Als je iets zou weten over hoogbegaafdheid zou je ook weten dat opleiding er weinig over zegt.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:57 schreef Suikeroom het volgende:
hoogbegaafd en 4 jaar over mavo doen kan ik niet rijmen nee.. geloof ook niet dat hij hoogbegaafd is.. geloof wel dat het een slimme jongen is.. maar ik reageerde op iemand die beweerde dat de 3 gasten een laag niveau of wat dan ook zouden hebben (weet het geen eens meer) terwijl ze alle 3 hoge functies hebben in het bedrijfsleven..
Straks worden ze nog vrienden....quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:00 schreef Sonique het volgende:
Ik heb NL nu al twee keer horen zeggen dat Brian en Bart Huub niet zo moeten onderschatten.
'Huub is echt wel een slim mannetje hoor'
Die 10.000 euro?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:06 schreef spookvrouw het volgende:
Als zij zelf het geld bij elkaar kan krijgen stapt ze zelf op.
Absoluut.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:01 schreef Wireless het volgende:
[..]
Huub haalt het beste in haar naar boven, ik heb haar nog geen 1 keer 'kweetniet' horen zeggen.![]()
Nu ben ik even kwijt wie je met "ze" bedoelt, maar een nieuw label voor Huub als dodelijk harde bewoner is natuurlijk voer voor Brian, Satanael, en Bert om te zieken.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 23:58 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat het ze prima uitkomt dat Huub de "dodelijk harde bewoner" is, ze kunnen Natasia speltechnisch nog wel even gebruiken maar volgens mij vloeit er van die 3 geen oprechte traan als ze vertrekt.
Syl is imo nog over te halen, maar Huub? No way.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:08 schreef spookvrouw het volgende:
Gaat ze niet lukken, Syl en Huub gaat hier niet in mee.
Je geeft weer een heldere analyse. Het was mij ook al opgevallen dat .nl zijn rol erg goed blijft spelen en bart een beetje naar laag 2 (of was het 3) lijkt af te dwalen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:09 schreef Sonique het volgende:
Nl: 'Luisteren is het belangrijkste in communiecatie heb ik wel eens geleerd. Maar het schijnt zo moeillijk te zijn'
En hoe letterijk willen Brian en Bart het hebben?!
lol
Ik denk Syl ook niet. Ze heeft wel het beste met Natasia voor, maar wil daar de 12 uur niet aan spenderen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:10 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Syl is imo nog over te halen, maar Huub? No way.![]()
Met "ze" bedoelde ik de 3 die jij noemtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:08 schreef tipsch het volgende:
Nu ben ik even kwijt wie je met "ze" bedoelt, maar een nieuw label voor Huub als dodelijk harde bewoner is natuurlijk voer voor Brian, Satanael, en Bert om te zieken.
Als je haar nu hoort inderdaad niet, half uurtje terug op de bank stond ze er nog voor open, tegenover Natasia. Draaikont.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:11 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
Ik denk Syl ook niet. Ze heeft wel het beste met Natasia voor, maar wil daar de 12 uur niet aan spenderen.
dat heb ik ff niet meegekregen, was andere dingen aan het doen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Als je haar nu hoort inderdaad niet, half uurtje terug op de bank stond ze er nog voor open, tegenover Natasia. Draaikont.![]()
ik heb wel gekeken, maar het niet meegekregen.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:14 schreef spookvrouw het volgende:
[..]
dat heb ik ff niet meegekregen, was andere dingen aan het doen.
mogen ze gewoon ineens naar huis ????quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:15 schreef jessie het volgende:
Ze heeft de 24 uur niet aangevraagd want ze wil morgen gewoon ineens naar huis.
Ik snap niet dat ze geloven dat ze er sowieso uit gaat hoor. Wat een drama de hele avond gaat het er al over.
Bart is gewoon afgeschreven.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:11 schreef bosb het volgende:
[..]
Je geeft weer een heldere analyse. Het was mij ook al opgevallen dat .nl zijn rol erg goed blijft spelen en bart een beetje naar laag 2 (of was het 3) lijkt af te dwalen.
Nicolaas deed de zender af en een handdoek over de camera's.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:16 schreef petraa het volgende:
[..]
mogen ze gewoon ineens naar huis ????
Ja zoquote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Met "ze" bedoelde ik de 3 die jij noemt![]()
Op welk vlak? Seksueel of vriendschappelijk?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:17 schreef CartWOman het volgende:
Die Huubsel zou ik me ook best mee kunnen vermaken.![]()
Hij heeft wel een goed gevoel voor humor, is alleen een beetje drukkig ...quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:17 schreef CartWOman het volgende:
Die Huubsel zou ik me ook best mee kunnen vermaken.![]()
Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 13 januari 2007 00:18 schreef ruby het volgende:
[..]
Op welk vlak? Seksueel of vriendschappelijk?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |