Neequote:Op woensdag 17 januari 2007 17:12 schreef L-IS het volgende:
hoor ik jou nu op Caz?
zo ja, netjes gedaan![]()
ach... ieder zijn eigen smaak van bijdragequote:Op donderdag 18 januari 2007 00:32 schreef ElisaB het volgende:
Het wordt wel heel lang inmiddels hè
Shit man
Net de site gelezen. Er is in elk geval veel aandacht voor en dat lijkt me goed.
Alleen die gedichten
Of mag ik dat niet zeggen
En steeds meer aan wennen misschienquote:Op donderdag 18 januari 2007 00:48 schreef Nega het volgende:
18 Dagen inmiddels, het is wel stom, maar je gaat er doordat het al zo lang duurt steeds minder aan denken, hoewel je dat natuurlijk niet wilt.
weet niet meer precies, hij vertelde dat hij het hyves profiel verzorgde om berichten te filteren op bruikbaarheid enzo. Toen ik dat bericht schreef was hij aan het pratenquote:
Ik denk dat het ook een beetje is dat men nu even afgelopen dag / dagen bezig is geweest met die storm...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:36 schreef Everett het volgende:
Het lijkt er steeds meer op dat Daen (bij het grote publiek) in de vergetelheid dreigt te raken. Triest eigenlijk hoe snel dat dan gaat. Er komt ook helemaal geen nieuws meer over. Was dit het dan?
![]()
Die storm van gisteren kan inderdaad niet echt een positief effect gehad hebbenquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:23 schreef nozem het volgende:
Nou. Ik hoop dat hij snel gevonden wordt. Hij is echter al bijna 3 weken vermist nu, inmiddels zijn er ook twee stormen over Nederland heen geraasd. De kans op een goede afloop lijkt me echt erg klein.
Wat kun je doen dan?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 08:36 schreef Everett het volgende:
Het lijkt er steeds meer op dat Daen (bij het grote publiek) in de vergetelheid dreigt te raken. Triest eigenlijk hoe snel dat dan gaat. Er komt ook helemaal geen nieuws meer over. Was dit het dan?
![]()
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik de beelden op tv zag.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:26 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Die storm van gisteren kan inderdaad niet echt een positief effect gehad hebben.
Inderdaad, ik ookquote:Op vrijdag 19 januari 2007 11:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik de beelden op tv zag.
je doelt op zijn stoffelijk overschot?quote:Op vrijdag 19 januari 2007 13:21 schreef Riro het volgende:
[..]
Inderdaad, ik ookWaar ie nu wel niet helemaal beland kan zijn.
Wat een drama dit![]()
Maak er een topic over... het is hier wel een klein beetje off...quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:51 schreef BabblingBrook het volgende:
Sylvana Koning. Ook vermist. Daar hoor je helemaal niets van.
Die heeft bij haar verdwijning toch duidelijk de indruk achter gelaten voorlopig niet terug te komen, daar is hier geen sprake van. Andere personen hebben niet zoveel met dit topic van doen.quote:Op vrijdag 19 januari 2007 14:51 schreef BabblingBrook het volgende:
Sylvana Koning. Ook vermist. Daar hoor je helemaal niets van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |