quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:11 schreef SaskiaR het volgende:
Oh, Fabius bedoel je...
Die van de BBC? Die is echt slechtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb net de 'film/documantaire' Hannibal gezien
Ja die was net op tien/talpaquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:14 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
Die van de BBC? Die is echt slechtZe zouden er eens een goede film over moeten maken
![]()
bijna maar net nietquote:Op zondag 14 januari 2007 00:35 schreef Mister1977 het volgende:
Is daar iemand?
quote:Op zondag 14 januari 2007 00:38 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wie is daar?
Netjes wachten tot ik het punt geef he, vlegel!quote:Op zondag 14 januari 2007 01:27 schreef Mark_V het volgende:
Mijn eerste punt sinds de reset trouwens![]()
Die zit in je been.....quote:Op zondag 14 januari 2007 01:34 schreef DiviFilius het volgende:
ik vind Quadraceps mooi klinken. ( geen idee of het een spier is en waar ie zit )
Vraag beantwoorden jijquote:Op zondag 14 januari 2007 01:38 schreef Etcetera het volgende:
ah toeoeoe?
Ok muts, hij is nu officieel FOUT, dus raden met je donder!quote:Op zondag 14 januari 2007 01:40 schreef Etcetera het volgende:
ja, knurft, lees ff... ik zei al monnikskapspier maar ik mag niet nog een keer raden voor je het goed/fout keurt
quote:Op zondag 14 januari 2007 01:32 schreef Mark_V het volgende:
Ik ben nogal zatjes dus dat is nooit een goed idee.....
Dan word je vriendelijk doch dringend verzocht dit topique niet meer te vervuilenquote:
dit was uitstekend voer voor in SC, en nu verbagger jij het topiquequote:Op zondag 14 januari 2007 01:47 schreef Mark_V het volgende:
De buurvrouw stond hier net voor de deur of ze de foon kon gebruiken, ze was net in elkaar gebeukt door haar (ex)vriend. Ik wil in een normale buurt wonen....
Dat ik, wanneer ik nuchter ben, voldoende beheersing heb om hier niet mijn hele dag door te brengen....quote:Op zondag 14 januari 2007 01:47 schreef erkel het volgende:
rotator cuff?
Je komt hier alleen als je zat bent? wat zegt dat over AKQ ?![]()
Dan zet je in het slowchattopic naar een linkje naar mijn kwaliteitspostsquote:Op zondag 14 januari 2007 01:49 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dit was uitstekend voer voor in SC, en nu verbagger jij het topique
maar da's idd niet erg friswij hebben ooit eens buren gehad, hebben we de vrouw echt horen gillen. dat was eng
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |