quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:16 schreef Eilanden het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=arkr4_iFKME Rabbit Run vind ik meer wat
Al zal Bossie White Rabbit http://www.youtube.com/watch?v=LbpTKaYaNmw wel beter vinden....
Nee, beetje zielig dit.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:18 schreef Gollemrulez het volgende:
http://youtube.com/watch?v=FTD9GIACOnQ Dit is het dan net niet he
Je geniet ervan hequote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Man, dit is heerlijk golfer.
Looney Tunesquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:22 schreef Eilanden het volgende:
OK, dus de volgende nummers kunnen mogelijk het opkomstnummer voor Vaduz op Lakeside zijn:
Looney Tunes: http://youtube.com/watch?v=FTD9GIACOnQ
Lief klein konijntje: http://youtube.com/watch?v=FNp-B28HtTk
White Rabbit: http://www.youtube.com/watch?v=LbpTKaYaNmw
Rabbit Run: http://www.youtube.com/watch?v=arkr4_iFKME
Kiest u maarrrrrrrrrrrrrrrrrr!
De finale aan het halen, via een schijnbeweging.quote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:33 schreef Bos81 het volgende:
[..]
De finale aan het halen, via een schijnbeweging.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Man, dit is heerlijk golfer.
Het was kerstochtend, 1961..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:37 schreef maril het volgende:
[..]
Vanavond staat konijn op het menu.
Die hol? Dear god...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:42 schreef pascalheister het volgende:
misschien een nieuwe versie voor vaduz met het deuntje van "kom van dat dak af"
"Kom uit die hol nu"
Het was eerste kerstdag, 1961quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:40 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Het was kerstochtend, 1961..
Doe je al best goedquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:48 schreef borisz het volgende:
van die quiz heb ik nu de helft geluisterd en weet er 27 :p
Sheesj, mogge Sierd.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:46 schreef RayMania het volgende:
[..]
Het was eerste kerstdag, 1961
Dear God ..
Die je denkt goed te hebbenquote:
die weet ik zeker, de rest ken ik helemaal nietquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die je denkt goed te hebben.
Heb je veel twijfels?
Je wil toch niet zeggen dat je zojuist voor de allereerste keer WHite Rabbit hebt gehoordquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:39 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ik weet 't niet, Rabbit Run is leuk, maar White Rabbit is ook neit slecht.
Dan moet je het zelf wel goed doen natuurlijkquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:13 schreef borisz het volgende:
[Tournament] De fok!-spt tennisgame kan ingevuld worden
Dat jij het al kende had ik wel verwacht. Iedereen die ouder is dan mij, MOET het wel kennen. Iedereen die jonger is eigenlijk ook, maar ja ....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:14 schreef Eilanden het volgende:
Niet voor de eerste keer gehoord, maar ik geef toch de voorkeur aan Rabbit Run
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:14 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moet je het zelf wel goed doen natuurlijk![]()
Sigquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Voor een echt mooie YouTube-bijdrage zie mijn sig (of ondertitel, haal die altijd door elkaar)...
Man man man
Okee, gelukkig maarquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:23 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Neu, Bos, eerste keer gehoord is overdreven, ik had het al een aantal keer gehoord, maar ik wist neit dat het zo heette.
zoals ik al eerder zei, haalt het bij lange na niet bij Monica Bellucciquote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:17 schreef Dylan Dog het volgende:
Voor een echt mooie YouTube-bijdrage zie mijn sig (of ondertitel, haal die altijd door elkaar)...
Man man man
Als je niet verder komt dan invalbeurtjes, dan lijkt me dat ook wel terechtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:08 schreef methodmich het volgende:
Ha Eilanden! Dank voor de link. Had hem vanmiddag via de site van IJsselmeervogels al gezien. Hij is cynisch over zijn kansen dus.
Hoe was de scheidsrechterquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:32 schreef VoreG het volgende:
Vandaag mochten we bij DOVO opkunstgras
spelen. Speelt echt waardeloos, een sliding en je been ligt open. Ook het grote voordeel van kunstgras weer gezien, iemand van DOVO heeft z'n been gebroken door dat gras. Geweldig!
O ja, 4-1 verloren, wel terecht overigens.
Heel erg goed, daar kunnen ze in de Eredivisie een puntje aan zuigenquote:
Heel mooi sportpark inderdaad, vooral de kantinequote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:34 schreef methodmich het volgende:
Wel een mooi sportpark VoreG, De Panhuis. Tegen DOVO hoeveel moest je spelen?
Je hebt nog drie weken, dus ik geef Tune #1 als raad meequote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:07 schreef borisz het volgende:
[..]
die weet ik zeker, de rest ken ik helemaal niet![]()
Nog even over denken.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:13 schreef borisz het volgende:
[Tournament] De fok!-spt tennisgame kan ingevuld worden
nou nogquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:30 schreef clauwheee het volgende:
Whehe, vreemde kerel die Nixon.
Hoi, trouwens. Maar eens boodschappen doen zo.
Supermarkten zijn nog open. Lekker rustig waarschijnlijkquote:
Ik heb ze al verzonden, al zullen er misschien sommige nog in me opkomen. Heb ik het toch maar verzonden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je hebt nog drie weken, dus ik geef Tune #1 als raad mee.
Ja tuurlijk, tot 22u open hiero. Lekker rustig. Maar nu ga ik echtquote:
Ideaal dat ze nog zo laat open zijnquote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:56 schreef clauwheee het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, tot 22u open hiero. Lekker rustig. Maar nu ga ik echt
Hier tot 8 uur dacht ik. Teminste de C100. Zou goed kunnen dat de AH nog een uurtje langer open is.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:59 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ideaal dat ze nog zo laat open zijn
ik ken wel een c1000quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier tot 8 uur dacht ik. Teminste de C100. Zou goed kunnen dat de AH nog een uurtje langer open is.
Das het verschil tussen een dorp bij E'Hoven in de buurt en Utrecht / Groningen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Hier tot 8 uur dacht ik. Teminste de C100. Zou goed kunnen dat de AH nog een uurtje langer open is.
Ja, uiteraard. In EHV zullen ze ook wel tot 22.00 uur open zijn, vermoed ik.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:09 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
[..]
Das het verschil tussen een dorp bij E'Hoven in de buurt en Utrecht / Groningen.
Aan jou vragen of je clubcard al binnen isquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:19 schreef appelsientje het volgende:
staan er nog bijzonder dingen op het programma vanavond voor iemand?
bah bahquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:22 schreef methodmich het volgende:
Zo, straks lekker Najib Amhali kijken.
Fijne avond allen!
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:22 schreef methodmich het volgende:
Zo, straks lekker Najib Amhali Klaas van der Eerden kijken.
Fijne avond allen!
The highligt of your dayquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:20 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Aan jou vragen of je clubcard al binnen is![]()
Geen idee.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:31 schreef VoreG het volgende:
Is die klaas van der eerden leuk of niet?
Ik ken hem alleen van een tv programma presenteren, vond hem wel aardig.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:31 schreef VoreG het volgende:
Najib Amhali is geniaal
Klopt maar deze show wordt op de digitale, tot in den treure uitgezonden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:31 schreef VoreG het volgende:
Najib Amhali is geniaal
Ik heb in Utrecht geen digitale tv dus dat valt mee. Hier in Hellevoet hebben we satelliet en digitaal echt geweldig.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:34 schreef maril het volgende:
[..]
Klopt maar deze show wordt op de digitale, tot in den treure uitgezonden.
Ik heb Extreem! en Mix op DVD, zijn erg leukquote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:31 schreef VoreG het volgende:
Najib Amhali is geniaal
Dankquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:43 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Leuk initiatief btw RayMania, ik ken er te weinig om mee te doen wss, maar ik ben wel ff aan het bijhouden hoeveel ik er ken.
Mooi zo.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:53 schreef RayMania het volgende:
[..]
Dank. Begint nu een beetje te lopen
.
Ik denk zelf dat het onmogelijk is om voor iemand van tussen 20-30 jaar het echt lastig is om tot een hele hoge score te komen. Ik heb expres uit alle decenia wat tunes genomen, van de jaren '60 t/m 2007. Golfer & Bluezz samen gaan denk ik hoge ogen gooienquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Mooi zo.
Ik ben benieuwd naar alle antwoorden. IK denk dat er hier heel wat of wel bijna bij alle die ik niet wist een O-jaatje gaat worden.
Dat is meer dan mijquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Meh, om en nabij de 55 die ik kan noemen.
Recount is 50, ik ben ergens de tel kwijtgeraakt.quote:
We zitten nu op ongeveer 85 antwoorden.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:58 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik denk zelf dat het onmogelijk is om voor iemand van tussen 20-30 jaar het echt lastig is om tot een hele hoge score te komen. Ik heb expres uit alle decenia wat tunes genomen, van de jaren '60 t/m 2007. Golfer & Bluezz samen gaan denk ik hoge ogen gooien.
Was trouwens erg leuk om te maken (vooral die nostalgie), ook grappige dingen gedaan met de posities op de lijst
.
Jeetje VoreGquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:01 schreef VoreG het volgende:
Ik weet nummer 1 al niet
Nummer 2 is dan weer erg goed
Net zoals heel veel van de andere Tunesquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:02 schreef borisz het volgende:
nummer 91 hoort hier iedereen te weten
Nummer 4quote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:03 schreef VoreG het volgende:
Ik raak nu al gefrustreerd. Nummer 4, ik kan em niet plaatsen
Je had eigenlijk overal de tekst weg moeten laten, dat was lastiger geweest. Sommige deuntjes zijn geniaal .
Ik wil de o-jaatjes
Goed bezigquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:07 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Meh, om en nabij de 55 die ik kan noemen.
85 is erg erg knap. Ontmoedigen jullie niet de restquote:Op zaterdag 13 januari 2007 22:22 schreef golfer het volgende:
[..]
We zitten nu op ongeveer 85 antwoorden.
Zijn een paar series van deze tijd bij die wij dan weer niet kennen.
Bedoel je dit gedeelte? http://www.youtube.com/watch?v=uEA_22RBClIquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:20 schreef VoreG het volgende:
Dat nummer dat Najib nadeed in z'n show hoe heet dat nummer ook al weer.
Niet 'mooi man' en 'in the jungle' maar die ander
M'n ouders komen er ook al niet op. We kunnen dat kreng maar niet plaatsenquote:
4 heeft geen tekst? Of bedoel je aaaaaahquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:08 schreef RayMania het volgende:
Nummer 4. En zonder tekst was je misschien nog gefrustreerder geraakt
.
Nee, bedoel tekst in zijn algemeenheid. En vier is gewoonquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:37 schreef VoreG het volgende:
[..]
4 heeft geen tekst? Of bedoel je aaaaaah.
Volgens mij is die uit een recente en nog steeds durende serie, maar ik weet het niet zeker
Frustrerend is dat.
Vanaf 5:03 en die daarvoor is.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:32 schreef Gollemrulez het volgende:
[..]
Bedoel je dit gedeelte? http://www.youtube.com/watch?v=uEA_22RBClI
(ik ben boer Harms en hou van disco..?)
Zitten hele leuke tussen inderdaad en nummer 4 maakt me helemaal gek. Ik weet het niet meer gvdquote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:39 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, bedoel tekst in zijn algemeenheid. En vier is gewoon.
Omgedraaid?!quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:01 schreef RayMania het volgende:
[..]
Erg precies. Ik kan wel een paar hints geven die toch niet erg zijn om te geven; twee tunes hebben met elkaar te maken (antwoord niet hetzelfde) en één tune is omgedraaid.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:40 schreef VoreG het volgende:
[..]
Zitten hele leuke tussen inderdaad en nummer 4 maakt me helemaal gek. Ik weet het niet meer gvd
Dan klinkt die omgedraaide tune bijna hetzelfde?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:41 schreef VoreG het volgende:
[..]
Omgedraaid?!
Als je iets omdraaid klinkt het niet meer, dus die zit er niet tussen.
Ontsnap je daar effe op een blunderquote:
Die is juist makkelijk,.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:45 schreef Bluezz het volgende:
Ik word helemaal peunerveus van nr. 16 AAARRGGGHHHHHHHHHHHHHHHH
Ik heb een goede gok daarop, maar ik moest 'm wel 3x luisteren.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:45 schreef Bluezz het volgende:
Ik word helemaal peunerveus van nr. 16 AAARRGGGHHHHHHHHHHHHHHHH
Ik moet er nog 25quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:48 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ontsnap je daar effe op een blunder.
Hoeveel nog?
Vandaag is nu weer overquote:
Klopt ja, er zijn er wel veel. Everest vind ik minder.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 23:39 schreef Messenga het volgende:
Pacific poker is ook leuk om te oefenen
Zit je er ook?quote:Op zondag 14 januari 2007 00:09 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Klopt ja, er zijn er wel veel. Everest vind ik minder.
Ziet pacific er beter uit. Speelt ook wel leuk. in 2 uurtjes 500 us Dollars winst.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:14 schreef RayMania het volgende:
Everest heeft een onduidelijke layout, vind ik. Ik speel alleen op Absolute Poker & PokerStars. Hier trouwens wat leuke screentjes.
Als je opstart de rechtste, dus for the fun.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:23 schreef -Vaduz- het volgende:
Playmoney neem ik aan?
Welk room? dan zoek k je ff opquote:Op zondag 14 januari 2007 00:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Pacific Poker is best te doen, zit er nu ook.
Net te laat voor et nieuwe rondje.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:32 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Madras, lage inzet, nick Oment.
Dudequote:Op zondag 14 januari 2007 00:08 schreef RayMania het volgende:
Man oh man, ik moet steeds lachen om de laatste twee seconden van dit filmpje.Hurley
Dat doe ik.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:52 schreef -Vaduz- het volgende:
Ga eens msn'en kinders!
Jullie spelen echt alles, niet normaal. K2o etc.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:53 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat doe ik.
Vaduz, doe ook mee, Pacific poker, room heet Madras.
Whyquote:
Hehe, just for the fun.:')quote:Op zondag 14 januari 2007 00:54 schreef RayMania het volgende:
[..]
Jullie spelen echt alles, niet normaal. K2o etc.
Barcelona verliest het stadsduel met Espanyol (3-1).quote:
Ik heb geen drank nodig om te schelden.quote:Op zondag 14 januari 2007 01:01 schreef RayMania het volgende:
Zet die ranja eens weg Mess en edit je bericht.
Als je het niet door hebt lijkt het net of het niet is omgedraaidquote:Op zondag 14 januari 2007 01:02 schreef VoreG het volgende:
Dat omgedraaide nummer was niet lastig trouwens. Die weet je al met het omdraaien
He's online on MSN at the momentquote:Op zondag 14 januari 2007 01:07 schreef popolon het volgende:
Wo ist der Hermann ?
Weet ik, maar hij is zo rustig.quote:Op zondag 14 januari 2007 01:12 schreef RayMania het volgende:
[..]
He's online on MSN at the moment.
Goeiemorgen.quote:Op zondag 14 januari 2007 01:07 schreef popolon het volgende:
Wo ist der Hermann ?
Gisteravond nog ff gezien. Schitterende goal van Henry wederom, die doet mee voor goal v/d maand en heeft goede kans die te winnen, lijkt me.quote:Op zondag 14 januari 2007 08:47 schreef borisz het volgende:
heb nu MOTD aanstaan
Die zijn toch standaard al dom? Hoeven ze niet eens dronken voor te zijn.quote:Op zondag 14 januari 2007 08:48 schreef Suijk het volgende:
't Is goed geld verdienen met pokeren nu. Alle Amerikanen zijn dronken!
quote:Op zondag 14 januari 2007 08:45 schreef DIGGER het volgende:
Hier ook al een poosje wakker
En Glenn is alweer "O, O, Den Haag" aan het zingen.
Hij zingt alleen "Lange pootjes en het Plein"
Ik ken ze niet allemaal.quote:Op zondag 14 januari 2007 08:54 schreef popolon het volgende:
[..]
Die zijn toch standaard al dom? Hoeven ze niet eens dronken voor te zijn.
Of ben je zelf ook niet al te slim?
Hij heeft van andere oma zo'n paars beest met flessenopener op z'n kop gekregen, en die heet Lala volgens hem. Net als al die andere beesten van die seriequote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 09:41 schreef tong80 het volgende:
Wat een schitterende goals in Engeland gisteren. Henry![]()
Ik zei toch dat Val Thorens top was!quote:Op zondag 14 januari 2007 11:12 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wow, Val Thorens was echt vet
Ik ben er weer, heel veel bier, 2 vakantievriendinnetjes, 1 gekneusde duim, ontiegelijk vaak gepleurd en een hele ervaring rijker .....
Luie hondquote:Op zondag 14 januari 2007 11:14 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Pfff, komt allemaal wel een keertje hoor, nu vooral bijkomen enzo
Na 2 red-bull en mijn broodje in de oven te hebben gelegd ben ik bijna klaar om te vertrekken naar de bekerclash van KVM.quote:Op zondag 14 januari 2007 11:17 schreef maril het volgende:
Na 2 grote mokken koffie ben ik klaarwaker en verheug mij op he schaatsen![]()
le-zenquote:
quote:Op zondag 14 januari 2007 12:04 schreef Eilanden het volgende:
[..]
Ooh sorry .. je zei dartfinale .. geen darts..
Ik doe met je meequote:Op zondag 14 januari 2007 12:50 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wust verspeelt het gewoon, mag ik even lachen om de absolute stomme verbazing bij de commentatoren die er al op hadden gerekend
ook nog wel meer dan 2x, maar wil eerst proberen om de dvd's die ik nog niet heb gezien te kijken, maar of dat luktquote:Op zondag 14 januari 2007 13:00 schreef borisz het volgende:
Trouwens PH kijk jij films op dvd ook wel is 2x?of is het na 1x in de kast en zie je hem nooit meer
![]()
zijn er ook wel is dvd's die je gekocht hebt en dan uiteindelijk nooit hebt gezien ?quote:Op zondag 14 januari 2007 13:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
ook nog wel meer dan 2x, maar wil eerst proberen om de dvd's die ik nog niet heb gezien te kijken, maar of dat lukt
er staan nog dvd's tussen die ik nog moet zien, dat is wat andersquote:Op zondag 14 januari 2007 13:10 schreef borisz het volgende:
[..]
zijn er ook wel is dvd's die je gekocht hebt en dan uiteindelijk nooit hebt gezien ?![]()
Ja idd... dat wordt nog wel eens wat met haar!quote:Op zondag 14 januari 2007 13:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Knap hoe ze zich zo verwoord en er staat.
Ik doe met je meequote:Op zondag 14 januari 2007 13:03 schreef pascalheister het volgende:
[..]
, maar wil eerst proberen om de dvd's die ik nog niet heb gezien te kijken, maar of dat lukt
Ja, want nu is het nog niks natuurlijk.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:15 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ja idd... dat wordt nog wel eens wat met haar!
hehe dat zeg ik niet.. maar zo'n instelling.. dan wordt ze nog wel eerstequote:Op zondag 14 januari 2007 13:17 schreef Suijk het volgende:
[..]
Ja, want nu is het nog niks natuurlijk.
ja en dan heb je die verdomde downloads van nieuwe films ook nog, schiet nooit op zoquote:Op zondag 14 januari 2007 13:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik doe met je mee. Ik kan het ook nooit laten om DVD's te kopen/downloaden, terwijl ik zelf nog een hele stapel heb liggen.
quote:Op zondag 14 januari 2007 13:30 schreef Bluezz het volgende:
Hoi. en Doeg.
Dat jij supportersrellen gezellig vindtquote:Op zondag 14 januari 2007 13:42 schreef SCH het volgende:
Altijd Sandje
Ik vermaak mensen graagquote:Op zondag 14 januari 2007 13:47 schreef dndiek het volgende:
Jij hebt wel weer voor bezigheidstherapie gezorgd, RayMania.... tsjonge jonge jonge
Ik ben (nog) niet gefrustreerd, maar dat zal nog wel gebeuren in de 3 wekenquote:Op zondag 14 januari 2007 13:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik vermaak mensen graag.
Wel grappig dat iedereen gefrustreerd raakt, Bluezz, VoreG, jij, een paar in het Tunes topic.
Er zijn er nog maar 1 of 2 die ik niet kan plaatsen. De rest ken ik gewoon nietquote:Op zondag 14 januari 2007 13:57 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik ben (nog) niet gefrustreerd, maar dat zal nog wel gebeuren in de 3 weken
quote:Op zondag 14 januari 2007 14:26 schreef pascalheister het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=fU1jTK5dRsM
Welke welke welke welkequote:Op zondag 14 januari 2007 14:20 schreef VoreG het volgende:
[..]
Er zijn er nog maar 1 of 2 die ik niet kan plaatsen.
En hoe!quote:
Das kut... beterschap!!quote:
Hoe duur??quote:Op zondag 14 januari 2007 15:18 schreef Messenga het volgende:
Jeuzus, wat zijn die kaarten voor het WK allround duur
115 pp per dag.quote:Op zondag 14 januari 2007 15:21 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hoe duur??
en voor 't hele weekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |