Aaaah heeft ongelijk.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:23 schreef Aaahikwordgek het volgende:
SCH zegt alles klopt.
Aaah zegt niks klopt.
Jip en Janneke hebben gesproken.
quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:22 schreef Aaahikwordgek het volgende:
Je stelling dat hij om bedreigingen vraagt is weer zo'n typische onbewezen stelling uit de dikke duim van SCH.
Bewijs?quote:
Niet via die radioleuterzender van je.quote:
Dat moest hij zeggen van de linkse mediaquote:Op woensdag 17 januari 2007 20:28 schreef Yildiz het volgende:
Wilders heeft het toch zelf gezegd dat ie jammer vind wat er gebeurd is? Díe bron?
Hart van Nederland past meer bij je idd.quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:28 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Niet via die radioleuterzender van je.![]()
Hij krijgt er z'n aandacht mee en aandacht is aanhang zo simpel is het.quote:Op woensdag 17 januari 2007 19:41 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Was da?
Bedreiging is een succes voor hem. Ja, nogal een succes, iedere dag een beveiliger om je heen, omdat zo'n loslopende pyamahandelaar nog niet bekend is met vrijheid van meningsuiting. Ook een succes omdat jij, sorry, wij extra belasting mogen betalen voor zowel die pyamahandelaar als die beveiliger.
Beide zenders doen mij geheel niets. Ik moet tegeven dat ik overigens eerder op ncrv zou afstemmen, maar niet vanwege jouw "hoogstandjes". Zoals je hier post ben je echt een dorpsgek.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:40 schreef SCH het volgende:
[..]
Hart van Nederland past meer bij je idd.![]()
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij krijgt er z'n aandacht mee en aandacht is aanhang zo simpel is het.
Zelfs al zouden anderen stoppen met hem bedreigen dan huurt hij wel mensen in om er mee door te gaan.
Jij trekt gelukkig volle zalen met je moslimhaatquote:Op woensdag 17 januari 2007 21:45 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Beide zenders doen mij geheel niets. Ik moet tegeven dat ik overigens eerder op ncrv zou afstemmen, maar niet vanwege jouw "hoogstandjes". Zoals je hier post ben je echt een dorpsgek.![]()
In het artikel van de hoofdredacteur staat dat Wilders niet wou reageren ook niet na meerdere verzoeken. Wat moet zo'n krant dan?quote:
Ik schat Wilders nog niet als een Poetin, maar van Poetin had ik het ook niet verwacht.quote:
quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:45 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij trekt gelukkig volle zalen met je moslimhaat![]()
Hij wilde niet reageren....quote:Op woensdag 17 januari 2007 20:19 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Het is een éénzijdig verhaal zonder wederhoor.
Zegt diezelfde sjoernalist.quote:
Je overtuigt me met dit argument. Je hebt helemaal gelijk. Wat kun jij goed discussie voeren.quote:
zegt hij met zo'n nickquote:Op woensdag 17 januari 2007 22:07 schreef Aaahikwordgek het volgende:
[..]
Je overtuigt me met dit argument. Je hebt helemaal gelijk. Wat kun jij goed discussie voeren.
Kom op, zeg.quote:Op woensdag 17 januari 2007 21:44 schreef du_ke het volgende:
[..]
Hij krijgt er z'n aandacht mee en aandacht is aanhang zo simpel is het.
Zelfs al zouden anderen stoppen met hem bedreigen dan huurt hij wel mensen in om er mee door te gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |