Ja we liepen achter.quote:
Ja, dat lopen we al tijdenquote:
Doen we dat de volgende keer toch.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat lopen we al tijden
Je kan er denk ik netto wel 10 of 15 bij optellen
Ja, gelijk 1500 ofsoquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:55 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Doen we dat de volgende keer toch.
Ik was gewoon eerder hoor.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:57 schreef Borkydude het volgende:
Kankerbart, wat ga je overlopen naar zijn topic...![]()
Precies. Slotje.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:58 schreef Bravebart het volgende:
In die andere verder, want die TT is vetter.
Hier dus De WinterPub Nº 1475 - Heil DJ Furax!
Neen, deze is beter en was eerderquote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:58 schreef Bravebart het volgende:
In die andere verder, want die TT is vetter.
Hier dus De WinterPub Nº 1475 - Heil DJ Furax!
Ok, ga je hier verder.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 12:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Neen, deze is beter en was eerder.
Ja gezellig.quote:
Hey goedemorgen, ook proefwerkweek?quote:
Waar werk je?quote:
Nee die andere.quote:
Goedemorgen.quote:
Jeweet.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:12 schreef mvdlubbe het volgende:
Pauperrrrs!
Tozz, wat ga jij dit weekeinde doen?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:14 schreef Blaxje het volgende:
Hoiz.
helloquote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:22 schreef nijnja het volgende:
Ik ga even een brief op hoge poten naar @home doen
Danke, dit's echt gezeik... We hebben hier nu zo`n combinatie van TV Internet en Telefoon, voordat je telefoon kan doen moet eerst internet, wij alles aansluiten, doet het niet... Bellen naar @home (met mobiel, gewoon was inmiddels al afgesloten, vet veel beltegoed erdoorheen gejaagdquote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:28 schreef nijnja het volgende:
[..]
Danke, dit's echt gezeik... We hebben hier nu zo`n combinatie van TV Internet en Telefoon, voordat je telefoon kan doen moet eerst internet, wij alles aansluiten, doet het niet... Bellen naar @home (met mobiel, gewoon was inmiddels al afgesloten, vet veel beltegoed erdoorheen gejaagd), krijgen we dus te horen. Oh oh oh, maar die staat hier nog niet geregistreerd... DOE DAT DAN
!!! Naja daarna ging telefoon wel goed, dat was klik klik klik, toen digitaal TV... alles goed, hadden we alleen NL1, weer bellen. Oh ik zal het direct nakijken. Nu hebben we nog niet alle zenders, en nu de telefoon... We kunnen niet gebeld worden, alleen bellen
![]()
K.U.T. @home![]()
![]()
haii..quote:
Ze hadden laatst ook een grote storing, dus misschien is die nog niet helemaal verholpen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:28 schreef nijnja het volgende:
[..]
Danke, dit's echt gezeik... We hebben hier nu zo`n combinatie van TV Internet en Telefoon, voordat je telefoon kan doen moet eerst internet, wij alles aansluiten, doet het niet... Bellen naar @home (met mobiel, gewoon was inmiddels al afgesloten, vet veel beltegoed erdoorheen gejaagd), krijgen we dus te horen. Oh oh oh, maar die staat hier nog niet geregistreerd... DOE DAT DAN
!!! Naja daarna ging telefoon wel goed, dat was klik klik klik, toen digitaal TV... alles goed, hadden we alleen NL1, weer bellen. Oh ik zal het direct nakijken. Nu hebben we nog niet alle zenders, en nu de telefoon... We kunnen niet gebeld worden, alleen bellen
![]()
K.U.T. @home![]()
![]()
Voel je je oud?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:42 schreef dj_ko het volgende:
ik ben 20 ben ik nu oud als ik hier post?
Neen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:42 schreef dj_ko het volgende:
Doewiequote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:43 schreef lucina het volgende:
maar mensen ik ga weer.. kom straks nog wel terug..
doeg...![]()
Je bent wel onzeker he?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:42 schreef dj_ko het volgende:
Gaat het een niet samen met het ander?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 13:59 schreef nijnja het volgende:
gaan we nog gezellig doen of zal ik nog even de krant van gister rondbrengen?
laten we gzellig doenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:00 schreef Boeman het volgende:
[..]
Gaat het een niet samen met het ander?
k3quote:
Sorryquote:
Ok, goed dat je het zelf ook inziet.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Sorry![]()
Af en toe heb ik van diebuien
![]()
Ja, ben ervoor in therapie geweestquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:23 schreef Boeman het volgende:
[..]
Ok, goed dat je het zelf ook inziet.
Mooi gedaan, maar ik vind haar niet super aantrekkelijk ofsoquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:22 schreef mash_ het volgende:
http://www.deviantart.com/deviation/46554471/ nieuwe
jij valt zker alleen weer op blondquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:29 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mooi gedaan, maar ik vind haar niet super aantrekkelijk ofso![]()
Nee hoor, niet alleenquote:
dan moet je is prison break gvaan kijke dan word je meteen verliefdquote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee hoor, niet alleen
Maar ik vind dr gewoon weinig speciale trekjes hebben zegmaar
Mwa, denk jequote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
dan moet je is prison break gvaan kijke dan word je meteen verliefd
Okquote:
Juistquote:
Wel de USA versie dan.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:43 schreef mash_ het volgende:
[..]
dan moet je is prison break gvaan kijke dan word je meteen verliefd
Hoezo dat?quote:
Whehequote:
Haha, ik lach je hier hard uitquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:08 schreef Borkydude het volgende:
Zie topic in KLB.
Nee dan hoor je kankerboos te zijn
En terecht. Ik zag wel Ma_jojo op de terugweg geloof ikquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:11 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Haha, ik lach je hier hard uit
Neehoor
Dude, ik weet niet wat jij je inbeeltquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:12 schreef Borkydude het volgende:
[..]
En terecht. Ik zag wel Ma_jojo op de terugweg geloof ikOf ik had gewoon heel veel sjans, want ze staarde heel lang
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:18 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dude, ik weet niet wat jij je inbeelt
Hehe, wedstrijd vanavondquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:24 schreef Borkydude het volgende:
Ik zweet me kapot in m'n voetbalkleren, ff douchen
Ik wou zeggen; ik hoop voor je dat je wel gaat zwetenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:37 schreef nijnja het volgende:
[..]
Hehe, wedstrijd vanavond![]()
en ik denk niet dat ik ga zweten (ik merk het iig niet)
Waterpolo, water = 19 / 21 graden, dan merk ik niet echt dat ik zweet ofzo, ik blijf koel door het water gok ik zoquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:39 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik wou zeggen; ik hoop voor je dat je wel gaat zweten
Anders ga je zo dood
Hoezo dat?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:43 schreef nijnja het volgende:
KUT, ik bedenk me net dat ik in 'De Scheg' moet spelen..
Iemand ervaring met dat bad, of iemand die dat bad kent?
Het is het zwembad van Deventer, maar het is echt tè eng om in te zwemmen...
Moet je nu maar eens gaan, het is de laatste tijd, laatste 5 weken ofzo, heel eng...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:47 schreef Merel1808 het volgende:
Waarom is het eng om daar te zwemmen? Ik heb er heeeeeeeeel vaak gezwommen, kan niet zeggen dat ik het eng vond ofzo![]()
Klopt, je merkt niet dat je zweet, maar het gebeurd welquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:42 schreef nijnja het volgende:
[..]
Waterpolo, water = 19 / 21 graden, dan merk ik niet echt dat ik zweet ofzo, ik blijf koel door het water gok ik zo
Wtf, algenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Moet je nu maar eens gaan, het is de laatste tijd, laatste 5 weken ofzo, heel eng...
het water is dr helemaal groen nu![]()
![]()
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:49 schreef nijnja het volgende:
[..]
Moet je nu maar eens gaan, het is de laatste tijd, laatste 5 weken ofzo, heel eng...
het water is dr helemaal groen nu![]()
![]()
quote:
Ik heb geen idee wat ze wel / niet doen. Gelukkig heb ik training in het Borgelerbad (ander zwembad in Deventer) en in de Schaeck (Twello, hoop dat ik het goed schrijfquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:51 schreef lucina het volgende:
[..]wat doen ze daar met het water.. of beter gezegd wat doen ze daar niet mee
![]()
Twellooooooooooooooooooquote:Op zaterdag 13 januari 2007 15:55 schreef nijnja het volgende:
[..]
[..]
Ik heb geen idee wat ze wel / niet doen. Gelukkig heb ik training in het Borgelerbad (ander zwembad in Deventer) en in de Schaeck (Twello, hoop dat ik het goed schrijf).
Wedstrijden zijn verdeeld over de Schaeck en de Scheg, en vanavond is de Scheg aan de beurt. 'k Laat wel weten of ik nog leef naderhand![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |