Al gezien, typfoutje. OP staat er wel in, punten zijn ook al verwerkt. Nog wat aanpassen en dan naar een mod om te laten aanpassenquote:
WOII vragen zijn helemaal mijn ding.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:35 schreef Mister1977 het volgende:
Ik dacht nog hoe kan ik dit zodanig omschrijven dat het kwartje niet te snel valt!
Een modje ben ik bang.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wie moet ik eigenlijk hebben om een topictitel te laten wijzigen?
Hawaii_Tim +1quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:43 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Spot, 7Up
Het spel kende ik dus ook niet.....vandaar. dacht dat het een flop was.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:45 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Cool Spot is ook best een leuk spel
Oeh, da's een goeie.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:05 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Helium?
Daarvoor moet je bij Erkel zijn, hij stelde die vraagquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
krijg ik daar dan geen punt voor?![]()
![]()
Jojo +quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:18 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
krijg ik daar dan geen punt voor?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:27 schreef Captain_Redbeard het volgende:
foo fighters - the best of you
Hij heeft in ieder geval ook een rode baard.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:28 schreef erkel het volgende:
[..]
Ben je nieuw hier? OP goed gelezen? (al was deze vraag niet te googlen, maar dat is dus verboden)![]()
Mijntes heb ik allang afgeschorenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:30 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Hij heeft in ieder geval ook een rode baard.![]()
Heel af en toe pak ik een puntje mee. Ik ben meer van de muziektrivia, al jarenlang. Daar is googlen ook verboden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:28 schreef erkel het volgende:
[..]
Ben je nieuw hier? OP goed gelezen? (al was deze vraag niet te googlen, maar dat is dus verboden)![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:35 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Waterloo Station, Londen
Hmm dit is zo'n vraag waarbij het verstandig is om het antwoord op te zoeken. Ik dacht dat het niet Gare du Nord was... Want dat zou wel erg makkelijk zijnquote:
Dat klopt al.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:52 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Gears of War, geen idee wie
Ja? effe fixenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:53 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
een gele kikker
Het lijkt er op.... maar dan is het nog de afkorting. Ik wil graag de volledige naam.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:06 schreef Yurithemaster het volgende:
Is dat niet don?
Dan is niet goed. Don kwam er nog het dichtst bij.....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:12 schreef erkel het volgende:
Dan Santiago?
Wat valt er te lachen? Had de Santiago post niet gezien, en Don is via Donald afkorting van Ronaldquote:
Okequote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:16 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Wat valt er te lachen? Had de Santiago post niet gezien.
Yurithemaster +1quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:17 schreef Yurithemaster het volgende:
Dominic santiago
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:21 schreef SaskiaR het volgende:
3 tussen ROme en Carthago
En ik denken dat je er niet was en ik dus 'veilig'de vraag kon stellenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:26 schreef SaskiaR het volgende:
ik was er al, en deze kon ik natuurlijk niet laten liggen
Iets met klok en klepel enzoquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:28 schreef Schorpioen het volgende:
Voor Julius Caesar, omdat hij de geadopteerde zoon van Augustus was, en hij goddelijk verklaard was.
Bedoel je het niet andersom?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:28 schreef Schorpioen het volgende:
Voor Julius Caesar, omdat hij de geadopteerde zoon van Augustus was, en hij goddelijk verklaard was.
sorry dat ik je teleur moet stellenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:27 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
En ik denken dat je er niet was en ik dus 'veilig'de vraag kon stellen![]()
Dat eerste klopt, dat tweede niet (dan zou het divus filius zijn).quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:30 schreef DiviFilius het volgende:
Door Octavianus / Augustus, en de betekenis is : de Goddelijke Zoon.
hehe, nooit latijn gehad dus zou het niet weten, vond het gewoon een mooie titelquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:30 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Dat eerste klopt, dat tweede niet (dan zou het divus filius zijn).
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:37 schreef Schorpioen het volgende:
Haal ik het nou helemaal door elkaar? Augustus was de aangenomen zoon van Caesar?
hij trad in 1327 aan als koning van Engeland, maar eiste pas later de Franse Kroon op ( vraag me niet waarom )quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:51 schreef SaskiaR het volgende:
1327 dan:) dus 126 jaar
Sorry mensen, die enthousiasme van mij toch!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:54 schreef SaskiaR het volgende:
jij mag geen vraag stellen nu
lees eerst eens de OP
Toch welkom
Eindelijk ! ( 1337 tot 1453 )quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:00 schreef SaskiaR het volgende:
116 dan? die hadden we nog niet gehad;)
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:11 schreef SaskiaR het volgende:
Oh, Fabius bedoel je...
Die van de BBC? Die is echt slechtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb net de 'film/documantaire' Hannibal gezien
Ja die was net op tien/talpaquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:14 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Die van de BBC? Die is echt slechtZe zouden er eens een goede film over moeten maken
![]()
bijna maar net nietquote:Op zondag 14 januari 2007 00:35 schreef Mister1977 het volgende:
Is daar iemand?
quote:Op zondag 14 januari 2007 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wie is daar?
Netjes wachten tot ik het punt geef he, vlegel!quote:Op zondag 14 januari 2007 01:27 schreef Mark_V het volgende:
Mijn eerste punt sinds de reset trouwens![]()
Die zit in je been.....quote:Op zondag 14 januari 2007 01:34 schreef DiviFilius het volgende:
ik vind Quadraceps mooi klinken. ( geen idee of het een spier is en waar ie zit )
Vraag beantwoorden jijquote:Op zondag 14 januari 2007 01:38 schreef Etcetera het volgende:
ah toeoeoe?
Ok muts, hij is nu officieel FOUT, dus raden met je donder!quote:Op zondag 14 januari 2007 01:40 schreef Etcetera het volgende:
ja, knurft, lees ff... ik zei al monnikskapspier maar ik mag niet nog een keer raden voor je het goed/fout keurt
quote:Op zondag 14 januari 2007 01:32 schreef Mark_V het volgende:
Ik ben nogal zatjes dus dat is nooit een goed idee.....
Dan word je vriendelijk doch dringend verzocht dit topique niet meer te vervuilenquote:
dit was uitstekend voer voor in SC, en nu verbagger jij het topiquequote:Op zondag 14 januari 2007 01:47 schreef Mark_V het volgende:
De buurvrouw stond hier net voor de deur of ze de foon kon gebruiken, ze was net in elkaar gebeukt door haar (ex)vriend. Ik wil in een normale buurt wonen....
Dat ik, wanneer ik nuchter ben, voldoende beheersing heb om hier niet mijn hele dag door te brengen....quote:Op zondag 14 januari 2007 01:47 schreef erkel het volgende:
rotator cuff?
Je komt hier alleen als je zat bent? wat zegt dat over AKQ ?![]()
Dan zet je in het slowchattopic naar een linkje naar mijn kwaliteitspostsquote:Op zondag 14 januari 2007 01:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dit was uitstekend voer voor in SC, en nu verbagger jij het topique
maar da's idd niet erg friswij hebben ooit eens buren gehad, hebben we de vrouw echt horen gillen. dat was eng
Je bent een voorbeeld voor velenquote:Op zondag 14 januari 2007 01:49 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Dat ik, wanneer ik nuchter ben, voldoende beheersing heb om hier niet mijn hele dag door te brengen....
Mijn hele leven al.....quote:
Het is dus de LETTER-spier.....quote:Op zondag 14 januari 2007 01:53 schreef erkel het volgende:
Vorige periode net Anatomie gehad en ik kan er gewoon niet opkomenHoe triest is dat
quote:Helaas willen mijn volgelingen (in het bijzonder de vuile en afvallige etcetera) mijn woord niet in het SC topic openbaren
Ik kan de onderdelen van de spier zo opnoemen (als we het tenminste over dezelfde hebben)quote:
Mooi zo, dan blijft mijn wijsheid tenminste bij de mensen die het kunnen waarderen (en jou helaasquote:Op zondag 14 januari 2007 01:55 schreef Etcetera het volgende:
[..]je verdiende loon
en je weet dat ik nu helemaal niks meer ga linken van jou in SC![]()
![]()
quote:Op zondag 14 januari 2007 02:02 schreef DiviFilius het volgende:
Delta-spier ?
Educated guessingquote:Op zondag 14 januari 2007 02:04 schreef DiviFilius het volgende:
haha, tja die hint van '4de van een reeks' en dan 'letter' hielp wel
Ik bid nu al dat ik over 10 jaar geen erkel aan mijn bed heb staan als ik ziek benquote:Op zondag 14 januari 2007 02:05 schreef erkel het volgende:
OOOWJAAH....deltoideüs
Gelukkig voor jouw studeer ik geen Geneeskundequote:Op zondag 14 januari 2007 02:05 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ik bid nu al dat ik over 10 jaar geen erkel aan mijn bed heb staan als ik ziek ben
quote:Op zondag 14 januari 2007 02:03 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Mooi zo, dan blijft mijn wijsheid tenminste bij de mensen die het kunnen waarderen (en jou helaas)
Ah dan weet je vast wel wat ik moet doen met een overbelaste deltaspier?quote:Op zondag 14 januari 2007 02:06 schreef erkel het volgende:
[..]
Gelukkig voor jouw studeer ik geen Geneeskundewel Bewegingswetenschappen
Nee, want ik zit nog maar in het eerste jaar. Maar mijn lekenadvies is: Veel Rustquote:Op zondag 14 januari 2007 02:08 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Ah dan weet je vast wel wat ik moet doen met een overbelaste deltaspier?
Je zou toch denken dat ze blij was dat ik hier niet veel meer kwam, gaat ze ook weg.....quote:Op zondag 14 januari 2007 02:08 schreef Etcetera het volgende:
dingflofbips oid
en Lienekien komt hier niet meer... ik weet niet waarom, PM haar anders?
ben ik toch niet de enige die die kutslogan nooit meer uit zn kop krijgtquote:Op zondag 14 januari 2007 02:08 schreef Mark_V het volgende:
dingflofbips
oh ja, ik zie haar nog wel 's op fok, maar hier komt ze niet meerquote:Op zondag 14 januari 2007 02:10 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Je zou toch denken dat ze blij was dat ik hier niet veel meer kwam, gaat ze ook weg.....
PM-en gaat wel erg ver, ze leeft in ieder geval nog wel (heeft recent nog gepost)
Dat is niet het antwoord dat ik wil horenquote:Op zondag 14 januari 2007 02:09 schreef erkel het volgende:
[..]
Nee, want ik zit nog maar in het eerste jaar. Maar mijn lekenadvies is: Veel Rust![]()
Jayhawk had haar gepm't en was zo vriendelijk om dit met mij te delen.quote:Op zondag 14 januari 2007 02:09 schreef erkel het volgende:
Uit zeer betrouwbare bron vernomen kan ik een pm van Lienekien met jullie delen: 'Ik ben op mijn hoogtepunt gestopt'
quote:
Je bent aardig irritant ja.....quote:Op zondag 14 januari 2007 02:19 schreef Etcetera het volgende:
ik weet overigens nu wel wie de oprichter van tweakers is (die persoon heeft een eigen wiki geschreven)
en verder ben ik best aardig hoor Mark, ik ben de hele avond al een beetje aan het kutten
Hij heeft een meisjesnaam (als voornaam dus).....quote:Op zondag 14 januari 2007 02:25 schreef Yurithemaster het volgende:
Ken hem vast wel maar kan er niet opkomen
Een beetje meer respect voor het deel van de bevolking met v in hun paspoort... JA!quote:Op zondag 14 januari 2007 02:28 schreef Yurithemaster het volgende:
Dat met die wijfen naam wist ik nog wel
In ieder geval wel de enige die nog wakker isquote:Op zondag 14 januari 2007 02:28 schreef Mark_V het volgende:
Ben ik nou echt zo'n nerd zonder leven dat ik dit als enige weet?
Wat nou Mark, last van de hormonen?quote:Op zondag 14 januari 2007 02:29 schreef Mark_V het volgende:
[..]
Een beetje meer respect voor het deel van de bevolking met v in hun paspoort... JA!
Upd: al die lui hebben dus gewoon een meisjesnaam, femme is ook niet echt mannelijk.....
@ erkel..... heister?quote:
Een vraag die klasse, schoonheid en originaliteit combineert.....quote:Op zondag 14 januari 2007 02:39 schreef Etcetera het volgende:
definieer kwaliteit (oftewel: lever een onderwerp aan)
De intelligentie straalt van de goede man af.....quote:Op zondag 14 januari 2007 02:42 schreef erkel het volgende:
Danny Heister![]()
[afbeelding]
Sportvragen staat garant voor kwaliteit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |