Doe je dit nu in elk COS topic? Ik zie je overal wel een keertje voorbij komenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:20 schreef F04 het volgende:
tvp
dat was toch ook al zo in het begin, ook op de kotsdagquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:20 schreef scanman01 het volgende:
Nena kan volgens mij heel goed met Huub. Ze lachen bijna altijd als ze samen zijn, de laatste dagen. Hopelijk realiseert ze zich binnenkort zelf ook dat hij eigenlijk best een leuke vent is.
Af en toe wel, maar als hij keihard om iets moet lachen, vooral om zichzelf, lach ik automatisch mee.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:19 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Hij heeft wel een goed gevoel voor humor, is alleen een beetje drukkig ...
Niets is ondenkbaar. Ook Huub zal bij sommige dames (of heren) in de smaak vallen.quote:
Dan nog liever m'n tenen.quote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:20 schreef F04 het volgende:
tvp
Ik vond dat wel een strakke actiequote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:17 schreef avonne het volgende:
[..]
Nicolaas deed de zender af en een handdoek over de camera's.
Een uur later was de taxi er.
Het zou me niets verbazen als hij van de herenliefde zou zijn... maar ja, die ex...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:23 schreef ruby het volgende:
[..]
Niets is ondenkbaar. Ook Huub zal bij sommige dames (of heren) in de smaak vallen.![]()
Natasia wist in december al wat er speelde, en dus ook dat ze waarschijnlijk weg zou gaan (als ze gaat) en daarom zal er wel niet zoveel te bespreken zijn geweest.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:21 schreef avonne het volgende:
Typisch trouwens dat Natasia maar "heel kort" (Ilona's woorden) met de psycholoog heeft gepraat.
Die was maandag erg op dreef met haar "Wat is dat kinderachtig" tegen Brian en "Door je afzijdig te houden blijf je juist niet jezelf, omdat je jezelf wegzet" tegen Bart.
Jammer ook dat we dat korte gesprekje niet mochten zien.
De 24 uur zijn volgens mij ook niet verplicht.... Bij BB wel dacht ik...quote:
Ze is de vredestichter. Ze kan niet tegen de ruzies en gescheld en zo.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:21 schreef jessie het volgende:
Waarom wil Ilona zo graag naar huis. Dat hoor ik ook steeds maar waarom? Ook iets met dr man ofzo?
dan let jij niet op want nena legt het nu toch prima uitquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:24 schreef Gigageil het volgende:
Nena is gewoon een achterbaks kind......meelopertje 1e klasse......jullie mogen Huub niet, dan ik ook niet.....nu ziet ze via die kaartenactie dat Huub wel eens populairder kan zijn dan ze dacht en nu mag ze hem ineens ook .....![]()
![]()
![]()
![]()
ik vind nena vandaag toch er slim overkomen, slimmer dan de afgelopen maandenquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:28 schreef CartWOman het volgende:
'Zij kunnen het net zo draaien alsof het de waarheid is, al is dat niet zo.'![]()
Nena observeert uitstekend.![]()
Vrede stichter.. hmmm.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze is de vredestichter. Ze kan niet tegen de ruzies en gescheld en zo.
Michel is niks mis mee, die supportert haar heel goed.
Thx. De reden was me gewoon niet bekend en ik dacht ook waarom wil die toch naar huis. Maar dat ze niet tegen ruzie kan valt wel op, vandaar zo meeloperig.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:26 schreef avonne het volgende:
[..]
Ze is de vredestichter. Ze kan niet tegen de ruzies en gescheld en zo.
Michel is niks mis mee, die supportert haar heel goed.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |