Volgens mij weet heel jong Nederland het wel... gezien de Hyves berichtjes die binnenkomen...quote:Op maandag 15 januari 2007 13:10 schreef Nega het volgende:
Veel tvp's hier, maar dat betekent alleen maar dat het wel leeft onder mensen, wel goed.
quote:Sterkte.. maar ik vrees het ergste.
misschien in jouw "nederlands" maar ik zie er niks rijmerigs in hoor.quote:dat rijmt.
Om eerlijk te zijn vind ik dat meer kuddegedrag dan daadwerkelijk iets willen bijdragen...quote:Op maandag 15 januari 2007 13:15 schreef Mojave het volgende:
[..]
Volgens mij weet heel jong Nederland het wel... gezien de Hyves berichtjes die binnenkomen...
Beter wel dan niet, stel iemand ziet hem, doordat hij dat Hyves berichtje heeft gekregen. Anders had hij/zij misschien gedacht: oh een jongen..leuk.quote:Op maandag 15 januari 2007 17:52 schreef DanielBo het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn vind ik dat meer kuddegedrag dan daadwerkelijk iets willen bijdragen...
Anyways, is er iets bekend over de laatste zendmast van waar zijn telefoon signalen heeft afgegeven?
Dat klopt niet..quote:Op maandag 15 januari 2007 19:06 schreef whizzer2250 het volgende:
helaas, zinkt.
fout : Als het lijk ondergaat, zal het later weer opduiken zodra zich tijdensquote:Op maandag 15 januari 2007 19:06 schreef whizzer2250 het volgende:
helaas, zinkt.
Los van het feit dat dit minder smakelijke verhaal hopelijk niet van toepassing is, de situatie is dan toch anders wanneer het lichaam niet meer uit een geheel bestaat, om het zo te zeggen?quote:Op maandag 15 januari 2007 22:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
fout : Als het lijk ondergaat, zal het later weer opduiken zodra zich tijdens
de ontbinding genoeg gassen hebben gevormd om wat overblijft opwaarts te stuwen.
Is het lijk weer opgedoken, dan zal het later toch weer zinken: nadat de huid voldoende bedorven is om het gas te
laten ontsnappen.
Ik denk dat we daar niet van uit moeten gaan, mits hij van de brug is gevallen... Helaas dat niet alle bruggen voorzien zijn van camera's...quote:Op maandag 15 januari 2007 22:22 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Los van het feit dat dit minder smakelijke verhaal hopelijk niet van toepassing is, de situatie is dan toch anders wanneer het lichaam niet meer uit een geheel bestaat, om het zo te zeggen?
Ja, maar laat men dan wel een beetje gericht dit bericht doorzenden... Iemand buiten Noord-Holland / Zuid-Holland (/ misschien Utrecht) zal weinig aan zo'n bericht hebben, omdat dat niet de omgeving e.d. is en hem ook niet snel even zullen tegenkomen...quote:Op maandag 15 januari 2007 18:27 schreef Nega het volgende:
Beter wel dan niet, stel iemand ziet hem, doordat hij dat Hyves berichtje heeft gekregen. Anders had hij/zij misschien gedacht: oh een jongen..leuk.
Nu zouden ze denken: dat is misschien wel Daen.
quote:Stiltehoek voor vermiste Daen Hopman
Gepubliceerd op 15 januari 2007, 20:50
Laatst bijgewerkt op 15 januari 2007, 22:03
bennebroek -
Een bedrukte stemming heerste maandag in 't Trefpunt, de gereformeerde kerk van Bennebroek aan het Akonietenplein. Daar is voor de komende dagen tussen vijf en zeven uur 's avonds een stiltehoek ingericht waar buurtbewoners, familie en bekenden van de nu dik twee weken vermiste Daen Hopman (19) hun hart kunnen luchten.
Maandag, de eerste dag waarop de stilteruimte was geopend, kwamen enkele bekenden van Daen naar de kerk om een kaarsje op te steken, iets in het boek voor Daens ouders te schrijven of wat met elkaar te praten. Over het zoekwerk van de politie werd met lof gesproken en natuurlijk wisselden de bezoekers gedachten uit over mogelijke scenario’s van Daens verdwijning. ,,Maar het blijft puur giswerk’’, zegt een buurtgenootje van Daen bedroefd.
Het lijkt mij dat als het niet volledig 1 geheel is het idd zinkt. Aangezien de gassen dan wél weg kunnen.quote:Op maandag 15 januari 2007 22:22 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
Los van het feit dat dit minder smakelijke verhaal hopelijk niet van toepassing is, de situatie is dan toch anders wanneer het lichaam niet meer uit een geheel bestaat, om het zo te zeggen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |