http://www.whitehouse.gov/news/releases/2007/01/20070113-2.htmlquote:Members of Congress have a right to express their views, and express them forcefully. But those who refuse to give this plan a chance to work have an obligation to offer an alternative that has a better chance for success. To oppose everything while proposing nothing is irresponsible.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige anderen het opvallender vinden dat er sommigen terug zijn, en de pleuris uitbreekt.
Wat heb ik gemist? Een stupide speculatie-geruchten-discussie over Aboutaleb?
Citeren dat Aboutaleb wel eens zijn zus vermoord zou kunnen hebben, en er om lachen. Dat soort dingen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:56 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik denk dat sommige anderen het opvallender vinden dat er sommigen terug zijn, en de pleuris uitbreekt.
Wat heb ik gemist? Een stupide speculatie-geruchten-discussie over Aboutaleb?
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:10 schreef sigme het volgende:
[..]
Lemmeb: zuigen, kinderachtig geklooi in POL, 48 uur.
PJORourke: idem, en nog niet zo lang terug van een weekje vakantie, dus nu maar eens twee weken.
Nou nou, d'r zit weer vaart achter.
Het was in ieder ge val wel een grappige kluchtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:20 schreef sigme het volgende:
Godslasteraar loopt al maanden te leuren met dat gerucht.
Nalezen van het topic zal geen zin hebben, ik zag dat er in gesnoeid was. Maar als ik het goed begrijp plaatst GL een zuigend gerucht, laat men SCH de boel aangekondigd (POLFB) verbaggeren en bant men PJO en Lemmeb. Klinkt ouderwets gezellig.
Gelukkig mag ik er weer vandoor: bedtijd, morgen druk druk druk.
Wie had dat gedachtquote:
Onjuist spatiegebruikquote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Het was in ieder ge val wel een grappige klucht![]()
Dat was alleen een van de laatste druppels. Zeker niet de kern.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:13 schreef Yildiz het volgende:
[..]
Citeren dat Aboutaleb wel eens zijn zus vermoord zou kunnen hebben, en er om lachen. Dat soort dingen.
Of iedereen gedraagt zich gewoon wat fatsoenlijker.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:38 schreef Monidique het volgende:
Je moet gewoon een grotere emmer kopen.
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 20:53 schreef Monidique het volgende:
Members of Congress have a right to express their views, and express them forcefully. But those who refuse to give this plan a chance to work have an obligation to offer an alternative that has a better chance for success. To oppose everything while proposing nothing is irresponsible.
http://www.whitehouse.gov/news/releases/2007/01/20070113-2.html
http://www.rawstory.com/n(...)_no_matter_0113.htmlquote:"Do you believe as Commander in Chief you have the authority to put the troops in there no matter what the Congress wants to do," 60 Minutes correspondent Scott Pelley asks Bush in the short clip uploaded to the CBS News web site Friday night.
"I think I've got, in this situation, I do, yeah," Bush said.
"Now I fully understand they will," Bush continued, "they could try to stop me from doing it, but, uh, I've made my decision and we're going forward."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |