Zei je wat, Harry Aoristus Tafkaas? Dat waren er al drie. Kan mogelijk door de pillen komen, maar verveel ons er niet mee.quote:Op zondag 14 januari 2007 13:42 schreef Aoristus het volgende:
zoveel stemmen en ze zijn allemaal tegen je, hè Aaah?
quote:Op zondag 14 januari 2007 00:27 schreef SCH het volgende:
Jammer dat Lemmeb zich weer zo heeft laten gaan, dat heeft ie niet nodig.
PJO voegt niks toe dus dat is niet zo erg. Nu aaahdinges weer weg met zijn Hitlerposts en het is weer een gezellig links forum
quote:Op maandag 15 januari 2007 11:28 schreef Godslasteraar het volgende:
goeie genade, wat een dooie boel ...
Ja, dat heb je mooi voormekaar..quote:
quote:Op zaterdag 13 januari 2007 21:20 schreef sigme het volgende:
Godslasteraar loopt al maanden te leuren met dat gerucht.
Nalezen van het topic zal geen zin hebben, ik zag dat er in gesnoeid was. Maar als ik het goed begrijp plaatst GL een zuigend gerucht, laat men SCH de boel aangekondigd (POLFB) verbaggeren en bant men PJO en Lemmeb. Klinkt ouderwets gezellig.
wil je nu beweren dat dat mijn intentie was? Het is niet mijn schuld dat menigeen op dit (sub)forum bij het minste of geringste overspannen raakt.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dat heb je mooi voormekaar..
[..]
Nee, hoe kom je daar nou bij? Dat staat er toch niet in het minst. Of jij moest ook alle andere rollen in dit schouwtoneel vervullen.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:49 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
wil je nu beweren dat dat mijn intentie was?
En hier PvdA censuur en eigenlijk is het een christen partij die nu nog een topic van dezelfde persoon met ongeveer de zelfde (erg vage) inhoud.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:09 schreef sigme het volgende:
TT is z'n begin-P kwijt:
vdA spagaat, landelijk VS lokale afdelingen
En misschien dat die VS beter als vs gespeld kan worden, of gewoon voluit versus, nu lijkt het wel iets met de USA van doen te hebben.
ja.quote:Op maandag 15 januari 2007 11:53 schreef sigme het volgende:
[..]
Nee, hoe kom je daar nou bij? Dat staat er toch niet in het minst. Of jij moest ook alle andere rollen in dit schouwtoneel vervullen.
quote:Op maandag 15 januari 2007 11:42 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja, dat heb je mooi voormekaar..
[..]
quote:Op zondag 14 januari 2007 00:27 schreef SCH het volgende:
PJO voegt niks toe dus dat is niet zo erg. Nu aaahdinges weer weg met zijn Hitlerposts en het is weer een gezellig links forum
Ach mier niet zoquote:Op maandag 15 januari 2007 16:37 schreef EchtGaaf het volgende:
Is Hans van Baalen getrouwd ?
Pracht topic, daar niet van, maar dit in POL![]()
Bij gebrek aan beter, GC.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:37 schreef EchtGaaf het volgende:
Is Hans van Baalen getrouwd ?
Pracht topic, daar niet van, maar dit in POL![]()
Ik had al geen idee waar het over ging.quote:Op maandag 15 januari 2007 13:09 schreef sigme het volgende:
TT is z'n begin-P kwijt:
PvdA spagaat, landelijk vs lokale afdelingen
En misschien dat die VS beter als vs gespeld kan worden, of gewoon voluit versus, nu lijkt het wel iets met de USA van doen te hebben.
met het goede been, maar zonder geduld.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:38 schreef du_ke het volgende:
Met je verkeerde been uit bed gestapt vandaag?
quote:Volgens mij is er helemaal geen streven.........
Het staat notabene voor je neus.quote:Op zondag 14 januari 2007 00:27 schreef SCH het volgende:
Met "lastig te handhaven" in de betekenis van "te scherp". Het meest opmerkelijk is dat velen geeneens in de gaten lijken te hebben hoe gekleurd dit forum is.quote:Op maandag 15 januari 2007 16:38 schreef du_ke het volgende:
............. een paar mensen die zich nu eenmaal lastig te handhaven maken door hun discussietechnieken. (of beter het gebrek aan discussie).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |