en nu wachten op de videoquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:09 schreef Hurricane1 het volgende:
[..]
http://news.xinhuanet.com/english/2007-02/21/content_5761355.htm
ze moeten natuurlijk voorzichtig te werk gaanquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:12 schreef Hurricane1 het volgende:
Ja zeker maar Al-Furqan / Al Fadjr media center is niet zo snel.
dat 1 keer uploaden kan je de kop kosten, als je het niet voorzichtig doet uiteraardquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:20 schreef Hurricane1 het volgende:
Nou voorzichtig hoeft niet. 1 keer uploaden op Al Hesbah waar CNN, REUTERS EN AL JAZEERA allemaal lid zijn, en dan gaat hij al de hele wereld over. En dan zijn er genoeg werkloze Murasels in Europa die dagenlang gaan uploaden :p
joh! gister toch ook alquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:21 schreef Monidique het volgende:
In een maand tijd zijn er al negen helikopters neergeschoten. Vandaag weer een.
quote:
http://news.xinhuanet.com/english/2007-02/22/content_5763452.htmquote:If confirmed, it would be the ninth U.S. helicopter crashed or shot down by insurgents' fire since Jan. 20, which has killed 28 soldiers and civilians so far.
The incident came one day after the U.S. military announced a Black Hawk helicopter was shot down by insurgent fire in the Nibaie area near the U.S. airbase of Taji, some 20 km north of Baghdad.
Zeven militaire en twee private, van huurlingen, zeg maar.quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:38 schreef sp3c het volgende:
en er waren toch ook twee helikoptertjes van zo'n beveiligingsbureau neergeschoten?
wat is het verschil tussen de 2?quote:Op donderdag 22 februari 2007 13:40 schreef sp3c het volgende:
nee zeg maar niet ... huurlingen zijn wat anders
huurlingen nemen wel deel aan offensieve actiesquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:42 schreef Slayage het volgende:
[..]
wat is het verschil tussen de 2?
oorlogshandelingen bestaan echter niet alleen uit offensieve handelingen, verdediging/beveiliging, bevoorrading, transport bv zijn daar ook een essentieel onderdeel van, dus tjaquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:43 schreef sp3c het volgende:
[..]
huurlingen nemen wel deel aan offensieve acties
hoe kom je daar nu weer bijquote:Op donderdag 22 februari 2007 13:50 schreef Slayage het volgende:
[..]
oorlogshandelingen bestaan echter niet alleen uit offensieve handelingen, verdediging/beveiliging, bevoorrading, transport bv zijn daar ook een essentieel onderdeel van, dus tja
dus als de syriers of iraniers (schrijf je dat zo?quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:01 schreef sp3c het volgende:
[..]
hoe kom je daar nu weer bij
een act of war is per definitie een offensief ... verdedigen, beveiligen, bevoorraden zijn daar ondergeschikt aan. Alleen het transporteren van troepen naar het conflict voor een offensief kan in gevallen gezien worden als offensief.
simpeler gezegd, als niemand gevechtshandelingen uitvoert, dan kun je verdedigen, beveiligen, bevoorraden wat je wilt maar geschoten wordt er niet
hoe dat met trainen zit weet ik niet precies, dat zou ik uit moeten zoekenquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:06 schreef Slayage het volgende:
[..]
dus als de syriers of iraniers (schrijf je dat zo?) de "rebellen" slechts trainen en bommen leveren, kan je ze niets verwijten?
![]()
het oorlogsrecht ziet verschillen (huurlingen zijn non lawfull combattants) en daar gaat het mij omquote:aan gezien het ene zonder het andere niet kan bestaan, zie ik er geen verschil tussen
Behalve die hele oorlog dan en, tsja, in een failed state is er maar weinig illegaal.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:10 schreef sp3c het volgende:
iets (illegaals) wat gewoon niet aan de orde is momenteel
quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:12 schreef Monidique het volgende:
[..]
Behalve die hele oorlog dan en, tsja
http://www.suck.com/daily/2000/09/01/daily.htmlquote:But that wasn't the only gift that Dick Cheney had for Norman Schwarzkopf. Having figured out that the general was being too cautious with his fourth combat command in three decades of soldiering, Cheney got his staff busy and began presenting Schwarzkopf with his own ideas about how to fight the Iraqis: What if we parachute the 82nd Airborne into the far western part of Iraq, hundreds of miles from Kuwait and totally cut off from any kind of support, and seize a couple of missile sites, then line up along the highway and drive for Baghdad? Schwarzkopf charitably describes the plan as being "as bad as it could possibly be... But despite our criticism, the western excursion wouldn't die: three times in that week alone Powell called with new variations from Cheney's staff. The most bizarre involved capturing a town in western Iraq and offering it to Saddam in exchange for Kuwait." (Throw in a Pete Rose rookie card?) None of this Walter Mitty posturing especially surprised Schwarzkopf, who points out that he'd already known Cheney as "one of the fiercest cold warriors in Congress."
Jaaaa... Dat is het punt natuurlijk niet. Alleen dat licht is nu dus 'vice'-president.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:34 schreef sp3c het volgende:
schwartzkopf?
volgens mij gaat dat over Desert Storm en die oorlog heeft Amerika bepaald niet verloren
hij had toch ook een goede vriend van em gezien als eend ofzo en em de volle lading gegeven van een shotgunquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:36 schreef Monidique het volgende:
[..]
Jaaaa... Dat is het punt natuurlijk niet. Alleen dat licht is nu dus 'vice'-president.
Ook. Maar ja, hetzelfde team, natuurlijk.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:39 schreef sp3c het volgende:
ik zou mijn pijlen wat dat betreft toch eerder op Rumsfeld richten.
Is dat ook het recht waarin staat dat je krijgsgevangenen een proces moet geven. Dat de VS omzeilt door te zeggen dat de mensen die in guatamano zitten geen strijders zijn.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:16 schreef sp3c het volgende:
ja dat is jouw mening, het oorlogsrecht is echter vrij duidelijk
Maar serieus: je kunt natuurlijk niet zeggen dat het door Cheney zo'n ramp is. Het was wel een voorbode.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:47 schreef sp3c het volgende:
ja 0w nouw dan zal dat wel zo zijn he!
dat is inderdaad dat recht dat ABSOLUUT NIET zegt dat je krijgsgevangenen een proces moet gevenquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:48 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Is dat ook het recht waarin staat dat je krijgsgevangenen een proces moet geven.
dan moeten ze dus wel een proces krijgenquote:Dat de VS omzeilt door te zeggen dat de mensen die in guatamano zitten geen strijders zijn.
ja nu ja, je kunt hem (en de rest van de administratie) best de schuld geven van de ramp want hij was groots voorstander van de oorlog tegen Irak ... dat hij 15 jaar geleden een belabberde minister van defensie was heeft er echter niets mee te makenquote:Op donderdag 22 februari 2007 14:48 schreef Monidique het volgende:
[..]
Maar serieus: je kunt natuurlijk niet zeggen dat het door Cheney zo'n ramp is. Het was wel een voorbode.
Zou ik het bij het rechte eind hebben als ik zeg dat de zogenaamde gerechtigde overwinnaar het recht neemt om oorlogsrecht niet rechtlijnig toe te passen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 14:53 schreef sp3c het volgende:
maar waarom dat ergens mee te maken heeft weet ik verder niet
quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:36 schreef Monidique het volgende:
Maar de massavernietigingswapens zijn tenminste gevonden nu!
er zijn meerdere aanslagen geweest waar men chloorgas heeft gebruiktquote:Op donderdag 22 februari 2007 15:51 schreef Basp1 het volgende:
Heb ik trouwens wat gemist over de chloorgassen, hierboven?
nee je zou het bij het rechte eind hebben als je zegt dat de Amerikanen het recht nemen om het oorlogsrecht niet rechtlijnig toe te passen.quote:Op donderdag 22 februari 2007 15:51 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Zou ik het bij het rechte eind hebben als ik zeg dat de zogenaamde gerechtigde overwinnaar het recht neemt om oorlogsrecht niet rechtlijnig toe te passen.![]()
er is ergens een busje vol chloor ontploft oidquote:Heb ik trouwens wat gemist over de chloorgassen, hierboven?
http://www.whitehouse.gov/news/releases/2003/03/20030317-7.htmlquote:Many Iraqis can hear me tonight in a translated radio broadcast, and I have a message for them. If we must begin a military campaign, it will be directed against the lawless men who rule your country and not against you. As our coalition takes away their power, we will deliver the food and medicine you need. We will tear down the apparatus of terror and we will help you to build a new Iraq that is prosperous and free. In a free Iraq, there will be no more wars of aggression against your neighbors, no more poison factories, no more executions of dissidents, no more torture chambers and rape rooms. The tyrant will soon be gone. The day of your liberation is near.
Dus dat chloorlek in maastricht een paar weken terug was ook een terreuraanslagquote:Op donderdag 22 februari 2007 16:41 schreef sp3c het volgende:
lange duidelijke uitleg![]()
[q]
Er is ergens een busje vol chloor ontploft oid
Op CD-rom zetten en internetcafe.. maar omdat in Irak niet zo veel internetcafes zijn, gewoon uploaden en versturen naar mensen in SAudi Arabie of Egyptie en zo waar de GIMF aktief is of terwijl l-Jabha Al-I'lamiyya Al-Islamiyya Al-'Alamiyyaquote:Op woensdag 21 februari 2007 20:22 schreef Slayage het volgende:
[..]
dat 1 keer uploaden kan je de kop kosten, als je het niet voorzichtig doet uiteraard![]()
Ze kunnen zelfs niet eens definieren wat winnen nu eigenlijk is.quote:Op donderdag 22 februari 2007 19:49 schreef forumnaam het volgende:
Ja zeg, hoe kun je nou toch een oorlog winnen als niemand weet waarom je de oorlog bent begonnen of niemand zelfs meer gelooft in reden of zin er van??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |