Ik vind het briljant!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 21:54 schreef Q. het volgende:
http://www.nederlandsemuziekdagen.nl/media/mp3/zwezerik.mp3
Dit is wel het meest wazige Spinvis-nummer ooit.
Grmblz, nu baal ik er van dat ik er niet bij was. Ik ben nog wel langs Vredenburg gefietst toen had aan de gang was.quote:Op zondag 18 februari 2007 08:46 schreef Liejannuh het volgende:
Het was echt bizar gister! Bijzonder tof, maar ook bizar!
Jullie hadden er bij moeten zijn.
quote:Op vrijdag 21 april 2006 07:48 schreef Peter6000 het volgende:
Wat een k*tpubliek in Amstelveen. Als ze dan zo nodig de behoefte hebben constant te communiceren, doe dat vooraf, of tussen het voor- en het hoofdprogramma, of achteraf: MAAR NIET TIJDENS SPINVIS![]()
Zelfs vooraan deden ze het.
Maar goed, zoiets is niet uit te roeien, maar het heeft wel als gevolg dat die mooie kleine stille momenten er nauwelijks waren, en die kwetsbaarheid vind ik nu juist één van de dingen die Spinvis zo geweldig maakt.
die zijn toch ook al uitgezonden? het was moooooi!quote:Op zondag 25 februari 2007 16:19 schreef I.R.Baboon het volgende:
Wel heel fijn dat er opnames zijn gemaakt.
Yes!quote:
Ik "mag" 6 maart al, en ga proberen dit topic vanaf 1 maart niet te lezen, en ook het digitale kunstcatern in mijn Volkskrant te ontwijken.quote:Op maandag 26 februari 2007 16:46 schreef Weakling het volgende:
Tijd om aan de "Spinvis Stop" te beginnen voor mezelf. Oftewel: nagenoeg niks meer horen, zien of lezen over Spinvis tot aan het concert. Dit om te voorkomen dat ik straks met een overdosis Spinvis achter mijn kiezen totaal "underwhelmed" zal zijn. Spinvis-moeiheid is ten strengste verboden ...
Ik zal trouwens wel een spiv t-shirt aandoenquote:Op maandag 26 februari 2007 16:46 schreef Weakling het volgende:
[..]
Yes!![]()
Tijd om aan de "Spinvis Stop" te beginnen voor mezelf. Oftewel: nagenoeg niks meer horen, zien of lezen over Spinvis tot aan het concert. Dit om te voorkomen dat ik straks met een overdosis Spinvis achter mijn kiezen totaal "underwhelmed" zal zijn. Spinvis-moeiheid is ten strengste verboden ...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |